Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

лампата на маслото светна и двигателят изгасна


Storm

Recommended Posts

Октавия 1 1.9 ТДИ

по време на движение лампата на маслото светна и двигателят изгасна

извадих ключа и опитъх да запаля отново, при даване не контакт не светна индикацията за маслото

задържах на стартер по-дълго и лампата за маслото отново светна (придружена със звукова сигнализация)...

 

маслото е проверено - има

няма видими течпве или скъсани кабели, извадени букси

нчма изгорели бушони

до преди 2 часа всичко си беше наред...не мога да ч закача на ваг-ком

 

в момента се намирам в Триград...

 

даите идеи какъв може да е проблема и как може да се отстрани

 

предварително благодаря на всички решили да ми помогнат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единия вариант е да ти се е счупил датчика за маслото и дано да е той, варианта е да го смениш с нов за да си сигурен,че не е от него или да го свалиш и да го пробваш дали работи /с въздух например/ ,а другия вариант е да е станало нещо по двигателя /счупена помпа ,клапан и тн./

 

успех и дано да е датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като пренощува, на сутринта лампата за подгряване светна и си запали без проблеми...викам си, "ще изкарам до София"

но когато се прибирах по магистралата, проблема се повтори...утре ще я водя на сервиз

дано да не е нещо сериозно ](*,)

 

лошо...не мога да се свържа към компютъра с VAG_COM-a...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

лошо...не мога да се свържа към компютъра с VAG_COM-a...

 

Ако си в София дрънни един телефон да видим дали аз ще се закача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема се оказа в компютъра, един чип се беше разпоил (не целия де, едно краче...)

може да се е разпоил от вибрациите...знам ли!

 

запоих го, но дали проблема няма да се повтори?

дали да не го залея с нещо което да поема вибрациите (да не ел. проводимо), някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

дали да не го залея с нещо което да поема вибрациите (да не ел. проводимо), някакви идеи?

 

Недей. В колата има влага, високи и ниски температури. Не знаеш кое ще повлияе. Ако си го запоил добре е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чип не може да се разпои от вибрации, ако е имало такъв проблем, е било фабричен проблем.

След презапояването няма нужда от допълнителни мерки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дано, че като ми изгасна на магистралата, стана много интересно...тъкмо изпреварвах, пускам аварийни светлини и се оглеждам как да мина в аварийната лента без някои да ме изплющи... ](*,) ](*,) ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена нещо важно... При тинола има една особеност - при температури под -ХХ (по спомен 25) става на прах smile011 Доколкото си спомням за коли, т.е. изложени на свръх ниски температури изделия се ползва малко по-особен вид, който е с по-ниска температура на "разпад"... Надявам се някои от жичкаджийте във форума да могат да дадат повече инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена нещо важно... При тинола има една особеност - при температури под -ХХ (по спомен 25) става на прах smile011 Доколкото си спомням за коли, т.е. изложени на свръх ниски температури изделия се ползва малко по-особен вид, който е с по-ниска температура на "разпад"... Надявам се някои от жичкаджийте във форума да могат да дадат повече инфо.

 

Явлението се нарича "калаена чума". Температурата на проявата зависи от добавките в тинола. За чистия калай мисля че беше -20 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми със съвременния стандартен тинол 63/37 дебелина 1.0 mm.

Не бива да се използва от дебелите тиноли или такъв с неизвестен произход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избягвайте да използвате безоловни тиноли в колата с повишено съдържание на калай и/или сребро - изобщо не са устойчиви на вибрации и осукване и с времето се напукват и почват да правят студени спойки.

 

За колата е най-добре се пои с със стандартен оловен тинол 60/40, самото олово носи на вибрации и осукване.

 

Като минус на оловото - не е устойчиво на влага и образува окисен филм, но става дума за десетилетия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.