Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За звездите на хотелите или къде да си ПРОВАЛИМ почивката


new_

Recommended Posts

Тоя хотел лагуна маре изглежда е ужасен по описанието на колегата, явно са сбъркали името- трябвало е да се казва "лагуна Марче"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизмът е прост и ясен, нека да приемем следната кибернетична схема от логически взаимовръзки в икономиката:

Състояние на икономиката - платежоспособност на клиента

платежоспособност на клиента - норма на печалба в хотелиерството

норма на печалба - рентабилност на дадена туристическа единица (хотел, вила, барче)

рентабилност - заплащане на персонала зает в нея

заплащане на персонала - качество на облужване

качество на обслужване - удовлетвореност на клиента

 

Ясно е че като падат показателите на входа на веригата, се смъкват в различна степен и показателите на отделните звена по цялата верига и като резултат се акумулира на изхода клиентско неудовлетворение. Лошото в случая е че на входа имаме стойностно измерим показател, а на изхода чисто субективен психологически измерител. Чийто влияние (в нашия случай вреда) не може дори да бъде прогнозиран дори и в широки граници.

 

Казано просто, един е останал недоволен от хотела, пише за това в някакъв форум или разказва на приятели в кръчмата, или на колегите на работата, и ето вече освен него имаме поне 20 човека, които със сигурност не биха станали клиенти на горепосочения хотел. Т.е. хотелът с некачественото си обслужване не е загубил само този клиент, както погрешно си мислят хотелиерите (е един клиент май**та му, снего и без него), а нещата отиват към геометрична прогресия и то с доста сериозен коефицент, защото ако всеки един от тези 20 разубеди още по 20 човека??? какво става 400 + 20 + 1, значи хотелът със сигурност е загубил 421 клиента, и дори и да налее много пари в реклама тези 421 клиента за него вече не съществуват...

И то само заради един ядосан клиент... Така че хотелиерите да се почешат по главите и да помислят малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизмът е прост и ясен, нека да приемем следната кибернетична схема от логически взаимовръзки в икономиката:

.....

 

:smt017 :smt017 :smt017

 

Страхотен коментар. Като започнах да го чета, реших че ще надвишава доста интелектуалното ми ниво....но след като го прочетох докрая....разбрах, че това е един от най-стойностите.....

С твое позволение ще го публикувам в блога си...

поздрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде аз да дам обратната страна на медала :mrgreen: - отиваме в Приморско, четири звезден хотел Blue Bay Park. Охраната ни посреща учтиво, упътва ни към рецепцията, даваме докимента, че сме платили за ол инклузив и личните карти, дават ни ключ и ни обясняват къде точно ни е стаята. Учтиви, любезни. Качваме се горе и виждаме, че на детето няма спален комплект на леглото. Звъним на рецепцията и съобщаваме този факт - камериерката пристига след няма и минута и усмихната носи всичко и застила малкото легло, като не пропуска да ни попита имаме ли нужда от още нещо и като си поискахме още една възглавница, веднага ни донесе, тъй като в хотела си имат помещение за чисти кърпи и всичко друго на всеки етаж. Стаята ни се чистеше всеки ден, банята също, кърпите, цели 7 на брой, не сме ги ползвали два дена един след друг, задължително ни ги сменяха. При първото ни влизане в банята ни се наби в очите една лента опъната върху затворения капак на тоалетната чиния, и червения надпис на нея, който гласеше - ''дезифекцирано за ваше удобство и безопасност''. Цялата ни почивка беше супер откъм храна, обслужване, отношение, внимание и професионално поведение от страна на персонала и база на хотела, а забавленията бяха безбройни, благодарение на чудесен екип от 10-тина аниматора, които и за миг не ни оставяха да скучаем. Скоро ще пусна снимки от почивката, там ще напиша още за хотела, да не разводнявам тук темата, но рядко съм бил толкова доволен от място, където отивам за първи път.

 

Поздрави.

Колега,понеже и аз ще ходя там,би ли ми казал къде точно в Приморско се намират тези хотели ,и как седи въпроса с паркирането.Благодаря ти предварително smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От входа на Приморско подминаваш една автомивка, която ти остава отдясно и полицейска кибитка отляво и преди първия светофар завиваш и ти на дясно - като подминеш пожарната от лявата ти страна, хотела ти е втория от същата страна, на няма и 100 метра по-надолу. Лично ние паркирахме в горичката срещу хотела, тъй като самия хотел няма обособен паркинг, в гората място бол, но никой не ми е пипал колата за една седмица стоене там, както я оставих, така и я намерих.

 

Пожарната:

http://podw.snimka.bg/daily/izbrano-ot-moreto.414746

 

Входа на хотела:

http://podw.snimka.bg/daily/izbrano-ot- ... 6.14430908

 

Самия хотел, сниман отзаде, ма и отпред е същия, проверил съм: :mrgreen:

http://podw.snimka.bg/daily/izbrano-ot- ... 6.14430889

 

Горичката срещу хотела:

http://podw.snimka.bg/daily/izbrano-ot- ... 6.14430911

 

Гледката от 8-мия етаж, от стаи с номера от 1 до 5:

http://podw.snimka.bg/daily/izbrano-ot- ... 6.14430905

 

Надявам се да съм бил полезен.

 

Желая ти приятна почивка, няма да останеш разочарован.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NEW_

 

смело слагай каквото си харесаш от моите изказвания в блога си, аз на всички съм казал, че който иска може освен някой пост, да си копира и която снимка си хареса от моята колекция на www.filipkarolev.snimka.bg защото фотографията ми е преди всичко Хоби, развлечение, поле за творчески релакс и нямам намерение да търся дивиденти от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://dnes.dir.bg/2009/08/21/news4954931.html

Яко а?

 

Реших да словоблудствам малко по темата.

 

Повтаря се това, което наблюдавахме още като скачаше долара на 3000лв. преди 10 години Т.нар. "български бизнесмен" е странна птица. Девизът му е "Аз пари съм инвестирал в това - ТРЯБВА да си ги върна". Абре брайно - кой е казал, че трябва да си ги върнеш? Инвестирал си - рискувал си - сглупил си. От неграмотност обикновено или малшанс, все едно. Риска няма кой да ти го покрие. Просто е. С тоя начин и с това мислене на икономически активните субекти, което е масово за съжаление и при имоти и при каквото и да е друго което се развива като дейност у нас(не са много нещата уви) уверено вървим към тежка криза, която всички ще понесем, но ако си мислят тия самозвани "инвеститори", че те няма да хапнат дърво - лъжат се. Вече не е 97-ма година, има си федерация на потребителите, има си все пак разни контролни органи, има си и медии, държавата си търси вземанията активно напоследък. Ще стане лека-полека както на Запад - крайно време е да се разбере, че хотелиерството, градинарството, управлението на собствеността, че дори и метенето на улиците не е за всяка глава, а само за професионалисти. Една друга противна черта на "българския бизнес" е краденето на идеи от което хитрата сврака - с двата крака. За да се увери в това, не е нужно да ходи човек по проектантски бюра и развойни отдели, може да отиде на женския пазар и да види - една година всички са посадили домати и цената им е паднала драстично, краставиците рулират - на другата година - никой не сади домати а краставици - цената им пада и всички са на загуба, а доматите са скъпи. Като казвам всички - имам предвид даже и всички нас - от глупостите които се правят в "икономиката" все пак всички сме засегнати, най0вече крайния потребител, ама той горкия е в перманентна бедност вече доста години, така че не може да се смъква повече от него - жив труп е. А докато сме на принципа "Акъл не искам - пари ми дай" ще я докараме до под кривата круша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съедених темите, въпреки че статията в днес.дир.бг едно име не посочва, просто са се чудили какво да напишат и за захванали една стара и дъвкана тема, без да дават нова или конкретна информация.

 

Например в хотела на Приморско, където бяхме семейно това лято, в два от баровете ол инклузива беше от 10 сутринта до 11 вечерта, ама бяха сложили табели навсякъде с информация за това и когато отидох една сутрин по-рано в бара до басейна, момчето зад бара любезно ми го напомни. Евала още веднъж на екипа на хотела за любезността им и професионализма. А в хотела в Поморие цената на легло беше 15 лв - широка и чиста баня, светли и уютни стаи, 4 кърпи, безжичен интернет, тераса кат веранда с масичка, 4 стола и чадър, телевизор 21 инча, кабелна, мини бар, оборудвана широка трапезария за 15 души, паркинг за 5 коли, абе сумати работи, дето не требе да ги плащаш отделно и те карат да се чувстваш удобно. Там пък лично собствениците те посрещат и обслужват и само дето не правят челни стойки, за да угодят на клиентите.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено трябва да има конкретни факти и да има циркулация из нет-а на "издънки". Аз мога да кажа за подочут разговор между продаващо момиче и собственик на заведение на Созопол:

"Какви са тия 1.50 - не искам да виждам цена по-малко от 2 лева на каквото и да е!"

В друго заведение - ползване на тоалетна - 40ст. Ако не ти се плаща - стискай си. :))

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.