Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топъл старт при TDI моторите


skodafen

Recommended Posts

  • Отговори 103
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    20

  • JORDITO

    12

  • bambucha

    10

  • skodafen

    5

Най-много писали в темата

Той колегата го е написал бе - "все едно не достига гориво и завърта няколко оборота на стартера и тогава пали". Имаше една много подробна тема на Пепи - pepino - в която беше описано за топлия старт, но сега нещо не мога да се оправя с търсачката през мобилния. Даже по едно време изби в еко посока. Напълно лаишко преразказване от мен: променяше се нещо в картите за запалването, за да подава гориво и на топъл двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, изпратиха ми кратко клипче. Направено е 45 минути след като е спряна колата в гаража. Обикновено продължителността на въртене е два пъти по-голяма, когато е спряна на слънце и се пали в рамките на 15-20 минути. https://youtu.be/I-dxu7QLszg

Направи ми впечатление, че при завъртане гасне таблото и радиото, но ми твърдят, че винаги е било така. Нямам спомен на моята старата О1 дали беше по същия начин. Питах още веднъж, няма разтрисане и подскачане на мотора, застава си на 900 оборота. Не изкарва черен дим, и дори в движение при рязко изпреварване не хвърля черно отзад.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От видяното в клипа ( ако е от твоята кола) стигам до извода, че имаш проблем със стартовия ток . Габаритните светлини , както и тези по таблото , както лампите за сигнализация на отворена врата ( в предните врати)  гаснат когато не стига ток. Компа гаси всичко "непотребно" за да може да стартира. При мен се получаваше така от слаб акумулатор . От клипа чух, че в първия момент стартера се зори , не върти както му е реда . Така, че при теб проблема е електрически : акумулатор (малко вероятно понеже на студено върти) , стартер ( много вероятно - четки, втулки) или лоша връзка по дебелите кабели ( вероятно) .  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Определено Димон даде насока какво да се търси. Ще пратя линк на сестра ми да си го разпечата и да заминава при едни българи, които имат сервиз в Испания да търсят проблема. Като има резултат ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Димон много добре го е написал, но аз имам и едно др предположение! Ако акумулатора не е оригинален и е леко слаб също може да става така! Оригиналните са с висок пусков ток или нещо от сорта. Може с проба да се провери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че е стартер. При мен беше подобно(с октавия 1) накрая едвааам завърташе, че чак спираше с нов акумулатор 92 Аh и 890 A стартов. Смяна на четките и сега пали от раз. Първия месец дори и загряла палеше веднага. Сега естествено си го имам топлия старт, но за мен не е проблем, дори не го забелязвам.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, на студено гаснат ли уредите?
Тогава зарядът със сигурност е по-слаб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При студено може и да не гаснат уредите , понеже и стартера е студен, втулките са стегнати горе-долу в леглата си . При загряване на двигателя/стартера евентуален луфт в ротора на стартера води до залепването му към статора и съответно многократно вдигане на консумацията и намаляне на оборотите.

Всичко това в сферата на предположенията ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте отново. Вчера закараха колата в най-големия сервиз на Шкода за пълна и детайлна диагностика. Днес я взимат и проблема според  9 страници тестове е импулсен датчик на коляновия вал, който не работи. Номера по VAG е 03G957147B. Офертата е ,че самия датчик е 89 евро, но искат 350 евро за смяна и труд, защото се демонтирал ангренажа, ролки и след това имало някаква настройка. Въпроса ми е сложен ли е за смяна наистина този датчик и каква е тази настройка, която се прави след това? Има българи със сервиз там, но нямат VAG COM и ако се закара колата при тях вероятно ще го сменят за доста по-малко пари, но каква е тази настройка ? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, в повечето сервизи са в отпуск и първия възможен час е след 3 септември. Ти наясно ли си, каква софтуерна настройка се прави на този датчик след смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е съмнително, но опцията на фирмения сервиз е, че дават гаранция и ако не отстранят проблема,след това те си носят отговорност. Ще пиша като има развитие по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква отговорност? Ще го ремонтират, докато не го оправят или няма да искат пари, ако не е от него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това накарах сестра ми да пита. Добре ще вземете 350 евро, но сигурни ли сте, че това е проблема и ако продължава какво правим? Казали, че според тях е датчика, но ако проблема продължава щели да го търсят. За бъдещите пари за работа не отговорили, тъй като трябвало да питат шефа и като закара колата щели да и кажат. В Испания е откачена работа с тия сервизи. Не става като при нас на улуцата да правиш основен ремонт. Идват и те глобяват на мига и то солено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега зачетох по-горе и видях,че съм написал датчик за коляновия вал, а то всъщност е датчик разпределителен вал отгоре. Ако това променя нещо. В понеделник ще го сменят в друг сервиз за 50 евро, че се оказа че е полвин час работа, а не както бяха написали в шкода - 2 часа и половина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата приключи днес най-накрая. Датчик Bosh за 45 евро и за смяна 50 евро. Оказа се , че наистина се маха ангренажа на BMM мотора и труда е повечко. Сега колата е без забележки в паленето на топло. Няма и грам замисляне. Благодаря на всички за съветите и дано случката да е полезна и за други колеги.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте,

Моля за контакт на майстор в София, който би могъл да реши този софтуерен проблем с "топлото палене"!

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Моля за контакт на майстор в София, който би могъл да реши този софтуерен проблем с "топлото палене"!

 

Благодаря

 

 

предполагам колегата pepino (през едно мнение нагоре от твоето) би могъл да ти бъде полезен.

 

+1

 

Ходи при Пепи - 0888 900 960 (ще останеш доволен).

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте.Имам същия проблем на polo 1.9 AEF. Направих схемата с релето.Прекъснах синия кабел от термалния датчик и сложих на управляващия контактор 1500 ома съпротивление.Сигнал за превключване взех от стартера.Всичко е както трябва, релето се включва, при палене температурата е 8 градуса, но все пак не пали. Само с подгрев успявам да запаля и то без никакви проблеми.

Имате ли някаква идея дали съм сбъркал нещо или проблема е от другаде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.