Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов проект - Skoda 110R


Guest vankovarnata

Recommended Posts

Доста еротично пране си проснал ! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    7

  • anastas

    6

  • Krankenstein

    5

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

Mного переш айде сглобяваи и на събора с 110 ка

 

Макс мокрото не е за никъде.

Mоето момче гледай това http://vbox7.com/play:e1cb61bc ако все още си мислиш така ще помоля PRR да ми даде едно клипче от телефона си в което пушилката е 3х повече. Това за сухото са легенди от едно време няма нищо вярно само колкото да му поддържа цената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного переш айде сглобяваи и на събора с 110 ка

 

Макс мокрото не е за никъде.

Mоето момче гледай това http://vbox7.com/play:e1cb61bc ако все още си мислиш така ще помоля PRR да ми даде едно клипче от телефона си в което пушилката е 3х повече. Това за сухото са легенди от едно време няма нищо вярно само колкото да му поддържа цената

 

то 110 има отдавна.

предполага се сещаш,че между това колелце и това долу дет е 225/45/16 има голяма разлика

012891413.jpg

012891422.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоето момче гледай това http://vbox7.com/play:e1cb61bc ако все още си мислиш така ще помоля PRR да ми даде едно клипче от телефона си в което пушилката е 3х повече. Това за сухото са легенди от едно време няма нищо вярно само колкото да му поддържа цената

 

Да, намесата на световната конспирация в цената на сухото окачване не може да се отрече, обаче пушилката какво точно измерва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом може да понесе такова натоварване от тоя мотор, дрифтове, бурнаути и т.н. че да излезне телта на гумата, значи найстина всичко е в това да си избереш хубав барабан и полуоска без луфт, да ги стегнеш яко и всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче стабилността я няма. Проблемът е това, че при хода на окачването нагоре и надолу напречния наклон на колелото се изменя по различен начин при двете, при сухото се изменя доста по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче стабилността я няма. Проблемът е това, че при хода на окачването нагоре и надолу напречния наклон на колелото се изменя по различен начин при двете, при сухото се изменя доста по-малко.

спорно е ! катогледам 90% от сухите са в.г.з едното право другото със 10градуса наклон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил съм нещо от прането.

Хубаво си я накълцал, и на мен ми предстои да съсипя така една новичка маска, понеже старата за нищо не става... ще ти искам после ноу хау за монтажа на мрежичката - на старата ми е занитена, ама нещо не ми се види да е оригиналдъ :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче стабилността я няма. Проблемът е това, че при хода на окачването нагоре и надолу напречния наклон на колелото се изменя по различен начин при двете, при сухото се изменя доста по-малко.

спорно е ! катогледам 90% от сухите са в.г.з едното право другото със 10градуса наклон

 

Къде го намери това 10 градуса :) На нашата, която я имам за разкрачена, напречния наклон е -3 градуса на едното и -4 на другото :) А единствения документ, в който съм видял да пише колко трябва да е, е една страничка от Хайнес, в която пише -2 градуса и 15 минути. А и не е важен само статичния, а и как се изменя при хода на окачването - при сухото се изменя по-малко, т.е. ако минеш през неравност в завой, ще се промени по-малко от мокрото и следователно колата в по-голяма степен ще си запази поведението. Иначе и аз съм виждал напречни носачи изгнили на дупки, ама това вече е специален случай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че принципно сухото е по-добре няма спор. Но е факт, че се виждат коли с различен наклон на задните колела. И то винаги колелото от към шофьора е по-сгънато от другото. Това разбира се са мои наблюдения. На моята се наблюдава този де/фект, а и се сещам за поне още 5 автомобила с този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile004 и мойта е оправена. Тъпото е че става за минути (повдигането на фермите ) ама разглабянето и сглабянето е ужас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile004 и мойта е оправена. Тъпото е че става за минути (повдигането на фермите ) ама разглабянето и сглабянето е ужас.

Няма да се плашиш всеки шкодаджия който си прави сам колата е разхвърлял задница поне веднъж в живота :lol: Важното е спорт на има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, кви са тези еротичните снимки .. как си я разголил само ........ все пак може и малки деца да посещават форума smile091

 

Иначе ЕВАЛА за труда , тази работа си е сериозна и не е за всеки определено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу, определено не е гледка за хора със слаби сърца... с моята все още не сме достигнали чак такава интимност... е, почти ;)

post-24-138453200382_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обича да казва една височайша особа "като му дойде времето, вЕрвай ми" ще направя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Има ли развитие по проекта? :roll: Ако има,чакаме снимки. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.