Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Омнител-(Вивател/2-be)-пълен майтап!


BlackPearl

Recommended Posts

Накратко моята история.

Миналата зима декември си взех от 2-би Сони Ериксон G900

sony-ericsson-g900-combo.jpg

 

Фен съм на Ериксон и много си го пазя.

Не съм го изтървал ,нито мокрил и тн.

Има само 1,2 леки драскотини от стоене в джоба с ключовете ми.

 

И така: Преди 1 месец ненадейно телефона ми изключи докато си говорех. Включих го ....изненада.

половината дисплей е черен,другата половина е бял!

Отивам с гаранционна карта и тем подобни.

(Между другото да вметна-като си го купувах и ми обяснява един авер как имало (лакмос), бяла лепенка на батерията и я гледали дали е мокра.Въобще не съм я гледал-не съм го мокрил)

Оставих си телефона преди 3 седмици и кусур. На 22.08 го оставих.Като го оставях и момчето го огледа и ми вика-личи си ,че е пазен много-няма никакви забележки!

 

Днес ми се обаждат: Телефончето е ГОТОВО, заповядайте да си го вземете.

Отивам и ми дават телефона:

1-дисплея е много прашен отвътре

2-не ми признали гаранцията

3-въобще не ми дават точен проблем с дисплея...Да бяха се обадили да кажат;Г-не, еди къв си е проблема и в разрез с гаранцията, толкова ще ви струва-няма

4-оправдават се,че е бил мокрен-гледам лепенката-един цвят е -червен и може би за тях е леко избеляла-но червеното е като ново.

Казвам им-абе момчета,това е несериозно. Почти месец,без новини - да ме уведомите за становище и накрая ми казвате-ГОТОВ Е ,елате го вземете,идвам-не е направен.

Съжалявам много,но не зависи от мене.

Добре казвам-видял е стикерчето-отказали гаранция. Защо телефона е отварян допълнително и не е диагностициран проблема, а вместо това дисплея ми е целия прашен вътре? Аз не ви дадох така телефона.

 

Съжалявам господине,ако трябва звъннете в София.

Какво съжаляваш, казвам-вземате 700 и кусур лева за телефон и сте много стриктни тогава, а като стане проблем само гледате да бягате.....Мотаете хората по месец и кусур без информация и само оправдания слушам.....

Добре-хайде пада гаранцията-дайте ,диагностицирайте проблема. Отворили сте телефона-направете снимки на проблема с диспея (така процедират хората при нарушаване на гаранция.Имах проблем с ЛАПТОПА Тошиба-обадих се и си казах честно-момчета прецаках си лаптопа-не искам гаранция ,а и няма да я признаете-какво правим.Хората ми направиха снимки и дадоха констативен протокол.Когато съм виновен-НЕ ТЪРСЯ ИЗМЕКЯРСТВО) и се обадете-кажете това и това трябва за да се оправи.

Вместо това сте ми отворили телефона-напрашили сте ми дисплея яко отвътре и на всичкото отгоре се оправдавате с една лепенка ,която е почти като нова.Яко кармазъ е-как стигате до това заключение?

Така ни предадоха от София-съжаляваме.

 

Ок казвам аз и си заминах.

Утре ще бъдат посетени от един много приятен и корав господин,който не си поплюва-да видим на него какво ще обясняват.

 

Пълен майтап са-само гледат да избягат от отговорност-вместо да оправят нещо-ГО РАЗВАЛЯТ ПОВЕЧЕ.

Ок-сторила им се лепенката бледа(макар,че не е)- ми тогава не ми отваряй телефона.....

Отворили го-ами диагностицирай проблема, а не ми прецаквай дисплея (тъчскрийна) ......

 

Дадох им телефон слънце-върнаха ми телефон с урудлив дисплей........

 

Пълни нещастници!

Утре ги чака изненадка-минимум пълен скандал,максимум smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама направи и снимки, ако има нещо по-скандално(бой,скандал),иначе съжалявам за проблема.

Сега ще смениш и марката сигурно?

Нокиата си е нокиа! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това не е решение, оправията е да искаш да говориш със управителя на тяхната сервизна база, ако това не помогне, занеси го в софийската и там искай да говориш със шеф, мани тия измекяри на гишето. Ако все пак си се отказал от гаранцията, горещо препоръчвам сервиза на Омнител, намери им координати от гоогле. Там съм ходил 2 пъти, първия път за смяната на надраскан панел на К810, когато беше доста актуален, и втория за смяна на камера на к850, месец след като излезе на пазара. Момчетата работят много добре, ще останеш доволен, и най-важното е, че си говориш направо с техника, не с приемчик или с някоя секретарка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

2-be са най-големите некадърници. И аз съм си патил от тях. А относно смяната на Ериксона, като гледам какъв тип телефони харесваш, май имаме един вкус и ще те посъветвам да погледнеш Qtec и HTC. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одавна не съм писал- оправих си ГСМа....

Занесох го на познати и ми смениха дисплея- дадох 100лева.

Смениха ми го за има-няма 10-15минути .

Много ли сложно беше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложно е, Ися, много е сложно. Аналогичен пример с мой телефон мога да ти дам, преди две години - размесетен Блутут модул на Нокия 6600 - извънгаранционна - давам я на сервиз в Германос, щото от там съм я купил - държат я две седмици и ми казват: "Открихме проблема но не можем да поправим телефона, ще ви пратим в сервиза на Нокия" От там казвам аз тея неща на Велко, той ме води при Васко и телефона беше оправен за няма и 10 мин, като Васко не спираше да се удивлява как така ще диагностицираш един проблем, пък няма да го оправиш. Та...интересен народ бачка по оторизираните сервизи, smile175 да се чудиш с кви очи вземат пари на края на месеца. smile049

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложно е, Ися, много е сложно. Аналогичен пример с мой телефон мога да ти дам, преди две години - размесетен Блутут модул на Нокия 6600 - извънгаранционна - давам я на сервиз в Германос, щото от там съм я купил - държат я две седмици и ми казват: "Открихме проблема но не можем да поправим телефона, ще ви пратим в сервиза на Нокия" От там казвам аз тея неща на Велко, той ме води при Васко и телефона беше оправен за няма и 10 мин, като Васко не спираше да се удивлява как така ще диагностицираш един проблем, пък няма да го оправиш. Та...интересен народ бачка по оторизираните сервизи, smile175 да се чудиш с кви очи вземат пари на края на месеца. smile049

 

Поздрави.

Там схемата е такава : Едните ги лъжат, че работят, а другите ги лъжат, че им плащат и в следствие единствено потърпевщи сме ние клиентите. smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 4 месеци по-късно...

За съжаление и аз попаднах в тази въртележка. Явно в този сервиз така се работи вземат ти гаранционния телефон, правят му "подобрение" и казват че сте си го счупили и не признават гаранцията. Това се случи с моя Nokia N95. След 2 месеца работа дисплея се "разля" като го изпратих в сервиза там му счупили капака на батерията и се опитали да счупят дисплея отвън(неуспешно,защото телефона е удароустойчив), но не ми признаха гаранцията и сега БТК-Виваком се блажат с паричките на поредния балък. От комисията за защита на потребителите нищо не направиха. От сервиза били казали че повредата не е гаранционна. А аз продължавам да си изплащам кредита от 850лв. :?

ПИТАМ СЕ ДОКОГА ЛИ ТЪРГОВЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ ЩЕ СА НЕПРИКОСНОВЕНИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни кавали са бе. Купи си телефон, плащай си го, но не дай боже да стане нещо ходи се обяснявай. От 10 езера вода ще домъкнат да кажат,че те не са виновни и не покриват .....

А през това време се учат на ГСМите ни. Чупят ги (както на колегата) и тн.

 

Пълен майтап!

 

Затова , като ви се счупи ГСМа- марш при БАТ ВАСКО- ТОЙ Е НОМЕР 1!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах наскоро в друга тема - Васко връща към живот дори телефони, удряни със сила във земята и станали на части. Който е от София - при Васко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Затва най добре телефон за по-малко пари да има по-малко яд... за колко и пари да е все една работа върши-като е за много пари хем мераклии да ти го откраднат хем като стане гаранционен проблем са приятно разсеяни сервизджиите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.искам да ви кажа колко гола вода са виваком - преди 12 дни си взех на изплащане телефон Нокиа 5230 много готин... и за мое нещастие телефонът се скапа...занесех го за да видят какво му е ...казаха да чакам до 30 дни обаждане и това беше . Казвам им през това време няма ли да ми датете в замяна друг да го ползвам до като се установи какво е на новия тел., а те ми отговориха че нямали в наличност...как да си търся правата , а в края на месеца ще искат парите за лизинга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здрвайте, нов съм във форума. Попаднах на тази тема, докато търсех информация за Омнител, тъй като моята гаранционна Nokia N82 изглежда има проблем. Но като гледам как доста хора се оплакват от Омнител... вече ме е страх да го занеса там.

Къде се намира този бат` Васко? Някакъв телефон да ми дадете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - добре дошъл във форума!

А бат' Васко е колегата vasilisa.

Можеш да мо пуснеш ЛС, а може да му звъннеш.

Предполагам, че телефона му можеш да намериш във Всеки за всичко\Списък с телефони

ПП:Васко е в София 0878 822277

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.