Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с нивомера на горивото


Root_Youth

Recommended Posts

здравейте колеги, става дума за 120 л 87 набор.. та проблемът е следният: не работи просто... нито стрелката нито лампата за резервата .Скоро бях напълнил резервоара до горе при което лампата ми светна и стрелката показваше до средата, та въпросът ми е дали проблемът идва от уреда на таблото или от поплавъка с реостатчето в резервоара :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщаш задните седалки,сваляш капачето на купето.Открива ти се достъп до сондата.Клемите са 3 - черен,жълт и син кабел.Черния кабел е за светодиода.Дай го към маса и трябва да светне.Другите кабели като ги дадеш накъсо един с друг по спомен трябва да даде 1/2 ,а ако поотделно ги дадеш към маса - 0 и 1.Така проверяваш изправността на уреда.Ако уреда е коректен,извади сондата,която е захваната за корпуса на резервоара с 5 или 6 болта,след което мърдай рамото с поплавъка.Съответно следиш показанието как се изменя и по този начин може да прецениш къде е проблема!

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Скоро преглеждах действието на горивопоказателя. До колкото знам - жълтата лампа за резервата трябва да светне, когато стрелката на уреда навлезе в червената зона. При мен светваше в средата на червената зона. Когато сваляш черната капачка изчисти добре резервоара покрай капака с болтовете на поплавъка, да не влезе боклук в вътре. Когато вадиш поплавъка внимавай да не се изкриви телта ( ъгъла, който прави е 93 градуса - не помня в коя книга го четох ). Има една пластмаса покрай поплавъка. Аз лично я хванах за единия край с клещи и я огънах леко за да изкарам поплавъка. Процедурата по вкарването е същата. За да направиш теста с мърдането на рамото, за който колегата спомена ( а както и аз направих ) трябва да знаеш, че има един болт, който се намира точно в средата срещу черния кабел ( масата ) и той трябва да бъде добре свързан с маса, за да е по-точно отчитането ( пробвай да увиеш някой по-дебел кабел около болта и някъде на хубава маса за да направиш теста ). Реостата представлява едни метални нишки завити на пластина с две метални крачета в двата края които ти се явяват връзката със синия и жълтия кабел. А черния кабел прави маса по тези нишки, чрез една метална вилка. ( Аз тези неща ги поизчистих внимателно с една фина шкурка да се подобрят контактите даже самите нишки, но без натиск ). Тази вилка трябва да е на една линия с рамото към поплавъка. Ако провериш реостата дали някъде е прекъснат, ще разбереш дали е от него проблема. За това първо направи първия тест, тогава втория.

 

Относно правилното отчитане и светването на лампата при навлизане в червения сектор, аз лично нагласих рамото на поплавъка така, че лампата за резервата да светне и гледах къде показва стрелката в този момент. После изключих запалването и хванах стрелката с два пръста - така, че китката да ми е горе-долу 90 градуса спрямо уреда за да не изкривя осичката и завъртях стрелката до края на хода и леко я изместих по-напред. После тествах и по този начин нагласих стрелката да сочи червен сектор, когато светва лампата. А пък колко е точно накрая - знаят братята чехи. Поне на мен така ми се видя замисъла.

 

П.П. - Дано съм помогнал. Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.