Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топъл старт при TDI моторите


skodafen

Recommended Posts

До "bezdomnia" - Трябва да промените съпротивлението и няма да се форсира вече ;) Какво е сложено сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    20

  • JORDITO

    12

  • bambucha

    10

  • Pepino

    5

Най-много писали в темата

Само информативно да ви открехна,че някой повдигнал темата....колите със стартери ВАЛЕО -нямат проблеми със топлия старт!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя пали трудно като загрее. Акумулатора сменях и при ''бегачката'' ходих да ми види стартера всичко е ок! Къде свързвате това съпретивление и някои има ли схема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само информативно да ви открехна,че някой повдигнал темата....колите със стартери ВАЛЕО -нямат проблеми със топлия старт!!!!!!!!

А информативно кои шкоди са с такъв стартер smile021 И по какво се различават с нашите...

Моят след намесата ти Сами няма проблеми зимата, но постопли ли се навън времето (след 22 градуса някъде), топлото палене пак става по-тегаво smile049 Но все пак след смазването имаше и все още има подобрение :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някои са с Валео просто.Валеото са доста по-големи и мощни от Бошовските.

а за релетата 100 пъти е обяснявано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бошовски стартер на 2.0 ТДИ и аз забелязах същото. На колегата kalata от форума шкодата няма проблеми със топлия старт и забелязах че динамото е валео откъдето се досетих че сигурно и стартера е такъв но пък и колата е автоматик и е логично да има по мощен стартер. Дали са взаимозаменяеми стартерите на бош и валео и дали на 1.9 105 к.с. е същия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Моля помогнете и предложете някой майстор в София да ми сложи реле и съпротивления!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Моля помогнете и предложете някой майстор в София да ми сложи реле и съпротивления!

 

Привет,

Ако си намерил драсни един адрес или тел. на майстора.

Поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам софтуерно решение на проблема за нашите шкоди-като най ефтин и добър вариант.Променям картата на колата.Съпротивлението е съпроводено с някои отрицателни ефекти като изфорсирване например.Също и доста пушек при запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Това реле ако се прецака и залепне, веригата със съпротивлението няма да се разкъса и колата ще прегрее. Мисля да пробвам първо с един ъпдейт на софта, че от 3 години не съм го правил, а незнам кога е излязъл последен. Все пак нали е софтуерна грешка, може да са я оправили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще си го ъбдейтнеш софта? Не се заяждам,просто питам. В Екратек ли?Този който ще сложиш ,ще е поправена картата ли? Дали ще запали после?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам софтуерно решение на проблема за нашите шкоди-като най ефтин и добър вариант.Променям картата на колата.Съпротивлението е съпроводено с някои отрицателни ефекти като изфорсирване например.Също и доста пушек при запалване.

 

Това е пълната истина и моята кола я купих направена със съпротивление и като запалеше в топло време се изфорсираше и изпушваше черно доста.Махнах го и колата спря да пали,след софтуерната интервенция колата пали от един зъб като по учебник.Това е единственият начин за отстраняване на проблема който бих препоръчал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това реле ако се прецака и залепне, веригата със съпротивлението няма да се разкъса и колата ще прегрее. Мисля да пробвам първо с един ъпдейт на софта, че от 3 години не съм го правил, а незнам кога е излязъл последен. Все пак нали е софтуерна грешка, може да са я оправили.

 

Какво разбираш под ъпдейтване на софта??? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това реле ако се прецака и залепне, веригата със съпротивлението няма да се разкъса и колата ще прегрее. Мисля да пробвам първо с един ъпдейт на софта, че от 3 години не съм го правил, а незнам кога е излязъл последен. Все пак нали е софтуерна грешка, може да са я оправили.

 

Какво разбираш под ъпдейтване на софта??? :-k

по интернет бе Цецо smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, то утре като нищо ще излезне ЕКУ дето се търкаля под Андроид smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте, идентичен проблем св появи на скаут 2.0 с двигател BMM. Лошото е, че колата е в Испания и няма изглед скоро да дойде до България. Какво бихте препоръчали да се направи? Софтуерно да се промени стойност в компютъра или да се пробва със съпротивление? Там местните сервизи ще тръгнат да сменят тандем помпа, стартер, акумулатор и какво ли още не. Да се пробва ли директна замяна на стартера? Акумулатора е Варта силвър на 2 години купен от Германия и едва ли той е причината. Сами, няма ли да ходиш на почивка до Испания?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идентичен имам предвид, трудно палене на топъл двигател. На студено на първи старт еот раз. Покара ли се малко да загрее, спираш за 10-15 минути и после се замисля няколко секунди преди да запали. Ще пробват с друг акумулатор, защото това беше първото което ми лина през главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да е идентичен проблема :eusa_think:  Аз бих си заредил акумулатора - за проба :eusa_think:

 

Що да няма. Колата е от Испания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........после се замисля няколко секунди преди да запали.......

За няколко секунди да се сменят стартер, акумулатор и т.н. Има ли смисъл?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от Еуратек 2007 година, но се кара оттогава само в Испания. Замислянето на палене е , как да го обясня... Все едно не достига гориво и завърта няколко оборота на стартера и чак тогава пали. Досега винаги и поддържана в оторизиран сервиз на Шкода там. Караха я за преглед, няма записани грешки. Нафтата е ок, защото никога досега не е светвал DPF филтъра. В сервиза вдигаха рамене и не намират проблем. Евентуално казали, че може да е тандем помпата. Оригиналния стартер е BOSCH - 2 кW. Има вариант за замяна с Валео рециклиран с гаранция за 165 евро http://www.oscaro.es/motor-de-arranque-valeo-458218-635637-2-p, затова питам дали ако няма проблем с акумулатора, би трябвало да се рискува със замяна. Посъветвах хората да сменят акумулатора с друг и да покарат да видят дали пак ще има проблем, ако го има, да прегледат кабелите и крачетата на релето и да ги почистят и напръскат с контакт спрей. И ако пак е с проблем да се търси проблема в самия стартер. Има ли вероятност в стартера да се износват тези графитни пластини и да не дава добър контакт при старт http://www.oscaro.es/soporte-escobillas-de-carbon-bosch-1-004-336-653-1781786-2189-p .  Извинявам се предварително, ако невежо съм описал нещата, но не съм специалист. Опитвам се да намеря вариант за решение, тъй като аз съм тук в БГ , а сестра ми е там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след като завърти малко повече обороти стартера - мазно ли запалва ( като на студено)  или изтраква яко мотора и се чуди дали да излезе изпод капака , съпроводено с раздрусване на цялото купе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стартера струва ли ти се да върти по-бавно от обикновено или върти като вентилатор ? И колко повече върти от нормално ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.