Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колко сигурни са новите коли?


gogata

Recommended Posts

http://news.automedia.bg/read/7911.html

 

Доста интересно видео показващо какво се случва при удар на кола от 2009г и кола от 1959г. Резултата е ясен, но пак е супер стряскащо да се види :?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих казал невярно. 90-та прелетях с едно 525 през 3м канавка и след удар и отскок се спрях в дърво поне метър диаметър и проблема беше 13см. набит рог и огънат волан от мен./естествено без колан/. сега ако се наръчкам с някоя нова кола си мисля дали двг-то няма да излезе през багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих казал невярно. 90-та прелетях с едно 525 през 3м канавка и след удар и отскок се спрях в дърво поне метър диаметър и проблема беше 13см. набит рог и огънат волан от мен./естествено без колан/. сега ако се наръчкам с някоя нова кола си мисля дали двг-то няма да излезе през багажника.

ти бмв-то с колите не го сравняваи особено е34

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, то е ясно, че сега проектират купетата, така че самия "кокпит" с пътниците да не се деформира за сметка на моторния отсек... но май съзнателно не са пробвали при страничен удар - лично съм разглеждал как изглежда врата на американски "кръстосвач" от 60-те, колко е дебела ламарината и профила на самата врата предполагат много добра пасивна безопастност. Ех, ако имаха и еърбеци... :) Най-зле са май моделите от 80-те и 90-те г. - на Пежото ми 91 г. ламарината се огъва с пръст, както и на Фелата '95. Като гледам такива тестове все повече се замислям за Волво или Сааб, въпреки че особено първата марка хич не пасва нито на вкуса, нито на джоба ми ;) но нали все пак живота и здравето са преди всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205 1.9 gti е била забранена за продажба в редица европейски страни - няма нищо което да спре двигателя да не влезне при пътниците. няма една сериозна греда която да поеме удара. има само една смешна зона на деформация зад двигателя - не искам да мисля колко ефект може да има от нея ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, то е ясно, че сега проектират купетата, така че самия "кокпит" с пътниците да не се деформира за сметка на моторния отсек... но май съзнателно не са пробвали при страничен удар - лично съм разглеждал как изглежда врата на американски "кръстосвач" от 60-те, колко е дебела ламарината и профила на самата врата предполагат много добра пасивна безопастност. Ех, ако имаха и еърбеци... :) Най-зле са май моделите от 80-те и 90-те г. - на Пежото ми 91 г. ламарината се огъва с пръст, както и на Фелата '95. Като гледам такива тестове все повече се замислям за Волво или Сааб, въпреки че особено първата марка хич не пасва нито на вкуса, нито на джоба ми ;) но нали все пак живота и здравето са преди всичко.

 

в сегашните само беш през стъклото е спасението, като на мотор излиташ и кадет се спреш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.