Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

200рс


Guest vankovarnata

Recommended Posts

двигателя ще ти е най големия дерт , всичко друго е малак дерт

преден капак 130рс

заден 130рс

раздувкете са прости направо от ламарина

преден мост изгежда да е нормален

заденни носачи бмв е30 :D

тавана с големия флекс :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ванка :-k

чак пък 200rs... недей излита в космоса. направи си точна реплика на 130rs или нещо твое си. 200rs реплика трудно ще се направи, най - малко заради пропорците - различни калници - и предни и задни, рязани маски, тавани. не че не е възможно - напълно постижимо е, но ще е нещо подобно на 200rs, не точна реплика. после е мотор, оборудване... трудно ще копираш оригинала... то си е изцяло твое решение, но моето скромно, безопитно мнение е 130rs реплика или няква твоя арт схема... инсталация едва ли не smile092

smile035 smile035 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя ще ти е най големия дерт , всичко друго е малак дерт

преден капак 130рс

заден 130рс

раздувкете са прости направо от ламарина

преден мост изгежда да е нормален

заденни носачи бмв е30 :D

тавана с големия флекс :D

 

Точно двг-то е дерт. По точно двата вала, ако няма ще е 180.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ванка :-k

чак пък 200rs... недей излита в космоса. направи си точна реплика на 130rs или нещо твое си. 200rs реплика трудно ще се направи, най - малко заради пропорците - различни калници - и предни и задни, рязани маски, тавани. не че не е възможно - напълно постижимо е, но ще е нещо подобно на 200rs, не точна реплика. после е мотор, оборудване... трудно ще копираш оригинала... то си е изцяло твое решение, но моето скромно, безопитно мнение е 130rs реплика или няква твоя арт схема... инсталация едва ли не smile092

smile035 smile035 smile035

 

130-ки с лопата да ги ринеш. Тенекийте са най-малкоя проблем. Оборудването е толкова спартанско. Проблем е мотора, ама в родината се намират. За моя схема не бих набил толкова пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенекийте са най-малкоя проблем. Оборудването е толкова спартанско... За моя схема не бих набил толкова пари.

аз знам, че тенекиите не са проблем, исках да кажа, че няма изходни данни за възпроизвеждане на точна реплика. Просто ще стане нещо, което прилича на 180/200rs. А оборудването е спартанско и при 130rs, но повечето реплики не го докарват поне да прилича на истински rs... Последното за парите не го разбрах... Дали ще е реплика или не, колата се глътне не малко средства...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз знам, че тенекиите не са проблем, исках да кажа, че няма изходни данни за възпроизвеждане на точна реплика. Просто ще стане нещо, което прилича на 180/200rs.

 

Намерих подобие на чертежи/размерите/ допотопни, ама вършат работа. Все пак е правена с части от шкода и няма как да се избяга от размера. Пък има произведени само 3 броя 180/200 и не е засипано като със 130-ки. Последните са най-лесни за правене което не ме кефи. Погледни Докси от май и ще разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал реплика на 2000 Мi - първоначално мислех моята да е по тази схема, понеже така и така е рязано купето за централен двг, ама дерта и набутването е после с регистрацията в кат и технотест... точно затова се сдобих с купето почти за без пари, понеже предстоеше всеобщата смяна с еврономерата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал реплика на 2000 Мi - първоначално мислех моята да е по тази схема, понеже така и така е рязано купето за централен двг, ама дерта и набутването е после с регистрацията в кат и технотест... точно затова се сдобих с купето почти за без пари, понеже предстоеше всеобщата смяна с еврономерата ;)

 

Регистрацията след направата не е проблем. Вече е уговорено кое и как ще стане \:D/ , само трябва да изпълня проекта. За всичко се намира лек. smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам що всеобщото мнение едва ли не ,че некви гений са правили 200рсъто ....според моето лично виждане просто са накарали спортния отдел да направи нещо за иди коя си група там и толкоз що си мислите че е имало някакви грандиозни планове ....... с просто око се вижда че 200 е правена "по набързо" Примери много , веждите може да са красиве но не и функционални , предното окачване никак нестава , данеговорим за липсата на стаб щанги .Роска има реплики и така наречените супер реплики с които малко хора се заемат в световен мащаб и са основно за музеи ....незнам дали има смисъл толкова точно възпроизвеждане от все пак си остава реплика :D

_2_20632__2005-09-22_12-03-47_1.jpg

_2_20632__2005-09-22_12-04-21_3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регистрацията след направата не е проблем. Вече е уговорено кое и как ще стане \:D/ , само трябва да изпълня проекта. За всичко се намира лек. smile168

 

"Лекът" по нашия край е голямо количество финикийци ;)

p.s. предполагам всички книжки от http://skoda.daves.cz вече си ги свалил, в едната имаше и раздел за 180/200rs

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.