Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Смяна цилиндърчето на съединителя


everlast

Recommended Posts

Предстои ми в най- скоро време смяна, тъй като открих теч от работното цилиндърче (което движи тласкача). Въпросите ми са следните-

1. Колко приблизително е цената на цилиндърчето?

2. Сложна ли е смяната, може ли новак като мен, който не е правил тази интервенция да се справи?

3. Необходимо ли е обезвъздушаване и на спирачките след монтажа на новото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял само уплътнителен пръстен, без буталцето, и спря да тече. Може да смениш и буталцето, не знам новите как са като качество - добри или не, не знам. Ако буталцето не е надрано и няма видими следи от износване, може и да не го сменяш, но това ще разбереш чак като го извадиш.

 

За да свалиш помпата, първо разхлабваш маркуча, който влиза в нея, после развиваш 4-те и болта, дигаш я от кутията и я въртиш за да я развиеш от маркуча. През това време гледаш в кутията да не падат боклуци, може да покриеш дупката с нещо.

 

Помпата изглежда така:

post-10-1384531147_thumb.gif

Буталцето 3 и уплътнителния пръстен 2 са два модела - до и след 1984, съответно двете трябва да си пасват - т.е. и двете да са или преди, или след. Сигурно след са по-добри. Иначе тялото на помпата е еднакво. Важното е тялото отвътре да се изчисти добре, с водна шкурка ако е необходимо, както и буталцето, ако не се сменя. Другото важно е да гледаш в каква посока е било поставено уплътнението и да не го обърнеш. Когато вкарваш буталцето в тялото, смажи го с малко спирачна течност. Хубаво е да имаш свиващи зегер-клещи, за да извадиш лесно зегерката 4 при разглобяването. Естествено сменяш и маншончето 5, мисля че се продават в комплект с уплътнението 2.

 

Под самата помпа към кутията има малка гарнитурка, може да смениш и нея. Слагаш помпата по обратния начин на свалянето - първо завиваш маркуча, въртейки помпата, преценяваш в какво положение да я сложиш на кутията, така че маркуча след стягането да се усуква минимално, слагаш помпата на кутията, завивш 4-те болта и чак тогава стягаш маркуча.

 

Обезвъздушаваш само съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих ново цилиндърче "Fragokov" - словашко за 35 лева, старото имаше едно петно колкото 2 стотинкова монета на покритието отвътре и затова реших да си оправя проблема радикално. Смяната не е трудна (малко терсене с тази газова бутилка), не ми харесва, че маркуча остана малко осукан и забравих капачето на цилиндъра, но второто ще го оправя в най- скро време. smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.