Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Почукване от към съединителя при натискане на педала на 1-ва


quattro

Recommended Posts

Привет колеги,

 

От няколко дни карам Skoda Octavia Scout 1.8TSI, имам странен казус, който все още немога да разбера на какво да отдам.

 

При потегляне от място, когато натисна съединителя, за да превключа от 1-ва на 2-ра, в момента на натискане на съединителя се чува леко глухо почукване от натискането, все едно нещо се хлопва в коша на двигателя. Реших, че проблема е от оборотите на които сменям предавката, но не върви да изрязвам мотора до 4-5 хиляди оборота при потегляне и за 2 метра. Примерно при 2.5 хиляди оборота, щом натисна съединителя се чува такова прихлопване. Драмата се ескалира и от факта, че колата е само на 700км :), т.е. е абсолютно нова, още си мирише на лепилото от завода.

 

Аз ли съм забравил как се кара с механична скоростна кутия, или има нещо по сериозно :)

 

Тук е описан абсолютно същия проблем...но никой не споменава на какво се дължи

http://briskoda.net/fabia-i/clutch-knock-when-changing-gear/77337/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При TDI също е така , бе човек ! Дължяло се на двуделния маховик , който непрекъснато "трепти" , особено на ниски обороти. Може и твоят съединител да е подобен.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При TDI също е така , бе човек ! Дължяло се на двуделния маховик , който непрекъснато "трепти" , особено на ниски обороти. Може и твоят съединител да е подобен.... :)

При мен няма такова.Или аз не го чувам smile049

esto да каже???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати шока... не съм предполагал, че кола 2009-та може да има подобен недостатък... резил за Шкода, взех я с идеята да се кротна и да се наслаждавам на семейното возило, сега седим и треперим кат трябва да сменяме предавките да не тропа на желязо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за дизела е нормално. На 1,9 ТДИ го прави същото, на 2.0 ХДИ ситроен нов, на мерцедес 2.0 ЦДИ -нов, на всички го има. Друг е въпроса дали Quattro говори за това, за което ние с Димон мислиме :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не е същото ...Щом тропа на желязо , по-скоро не е завит някой болт към крепежите на двигателя или скоростната кутия и при превключване на скорост се накланят насам-натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да проблема е в маховика на съединителят - всичко е стегнато но пружините на двете маси не ги държът както трябва и тропа - подлежи на смяна по гаранция. Проблема не е опасен за каране - няма да те остави на път , само може да се появи неприятна вибрация на двигателя когато блокира напълно . Отивай в ЕТ и им покажи проблема и да го сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.