Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

мнение за фелиция?


mirro_21

Recommended Posts

Е тука вече много бъркаш. Ауди със скърцаш интериор трудно ще намериш освен ако не е било тоталка преди това, всичко е много масивно и здраво направено.Както и няма проблеми с ръждата нищо,че одъртяха.В момента имам Фелиция -95, 1300 карб, която е доста запазена и ауди 80 и трябва да ти кажа,че като притежател и на двете,фелата няма нищо общо с аудито,различен клас коли са просто,а фелата ще се продава тъй като само седи така и ръждата вече се показа по задния капак.Все пак всичко е въпрос на лично виждане, на който каквото му е на душата това да кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ама и ти си знаеш че имаш най-куцата и стара фелиция и сигурно от тия "българските" (най-орязаните) LX модификации нали. Не всички са такива обаче. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Мое мнение - Ауди 80 1991 г. ще го предпочета пред Фела '95 (като моята), но кадет или вектра smile175 Имал съм ги и двете и няма да повторя. Няма по гниещ автомобил, въпреки допълнителните антикорозионни усилия от моя страна. Фелата ми е от българските - орязана до безобразие. Даже огледало няма на десния сенник, но ми харесва повече от кадетския автомобил, а от вектра пък ми е по-удобна, нищо че е по-малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз ще си дам мнението тук, понеже точно такава фелиция имам - 1.6 от 97-ма. вярно, нищо не разбирам от двигатели, токове и въобще - от поддръжка на коли, но мога със сигурност да кажа, че са много здрави (поне моята).

имам я от 2 години и половина, карал съм я много - навъртял съм 45 000 км - по черни пътища, разбитите павета на лозенец и къде ли не. и за това време, допреди да угасне миналата седмица, не ми се е налагал никакъв ремонт.

а миналата година, на връщане от морето, на излизане от созопол, камион със зле закрепен товар от трупи беше изръсил общо 3 метровки и аз налетях на едната с около 70-80 км/ч. беше дълга около 1.2 - 1.5 м и дебела поне 50 см. успях донякъде да я избегна, но предното дясно колело я удари, колата подскочи на една страна и замалко да се прекатури на една страна. добре че бяхме натоварени и тежки и не се обърнахме. но дървото влезе под колата и съм го влачил 20-тина метра, докато спра.

след този удар се разминах с манипулации на стойност 5 лв.

дойдоха едни роднини от бургас и ми смениха гумата. джантата беше смазана направо. привързаха ми ламарините с жица и колата ме докара до софия още същата нощ.

после ми изправиха джантата за 5лв и казаха че става за резервна, така че я запазих. бащата на жена ми изправи някаква щанга на предницата. картерът бил удържал на удара - посмачкан, но цял. леко огъната тръба отдолу на колата и ламарината отдолу на предницата, пак той ги изчука и върза ламарината с болтове и тва беше. вярно, той не ми взе пари за това, но пак, ремонтът беше удивително лек, след такъв удар.

колата гори 7л/100км смесено - градско и извънградско при съотношение на изминатите километри 1:2 в полза на извънградското.

досега не ме е оставяла на пътя. никога.

дори този път угасна на съседната пряка от вкъщи.

а съм я карал със счупени дискове на съединителя 60 км по магистралата до майстора ми в ботевградско. дърпах педала на съединителя нагоре, за да може да върви. той каза, че с тая повреда е почти невероятно, че съм я докарал на собствен ход.

мога и още да разправям, но няма смисъл - колата е много здрава, гори сравнително малко, никъде няма ръжда по нея, сравнително мощна е, бързо ускорява и според мен е доста подходяща за нашите пътища.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип мнения от сорта на моята кола съм я карал еди си колко години и не ми се е налагал ремонт са безмислени колега. Под "належащ" ремонт всеки разбира различно а повечето хора - докато спре колата. 45 000 км си карал но ако ми позволиш да я погледна и да направя едно кръгче повярвай ми много кусури ще и намеря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

може и да си прав, но последно, когато я карах на моя майстор последно, той ми каза, че единствените кусури са й амортисьорите, в които има още живот, но са почнали да изпускат и една гумичка - уплътнение на скоростния лост, която била износена, тъй като имало вибрации. но имайки пред вид горепосоченото, амортисьорите, бих казал, са си направо железни. майсторът ми каза да си ги ползвам засега оригиналните, защото новите били с доста по-лошо качество, но да си имам едно на ум, че ще ми се наложи да ги сменям в бъдеще.

та, исках да кажа само, че колата определено си е доста здрава и идиотоустойчива.

а, че винаги има какво да се пипне, предполага, си е така. имаш право. за мен също основното е да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.