Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топъл старт при TDI моторите


skodafen

Recommended Posts

здравейте колеги искам да попитам имате ли проблем с такака нареченото "топло палене" което рано или късно се появява при тди моторите .моята вече е на 160000 км и загряла започна да пали мнго трудно стартерът и алтернаторът са рециклирани акумулаторът е перфектен но когато е топла пали след 5-10 дори 15 секунди въртене,колкото по топла толкова по трудно пали,диагнозата на майстора е че в началния на паленето момент няма гориво което ми прелича на така описания проблем от тази тема http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70

възможните решения са чип с нов софтуер без нули :lol: в картата на запалването или прекодиране за автоматични скорости какво да правя дайте съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    20

  • JORDITO

    12

  • bambucha

    10

  • skodafen

    5

Най-много писали в темата

има ли някаква възможност липсата на гориво при запалването да се дължи на помпа,датчик или нещо друго ?

п.п имам и някъкъв ненужен подгрев при тези температури казаха ми че е от датчика G62

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега явно е криза и не ти се дават пари...та за това слагай едно съпротивление 1 килоом между 1 и 3-то краче на датчика/най отдалечените от чопа/ и ще пали и ще върви повече все едно е на половина чипосана :lol:

Може и да ги дадеш на късо и с едно реле да го управляваш от стартера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

на кой канал на ваг-кома се гледат оборотите на стартера защото взе да се скапва за да видя преди ремонта и след ремонта как върти

п.п простата проверка с мутицет по-време на палене показва падане на напрежението под 9-10V а акумулатора е чисто нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "skodafen" - И аз имаХ същия проблем. След няколко влизания (и много нерви) в "Еура Тек" и "Юнитрейд-Х", се разбра, че проблема е в компютъра. Сега, с едно реленце за време и съпротивление, при всяко палене "лъжа" автомобила, че е студено и пали така добре и лесно, както никога не е палил, от както го имам (3-4 години вече) а и от доста преди това (по стечение на обстоятелствата имам поглед над колата от 1999 година, когато бе закупена от "Еура Тек"). Общата цена на ремонта, след диагностицирането (където беше едно голямо набутване, просто защото никой не знае какво й е на колата, но това с компетенцията на Майсторите е друга тема) беше 30 лева, защото си взех реле за време за 25 лева ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, я дай по-подробна информация, че и аз към това реле клоня явно, ако не се получи с пренастройката към автоматична кутия... К'во е това реле, ала-бала...

Благодаря предварително smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tuningmania с това съпротивление на температурния датчик не се ли променя работата на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tuningmania с това съпротивление на температурния датчик не се ли променя работата на двигателя

променя се само когато върти стартера,после си е заводско съпротивлението от датчика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "zloQQ" - При мен, с Баща ми, купихме едно реле за време и към него сложихме едно съпротивление (както Колегата "bega4kata" казва). Като дам на контакт, това реле пуска фалшивото съпротивление и двигателя си мисли, че е студен (даже и да не е, което ни трябва за случая) и пали от 1/4 оборот. След известно време (при мен ~10 секунди) релето изключва фалшивото съпротивление и компютъра започва да си приема данни за температурата от оригиналния температурен датчик. Този вариант за спасение е по-щадящ автомобила, спрямо прекодирането на компютъра, като на кола с автоматични скорости. Единствено се усеща повишение на разхода на гориво, ако се кара на кратки разстояния с много често палене/гасене, защото логично, с фалшивото съпротивление, постигаме впръскване на повечко нафта преди всяко палене на двигателя. Под повишение на разхода да се разбира 100-200-300 грама, което, макар, че съм луд на тема засичания на разход на гориво, все пак може да е в сферата на статистическата грешка ;)

 

До "skodafen" - Не, няма проблем с работата на двигателя. Точно за това гасим въпросното съпротивление, с релето за време, след като заработи двигателя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

исках да кажа ,че освен чрез реле за време,може да е с реле,което се управлявя/ЗАТВАРЯ/с плюс от вкрючватела на стартера

така не 10 секунди,а в момента в който пуснеш стартера ,след запалването и си е на заводско съпротивлението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Поставих съпротивлението точно както бегачката е написал само че първо пробвах с 200 ома, не ми хареса след това 510, и на 1к ом заспа, пали от ряз не дава да и подадещ ключа. Подведох се с първите съпротивления от графиката на датчика която съм приложил някои ако иска да я види (температура - съпротивление) за G62 . Наи интересното е че според графиката на ниски температури съпротивлението на датчика е толкова голямо че почти не се отразява поставеното съпротивление а на високи където ни трябва е оптимално ефективно. Опита показа че си иска повечко но наи важното е че стана. Много съм благодарен на форума и бегачката за полезния съвет.

post-4543-138453208841_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставих съпротивлението точно както бегачката е написал само че първо пробвах с 200 ома, не ми хареса след това 510, и на 1к ом заспа, пали от ряз не дава да и подадещ ключа. Подведох се с първите съпротивления от графиката на датчика която съм приложил някои ако иска да я види (температура - съпротивление) за G62 . Наи интересното е че според графиката на ниски температури съпротивлението на датчика е толкова голямо че почти не се отразява поставеното съпротивление а на високи където ни трябва е оптимално ефективно. Опита показа че си иска повечко но наи важното е че стана. Много съм благодарен на форума и бегачката за полезния съвет.

аз съм написъл още в началото 1 килоом,защо пробваш с по-малко?

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с 200 защото според графиката с толкова се сваля приблизително 10 градуса и мислех, че са достатъчно. А и аз съпротивлението съм го сложил между клемите и се сменя за секунди и почти нищо не ми костваше. Но се оказа прав, точно 1к е оптималната стойност. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблем с "топлия старт"на моята октавия,кажете колеги къде да я закарам да я оправят,нищо не разбирам от датчици,релета ......Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Някой може ли да направи една схемичка как точно се свързва съпротивлението,релето,кабелът към стартера,че нещо ](*,)

 

Поставих съпротивлението точно както бегачката е написал само че първо пробвах с 200 ома, не ми хареса след това 510, и на 1к ом заспа, пали от ряз не дава да и подадещ ключа. Подведох се с първите съпротивления от графиката на датчика която съм приложил някои ако иска да я види (температура - съпротивление) за G62 . Наи интересното е че според графиката на ниски температури съпротивлението на датчика е толкова голямо че почти не се отразява поставеното съпротивление а на високи където ни трябва е оптимално ефективно. Опита показа че си иска повечко но наи важното е че стана. Много съм благодарен на форума и бегачката за полезния съвет.

Колега ти постави ли реле или само съпротивление си боднал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами дори и да не е точно схема ако можбе да го драснеш така горе-долу ;)

то релето има 4-5 крачета кое къде се свързва

аз мисля да пробвам да го откача датчика и да видя дали ще има ефект :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.