Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия RS 1.8 Turbo MPI 20V / 132 kW/180 к.с.


nikskoda

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Искам да попитам някой дали има опит/мнение за Октавия РС 2001г.

Гледам, че от Еуратек продават следната шкода като употребяван автомобил.

 

Шкода Октавия RS 1.8 Turbo MPI 20V / 132 kW/180 к.с.

 

цвят: червен

оборудване: климатроник, ABS+EDL+ASR+MSR+ESP, Airbag за водача и пътника до водача, предни и задни ел.стъкла, централно заключване с дистанционно управление и алармена система, дигитален бордкомпютър, шибидах, полукожен салон, ляти джанти 16", радио CD

първоначална регистрация: 25.07.2001 г.

пробег: 160 000 км.

цена в лева: 12 000 лв.

 

Като се продава от Еуратек, значи ли това, че колата е купена и сервизирана само там(ще рече ли това реални километри)? И някой случайно да е ходил да я погледне дали е запазена?

 

Също така самата поддръжка на РС и не РС Октавия като накладки, филтри и другите щруротии, само малко по-скъпо ли е или много по-скъпо? И като цяло автомобила стабиларка ли е? Аз карам Октавия 2000г, 4х4 дизел и съм доста доволен за сега, но РС-а може да е мъчен повече и да има някакви доста по-скъпи "екстри" за оправяне.

 

Благодаря предварително за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те съветвам да я вземаш, но ако си мераклия.....

Октавия 1.8Т РС е добър автомобил с много хувава визия и добре вървящ мотор като цяло.

 

Тази червената обаче се продава поне от 2,3 години,стоеше на една автокъща по пътя Ст.Загора-Дим.град (за магистралата на около 5-10км от Ст.Загора).Лятото на слънце.....-кожата,боята и е доста избледняла-сигурно пастирането ще помогне,ама....мен ако питаш за тези пари не е запазена въобще!

 

Второ-цената е 12000 сега,а от автокъщата я продаваха за 11500лв.

Колата (ако не се лъжа) е ползвана от състезател,или състезателен клуб не за състезания,но все пак......

В тази автокъща точно до тази кола имаше ПЕжо РЦ със сликове и тем подобни,седалки и тн. Хората ми казаха,че са на един и същи човек.

На джантите на Октавията пише някакво име-май Нешев Моторспорт ли ко беше.

Иначе чаркалаци за Октавията се намират-1.8Т е много разпространен двигател. На РС а само софта му е бутан,едва ли има кой знае колко по различни чаркалаци от 1.8Т 150к.с. (поне така мисля,не съм много запознат за О1 РС-нека по-компетентните колеги да дадат мнение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо колега BlackPearl,

Благодаря за отговора! Сериозно се отказах от специално този РС :)

Била ли е на съзтезател, той си я е сукал както само той си знае сигурно. А и толкова години като не се е продала, значи има нещо... Пък и като не се кара една кола, тя сама ще се счупи...

 

А все пак да попитам, колите, които се продават от Еуратек, например новите октавии на по 2-3-4 години (като изключим цвят жълт, че кола-такси никога не бих си купил), не са ли някакви закупени от тях, сервизирани при тях и върнати, та поне да си сигурен за километрите и те да са и направили диагностика и да са изтрили грешките най-малко :)

Всмисъл, нали БМВ имат Премиум Селекшън някакъв, който дават "гаранция" за колата, че е читава и на реални километри. На такова нещо може ли да се разчита и при колите втора употреба от Еуратек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

със сигурност не мога да кажа,че е била на състезател.

На джантите пишеше име и след това Моторспорт със зелени лепенки в тази автокъща.

Ходих да я гледам,понеже ми беше по пътя..

До нея имаше червено РЦ със сини седлаки спарко,волан,скоростен лост и сликове (май и ъпгрейд на спирачки). Гледах го и него. Човекът каза,че са на един и същ собственик(поне аз така разбрах).

Пежото определено беше тренирачка.Затова казах само предположение. Може и да не е състезател....може да се е карала кротко Октавията.

Лошото на тези коли е,че все пак пише РС-всеки си мисли,че като е РС и само са я настъпвали и тн, а реално мотора е напълно нормален и се експлоатира както другите 1.8Т 180коня от групата на ВАГ.

 

Аз ти дадох просто мнение (от мои наблюдения). Ако си навит, иди и я виж-все пак ти ще я купуваш, изгради си собствено мнение за колата.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си, че е хубаво да се види колата, но щом не са я продали за 2-3 години... след още 2 например ще е още по трудно. Може някой ден да намина да я вида, но все пак благодаря за инфото, беше полезна информация. А как са я "продали" на Еуратек, от автокъщата ли?

Както и да е, стои им от доста време, според мен на някой по-голям мераклия и за 10к ще му я дадат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да дам предположение.

След като не могат да я продадат са я закарали в ЕТ- все пак е Шкода...има търсене там.

И ако къщата цената е била 11.5к са я намалили донякъде....така че ЕТ правят цена 12к (може от къщата да е 10к и да си слагат 20%- де да знам) и си я продават.Незнам за тези автомобили от ЕТ как се процедира с пазарлък около цената.

 

Има и друг вариант:

-колата е купена от ЕТ и е обслужвана там през гаранционния си период.

-след като е обявена за продажба и при липса на интерес, собственикът решава да я върне на ЕТ.

Идват ЕТ за 80лв. и правят оценка и я откупуват, слагат си надценка и си я продават после.

 

Само мога да гадая,незнам колега.

Най-добре иди,виж я,говори с човек от ЕТ да видим той какво ще ти каже и тн......

 

Тук може да даваме съвети (Вземи я/не я взимай) ,но най-добре е сам да я видиш,да я тестваш,да я закачат за диагностика,ако е била в ЕТ и е обслужвана там-да и проследиш ремонтите и тн.....

 

Успех с търсенето на Октавия,

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта нали е нещо подобно на неговия случай( май е била състезателна) като звъннах в ЕТ да ги помоля за историята на колата........... и казаха ,че такава кола с такъв номер шаси и двигател при тях не е била на лизинг.А старите бележки от данъка се вижда че е с соф.регистрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола специално, е доста долен кенеф. Един ден я оглеждах и стигнах до някой прозрения. smile048 Колата е прясно пребоядисана с оранжева боя с много перла вътре и на слънцето вади лилаво-зелен отенък, сам си представи. Според мен е удряна или разглобявана, за да се пребоядиса и след това сглобена от Стиви Уондър. Някои части бяха чисто нови - фарове, решетка... Някой неща от предната броня липсваха. Колата е с 16ки, прясно боядисвани, които изглеждат много малки на тази кола. Най-хубавото за най-накрая - известно количество люлински тунинг, приложен с поксипол е намерил пътя си върху колата под формата на фалшиви решетки на предния капак, хром тук-там и огромна червена лента на предното стъкло. smile126

 

ПП: Не се притеснявай за подръжката, няма да е по-скъпа от тази на сегашната ти Октавия (ако я подържаш качествено, разбира се). Ще ти харчи доволно повече, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я гледах колата,нали ми е мечта!!Значи като човек който иска нещата да са такива каквито трябва,с риск да повторя предишния пост ще потвърдя:

Боядисвана е колата и има наистина някаква перла в боята.

Джантата е като на Октавия ГТ-рс-ковата ама 16-ка и изглежда доста зле.

има доста тунинг който просто не е за тази кола(или която и да е)

бялото по салона е в доста неприятно(за мен) състояние,и така общо взето е била хубава кола.

Иначе що се отнася до тренирачката,напълно възможно е.Все пак е имало купа Шкода Октавия така,че не една или два Октавийки са били тренирачки,но ако не е удряна това няма да я изплаши.

Колата може и да стане за нещо,но ще трябват пари,за сравнение погледни в немско колко струва читава РС-ка и виж цената на тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също хвърлих едно око на тази РС-ка.

Споделям мнението на Karaibrahim ... захабена отвътре, цигански тунинг отвън. Направиха ми впечатление и гумите, които бяха с ДОТ от 2002 година :lol:

Актуалната цена е 10900 лв.

 

Иначе Октавия РС хич не е лош модел ... 180 коня, има ESP, ксенон, големи дискове и т.н.

Между другото, между 1.8Т със 150 и 180 коня, незнам дали само софтуера е различен ... аз си мислех, че и турбините са различни, но не съм много наясно ... BlackPearl може и да е прав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 1.8т мотори 150кс примерно АУМ се различават,от 180ките единствено по софта,даже са по-добри от първите 180ки.Иначе първите 1,8т са много различни-различна глава,електроника,дюзи,турбо,бутала,колянов вал.Между Агу двигател и Аум двигател на една и съща кола разликата е 2-3 коли,въпреки,че и 2те се водят 150кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и може би към колегата werz,

Знаеш ли от кога излизат нотвит 150 коня мотори? Имам един колега с ауди а6 99-то гадина с мотор 1.8Т, който работи много добре. Много тих и доста добре тегли, хем е голяма кола. Къде може да се види това АГУ/АУМ по мотора? (например при Ауди, VW и Шкода еднакво ли стоят нещата, или са "дали" този двигател на Шкода малко по-късно да го монтират в автомобилите им?).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://briskoda.net/maintenance-perform ... ffer/2562/

 

The following versions of the 1.8T engine can be found fitted to the UK-spec Octavia with manual gearbox:

 

AGU 110KW/150bhp Octavia FWD 10/96 > 07/00

AUM 110kW/150bhp Octavia FWD 08/00 >

ARX 110kW/150bhp Octavia 4X4 08/00 >

AUQ 132kW/180bhp Octavia vRS 12/00 >

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGU 110KW/150bhp Octavia FWD 10/96 > 07/00

Мойта Октавия е AGU, а е произведена 02/2001 :?

 

@nikskoda - кода на мотора са първите 3 символа от номера му. Т.е - може да се види в талона или на самия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.