Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за турбо.


Guest deodriver

Recommended Posts

Здравейте,колеги.В момента карам на брат ми колата която е октавия 1 1.9TDi 110к.с.Днес както си карах на 3-та и реших да изпреварвам.Та подам аз газ и колата постепенно започва да набира,както си е нормално,обаче в един момент сякаш се спъна и турбината спря.Колата започна да набира като сух дизел.Спрях и изгасих двигателя,след което запалих и турбината вече се чуваше,че работи и колата си вървеше нормално.Въроса ми е защо се получава този фал,каква може да е причината :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадула е и е влязла в сервизен режим.Най вероятно повреден клапан Н75 или зацапана геометрия

но направи един лог файл за по сигурно да видим пиковете и разходомера как се държи и защо набира плавно-трябва да е рязко??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадула е и е влязла в сервизен режим.Най вероятно повреден клапан Н75 или зацапана геометрия

но направи един лог файл за по сигурно да видим пиковете и разходомера как се държи и защо набира плавно-трябва да е рязко??

 

Ако може малко повече инфо за този лог файл,че нещо неразбирам.А кой клапан по-точно може да е повреден.Също искам да попитам как се оправят тези проблем,повреден клапан и зацапана геометрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може малко повече инфо за този лог файл,че нещо неразбирам.А кой клапан по-точно може да е повреден.Също искам да попитам как се оправят тези проблем,повреден клапан и зацапана геометрия.

виж тук колега http://diesel-club.com/forum/viewtopic. ... %D0%B5#p54

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвай да изкараш колата на магистралата и газ до дупка за 1-2 секунди и отпускаш напълно! Гледай да не задържиш по-дълго защото ще мине пак в авариен режим и трябва да гасиш. Повтори горната операция 20-30 пъти! Това разкарва геометрията ... в случай, че проблема ти е натрупан нагар де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвай да изкараш колата на магистралата и газ до дупка за 1-2 секунди и отпускаш напълно! Гледай да не задържиш по-дълго защото ще мине пак в авариен режим и трябва да гасиш. Повтори горната операция 20-30 пъти! Това разкарва геометрията ... в случай, че проблема ти е натрупан нагар де.

 

Ми направих така както каза колегата по-горе.Тръгнах да набирам пак на 3-та и отново влезе в авариен режим.Изгасих и запалих,след което започнах да набирам(газ до ламарина) и отпускам на свободна и нямаше никакви проблеми.Така няколко пъти и колата си влизаше в червено без проблем.Даже мисля,че стана малко по-пъргава и реагира по-добре,ама дали се е оправил проблема :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е оправило от това означава, че ти е била позацапана геометрията. Моя съвет е по-честичко да понатискаш колата за да раздвижва. Това не означава да я вкарваш в червената зона, а на 2000 оборота да я понастъпваш до дупка за да врътне геометрията за 2-3 секунди. Освен това е желателно да пробваш да смениш бензиностанцията. Има вероятност нафтата която ползваш да не е много читава и да изкарва повечко сажди.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и при мен се получи нещо подобно. Като дам газ постепенно и стигне 1900-2000 оборота изведнъж губи мощност и после като продължа да натискам се отпушва. О2 е колата 1.9 ТДИ 105 коня. Сипвам от ОМВ обикновен Спринт дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често срещан проблем-но това го прави с много малко като ускоряваш-като се влачиш едва ли не ??? така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм друго едно явление : ако карам спокойно с около 2000 об/мин при загрял мотор и леко дам повечко газ се получава нещо като моментно прекъсване последвано от лек тласък , все едно за момент е угаснал мотора . Така си е отначалото , откакто съм я купил , но съм и свикнал и не ме дразни . Когато е студена го прави на около 1500 об.

Между другото при Кия Сиид 1,6 CRDi , която пробвах преди време е много по-силно изразено това явление - точно на 2000 об. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам О1. Колата влизаше в сервизен режим при всяко по рязко натоварване. Търсихме чудеса, но се оказа проблем за 2 лева. Турбото се управлява от един вакум. Беше ми спукан маркуча.

 

Ако се гаси редовно хвърли му един поглед. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди 2 седмици ми се спука маркуч на турбото. понеже не бях видял кой точно е, вчера отидох на майстор и се оказа един маркуч който е веднага след турбото ( представлява само едно коляно) и се е спукало. Попитах в един магазин им иказаха цена от 162лв. колата е Октавия 2 2.0 - 140 коня. Знаете ли дали има по - евтин вариант ( както един колега от форума беше писал за каре на октавия, че го е заменил с каре за фолксваген ). сега фучи... и колата не върви ( нормално) за разхода обаче не мога да кажа дали се е повишил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По евтин вариант е моргата.

Маркуча след турбото?

Тои трябва да е от едната страна с неръждавейка и дупка (по малък мм) а от другата да е със алуминиев "пръстен" за штракане със следващата тръба???

014912997.jpg

(това е от Фабия 1.9 ТДИ-ПД)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами.. и аз го снимах с телефона, но май снимката ми е по - лоша не се вижда дали има такова стеснение но каточели не ми направи впечатление да има по - широка част мисля, че беше равен. ( нещо снимката ми е по - голяма и немога да я кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

аз имах същия проблем,но като качих колата на диагностика-изписа проблем с EGR-клапан(клапан за рециркулация на изгорелите газове).Явно беше заминал,купих си един втора употреба и като го смених колата литна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маркуча моят наистина беше много спукан дори си го смених сам ( предимството колата да не е сервизна) за 15 мин. работа се оказа :) но странното е, че колата ми има по - висок разход от колкото преди :( особенно на место когато работи.. преди показваше 0.7 -0.8 моментен разход сега.. 0.9-1.0 :( странно и.. градско май разхода отине на горе.. което не подлежи на никаква логика :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 14 месеца и 27600 км. в момента но не е карана в продължение на 5-6 месеца в мсисъл.. направени са 24 000 и след това ... малка катастрофа и сега от 2 месеца отново е по пътищата имам чувството, че двигателя се разработва със всеки километър... и.. съдейки по разхода.. наистина е така. Но моментния разход е този.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.