Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

мнение за фелиция?


mirro_21

Recommended Posts

здравеите колеги,нов съм във форума

наумил съм да си взема фелиция хечбек 2000г.

но дилемата е дали да е 1.9 дизел(маи 64 коня бяха)или 1.4/1.6 МПИ бензин.

ясно че бензинката е по пъргава,но ме интересува ,дали и дизела все пак няма някакъв ряз.

чух,че са доста ефтини за подръжка и не се чупят лесно.

(същото чух и за VW POLO преди 2 години,но колата ми излезе през носа-двигател,дросел,съединител и почти цялата ходова част и изпускателна система)

та МОЛЯ ВИ,бихте ли ме насочили към по добрия двигател и въобще впечатленията ви от здравината им!

БЛАГОДЯРЯ ВИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ да слагаш газ 1.6 не става VW мотор с пластмасов колектор ... 1.4 няма , има 1.3 МПИ той си е шкодов мотор с инжекцион от Поло т.е. за газ най - подходящ е или карбуратор или моноинжекцион ... дизела освен , че е много икономичен друго не мога да кажа smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам колега,знам.моето поло е със същия двигател 75кс-п.инжекцион,с пласмасови,но не ми се инвестират 1000лв за газов за кола на 180к.дизела маи си е оферта,ма онзи дет карах 1 мазда 121 2000г 1.9д 64 кс, и се отчаях от живота,имах чуството че мога да изпуша 3 цигари,да прехвърля всички радиостанции и да загледам всички минаваши моми,докато стига 20км/ч.мн мудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ да се състезаваш тез мотори не са подходящи ... трябва да помислиш или за 1.9 ТДИ (Фабия/Октавия) или за присаждане на някакъв по - сериозен мотор макар , че като изключим баирите през другото време дизеловия мотор на Фелиция се държи много прилично .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела е здрав, шумен икономичен и тромав. 1.6 върви супер,здрав е, гори много и иска пълен инжекцион газ или най добре 95 бензин. 1.3 има евтина поддръжка, върви горе долу, но трябва да му се обръща внимание по често. гори повече от дизела и по малко от 1.6. Накратко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 карбуратор или моно с една газова за 300 - 350 лева и си решаваш проблема. Не харчи малко в града (от 11 нагоре), но извън града харчи малко (около 6.5 - 7.2). Малко, защото и да искаш не можеш на газ да я подгониш повече от 150 по магистралата. А що се отнася до поддръжката - доста евтина бих казал. Стига да не я занемаряваш. Когато избираш освен двг и ходова част се заглеждай и в ръждите - прагове, вежди и най-вече задна врата. Абе гледай внимателно да няма изненади после.

Успех в избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е съвсем зян шкодовото моторче ( на равното ) ... ей ся бая поизпотих един гУоф (знаеше че го боря) и ако не беше едно Пунто да ми се мота под предните колела сигурно метрите нямаше да са 10 , а 5 в полза на гУофа , ама на баира си е кат дизел - не го ли сръчкаш в ребрата от рано му требе бая допинг да издрапа :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама дизеловата Фелиция на Гошето напука всички Фелиции които бяха на събора с бензинови 1.3 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама дизеловата Фелиция на Гошето напука всички Фелиции които бяха на събора с бензинови 1.3 smile004

А дали случайно Гюнтер сервиз не се е месил в тоз автомобил smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като и махнеш лукаса става самолет smile021

 

И като добавиш Бошче ама за 1 камара парички ли :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e добре де колко да гори това чудо 1.6МПИ в софия?аз съм с поло,което също е 1.6 75кс и е п.инжекцион и си го ръчкам и ми дава:

лято градско-6.5-7/100

зима градско-8-9/100

В СОФИЯ!!!

лято извънградско-5/100(90-120)

зима извънградско-6/100(90-120)

БЛАГОДАРЯ ВИ за съветите и бързите отговори,колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 карбуратор или моно с една газова за 300 - 350 лева и си решаваш проблема. Не харчи малко в града (от 11 нагоре), но извън града харчи малко (около 6.5 - 7.2). Малко, защото и да искаш не можеш на газ да я подгониш повече от 150 по магистралата. А що се отнася до поддръжката - доста евтина бих казал. Стига да не я занемаряваш. Когато избираш освен двг и ходова част се заглеждай и в ръждите - прагове, вежди и най-вече задна врата. Абе гледай внимателно да няма изненади после.

Успех в избора.

С 1,3 (96г. комби, карбуратор) съм, с турска газова уредба "Волтран" съм. Харчи в града 9,5 лятото и около 11 зимата. Извънградско 6,5 до 7,5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

Фелиция 97 г. Комби 1,3 Карбуратор на газ.уредба Ловато !

Разход във Варна : Градско - 10л. бензин / 11 л. газ на 100 км. (Лятото си беше гърч отвсякъде) :)

Извънградско - 7-8 л. Б / 8-9 л. Г на 100 км. - Средна скорост - 100 - 130 км/ч !

Аз съм си доволен на газчица smile021 ! На бензин е ужас... smile150 Не ми се говори... !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mirro_21 , не е зле да уточниш какво целиш със замяната на полото - обем на купето, мощност, намаляване на мощността(съответно увел. на икономичността) ?

Ако си свикнал на това Поло 75 к.с. и пълна инжекция може да ти се види 1.3 мотора малко тромавичък примерно. Иначе - откъм икономичност - 1.3 карбуратор с обикновена газова - дава 7/100 газ на дълъг път и 5/100 бензин на дълъг път, за 1.6 нямам пряка информация, но е повече разхода, за дизела мога да кажа, че не е феноменално икономичен (за дизел) има по-добри предложения от другите марки, но не е лош и тоя. Абе изобщо - каквото ти душа иска, но просто се уточни каква т е идеята за смяната. Ако е обем на купето - то Шкода е вариант, от години правят малолитражки с голямо купе - примерно 100С, 105Л са такива.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Икономична и здрава кола. Взел съм я на 105 000. Сега е на 148 000. Комютъра и инджексиона са АУДИ-Волксваген. Гори извънградско около 5,5 бензин, а градско с 10л - 130км. Колата определено си е пъргава, а инджексиите са с 15 к.с по-мощни от карбураторния двигател. Над 140км/ч минава чертата на оптималните обороти, но това си е от 5тата предавка, която е с предавателно число много близо до 4та. Сменял съм само масло филтър, и задно гърне.

Ако е с два аербега, хидравлик, фарове за мъгла и ел огледала си заслужава. В зависимост от колко изминаваш годишно и колко години смяташ да я караш, може да си направиш сметка дали да монтираш газов инджексион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Felicia 1,6 е много добър автомобил ,много пъргав и бърз .Като недостатък бих изтъкнал само поведението и на пътя ,малко е неустоичив при висока скорост, но това важи сигурно за всички фелиции .Разхода е около 7 извънградско и 10 в града

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не ти трябва такъв боклук ама ти си знаеш. Ако твърдо си решил да е фела, гледай да е 1.6 или дизел. По добре поло,голф,ауди,кадет,вектра, за същите пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не ти трябва такъв боклук ама ти си знаеш...По добре поло,голф,ауди,кадет,вектра, за същите пари.

Поло и Голф - добре, ама останалите smile118 Кое по-точно му препоръчваш в рамките на 2000 - 2500 лв? Ауди В4 89та? Или изгнила Вектра А 95та? А кадет???????? Освен това кое Поло или Голф ще бъдат 2000 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б-4 89-та няма ! Б-3 много по-добър избор от фелиция , вектра 95-та няма да е изгнила повече от фелицията, дори и да е фелата бързо ще я настигне.Фелата какво като е 2000г??? Пак си е боклук!Все едно да кажеш "Алеко" 2009 г. ако има ,че е кола!Аз си казвам моето мнения на колегата, не е нужно вие да го коментирате и да се засягате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре поло,голф,ауди,кадет,вектра, за същите пари.

 

smile091 smile091 smile091 Кви са тия корозии на колела бе - то от тях само гумите не ръждясват... smile049 smile091 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б-4 89-та няма ! Б-3 много по-добър избор от фелиция , вектра 95-та няма да е изгнила повече от фелицията, дори и да е фелата бързо ще я настигне.Фелата какво като е 2000г??? Пак си е боклук!Все едно да кажеш "Алеко" 2009 г. ако има ,че е кола!Аз си казвам моето мнения на колегата, не е нужно вие да го коментирате и да се засягате.
Що да се засягам. Няма за какво. Аз карам Фела '95 и знам за какво иде реч на тема тенекии. Да де ама съм карал и Кадет '92 и Вектра и определено не споделям мнението ти на тема гниене. Все пак да не забравяме кой е измислил ръждата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б-4 89-та няма ! Б-3 много по-добър избор от фелиция , вектра 95-та няма да е изгнила повече от фелицията, дори и да е фелата бързо ще я настигне.Фелата какво като е 2000г??? Пак си е боклук!Все едно да кажеш "Алеко" 2009 г. ако има ,че е кола!Аз си казвам моето мнения на колегата, не е нужно вие да го коментирате и да се засягате.

 

Не си прав напълно колега. Наистина тези Аудита бяха много добри, аз лично много ги харесвам. Но сега са 20 годишни и шанса да попаднеш на някое което не си знае километрите и приключенията е много голям. Докато свестни Фелиции се намират. А като седнеш в такова Ауди на половин милион километра колкото и поддържано да е като почне да ми скърца интериора и да се усуква по завоите не ми е по комфортно от моята Фела. Поне последните 3 които карах не бяха. Освен това поддръжката на Аудито е по скъпа от на Шкодата. Независимо от двигателите. Така че всичко е много субективно, но за мен колкото по нова кола толкова по добре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.