Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

И аз да се похваля


icito

Recommended Posts

Да се похваля и аз след известно затишие.

В момента живея и работя в Англия.След известно ходене по мъките с разни автомобили накрая пак си доидох на моята марка.

Преди година си закупихФелиция 1.3 мпи.Но така се стекоха нещата сега е в Габрово като работна кола.Преди месец си харесах Фабия 1.4 мпи на добра цена.Баща ми беше на гости (стар шкодаджия) и сменихме ангренажа.Сега колата е на 70000 мили и е като нова.И само ден след като закупих Фабиата от Бришкода познат ми изпрати оферта за неговия Рапид.Наложи се да си продам Пежото за смешна сума но от днес съм горд собственик и на Рапид.Сега пред къщи има само Шкоди.Рапида е в невероятно състояние.И по думите на собственика му няма друг като него тук в Англия.37000 мили е купето а двг е на 19000.Има и много екстри 15ски джанти, Ashley exhaust -аспух,Corbeau Seats- седалки и K&N филтър и карбуратор (още не съм я разгледал )Има си и много добър бодикит.снимки ще има утре след работа ако не вали. :lol::lol:

http://www.skodarapid.com/ вижте -Featured Cars -Phil Mitchell това е тя най-после след 20 години надежда.

Поздрави :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравление колега.

Само радостни моменти ти желая с колата! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и добре дошъл при рапидите!

Нямало такива коли в Англия, ми разправят нашенци дето бачкат там , като ги питам...

С дясно управление ли ще остане....

:-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да кажа явно са се грижили добре за него.37000 мили за 20 години.13 ски оригинални и 15 ски със 205 гуми.Вкарани са много пари в него.А и върви много(карал съм 120 4 години е това е нещо друго)Навсякъде където и да мина с него всеки се обръща да да види какво е това.В момента го карам всеки ден докато оправя Фабиата и в гаража в които ще сменям скоростите и когато видяха рапида веднага ми дадоха отстъпка от цената за труд(главният механик е имал 120 преди 18 години)

По данни от бришкода преди 5 години е имало останали 40 рапида.И около 120 естелки.За сега ще си е десен волан но ако се прибирам някога за България за постоянно веднага става ляв(има 3 донора в гаража).Другата седмица ще бъде основно измит из4истен вътре и пастиран за да мога да му направя хубава фотосесия.Поздрави на вси4ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не греша това е многократно обсъждания карбуратор Weber който си е произведен специално за шкода и подменя иков. Оригинална работа.

Много интересен автомобил имаш.

Честито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.