Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Монтаж на серво управление


the3thReich

Recommended Posts

Здравейте :)

От 2 седмици съм ненадеен собственик на Фелиция 1.3 lx и мога да кажа,че останах впечатлен от тази количка.

Не очаквах да ми хареса вобще нещо в нея. Единственото което не ми харесва е това че няма севро управление и ми е малко кофти в тесните улички с толкоз много маневри.

Интересувам се как стоят нещата с мотажа на севро ? Някой правил ли е такава интервенция и прочие.

Ще съм много благодарен ако можете да ми обясните по-подробно,не съм до голяма степен добре технически от към автомобилите.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са изправни лагерите на макферсоните и рейката волана се върти приемливо лесно , ако си фен на главоболията тръгваш по моргите и си намираш хидравлична рейка с прилежащите и помпа , маркучи и казанче , монтираш ги и се молиш да са читави ... другата алтернатива е да заякнеш в ръцете ( ходи на фитнес ) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, ако си проучвал въпроса я раздуй, че и на мен ми е интересно - хидравлинчна рейка от кои модели става на 1.3 карб, заменяеми ли са с рейките на 1.6 и 1.9Д?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлични рейки се монтират на 1.3 MPI , 1.6 и 1.9 D ... до колкото знам е опция не е стандарт , но не е проблем да се монтира на такава , която няма заводски щот в крайна сметка са си правени за Шкода ... помпата се монтира под алтернатора , задължително с многоканален ремък , рейката си е за Шкода и няма някакви мурафети за монтажа и и остава да си нагодиш маркучите и тръбите ... нищо особено няма ... за повече инфо в книгата на К.Косев стр. 151 и нататък smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлични рейки се монтират на 1.3 MPI , 1.6 и 1.9 D ... до колкото знам е опция не е стандарт , но не е проблем да се монтира на такава , която няма заводски щот в крайна сметка са си правени за Шкода ... помпата се монтира под алтернатора , задължително с многоканален ремък , рейката си е за Шкода и няма някакви мурафети за монтажа и и остава да си нагодиш маркучите и тръбите ... нищо особено няма ... за повече инфо в книгата на К.Косев стр. 151 и нататък smile049

 

Не е само това...Кормилните валове са различни, трябва да сменяш шайби на водна помпа и колянов вал и алтернатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлични рейки се монтират на 1.3 MPI , 1.6 и 1.9 D ... до колкото знам е опция не е стандарт , но не е проблем да се монтира на такава , която няма заводски щот в крайна сметка са си правени за Шкода ... помпата се монтира под алтернатора , задължително с многоканален ремък , рейката си е за Шкода и няма някакви мурафети за монтажа и и остава да си нагодиш маркучите и тръбите ... нищо особено няма ... за повече инфо в книгата на К.Косев стр. 151 и нататък smile049

 

Не е само това...Кормилните валове са различни, трябва да сменяш шайби на водна помпа и колянов вал и алтернатор.

... а металната тЪрбЪ за антифриза,а гумената дето влиза в нея .. абе я по добре ела си купи мойта smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго по-евтино решение - минаваш на по-тесен размер гуми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.