Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Каква Шкода само...


PRESIAN

Recommended Posts

и аз се радвам,че ще махаш фаровете :smt017

а за турбото-мисля че и с колкото да караш,на обороти след средни,това турбо 1000% не може да държи 2 бара

Значи аз разбирам:Турбото ми работи на хх бара....КОГАТО като дадеш газ на 2000 оборота,да си постигне зададения мап и ДА ГО ДЪРЖИ ДО 4000-4500об.А с това няма как да стане....но както и да е.Пикове някви не се признават :!: :!: :!: :!:

Поздравления за колата ти и труда ти :smt017 :smt017 :smt017 :smt017

 

за пикове не говоря - казах ти когато мина 160-170 км/ч със съотетните обороти - турбото стига на 2 бара и ги държи. По принцип Венци (RS-MAD) ми обясни че до толкова може да пусне мап-а. по принцип колата ми работи на 1.7 бара (пак не е пик) първия път след ъп-грейда на магистралата като заби стрелката на 2.0 бара при 170 км/ч. си изкарах ангелите защото си мислех че няма да издържи, и веднага се обадих на Венци да го питам имам ли основание за притесние, той ми го обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз се радвам,че ще махаш фаровете :smt017

а за турбото-мисля че и с колкото да караш,на обороти след средни,това турбо 1000% не може да държи 2 бара

Значи аз разбирам:Турбото ми работи на хх бара....КОГАТО като дадеш газ на 2000 оборота,да си постигне зададения мап и ДА ГО ДЪРЖИ ДО 4000-4500об.А с това няма как да стане....но както и да е.Пикове някви не се признават :!: :!: :!: :!:

Поздравления за колата ти и труда ти :smt017 :smt017 :smt017 :smt017

 

за пикове не говоря - казах ти когато мина 160-170 км/ч със съотетните обороти - турбото стига на 2 бара и ги държи. По принцип Венци (RS-MAD) ми обясни че до толкова може да пусне мап-а. по принцип колата ми работи на 1.7 бара (пак не е пик) първия път след ъп-грейда на магистралата като заби стрелката на 2.0 бара при 170 км/ч. си изкарах ангелите защото си мислех че няма да издържи, и веднага се обадих на Венци да го питам имам ли основание за притесние, той ми го обясни.

виж дали ти работи добре управлението и внимавай че ще счупиш нещо.То и без това тоя мотор на налягане от 1.7,1.8 бара,свършва за 40 000км.Стара разработка си е все пак,и за да изкара 200 коня трябва почти на 2 бара да се надуе,но както казах бързо си утива,докато примерно 1.9 помпа-дюзата ги постига на по-ниско налягане и съответно държи повече.А 2.0тди пък прави над 200коня на налягане само от 1.6 бара,все пак е с 16 клапана.Там обаче,трябва доста по-дебитна турбина за да подържа налягане,спрямо на 1.9.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за пикове не говоря - казах ти когато мина 160-170 км/ч със съотетните обороти - турбото стига на 2 бара и ги държи. По принцип Венци (RS-MAD) ми обясни че до толкова може да пусне мап-а. по принцип колата ми работи на 1.7 бара (пак не е пик) първия път след ъп-грейда на магистралата като заби стрелката на 2.0 бара при 170 км/ч. си изкарах ангелите защото си мислех че няма да издържи, и веднага се обадих на Венци да го питам имам ли основание за притесние, той ми го обясни.
виж дали ти работи добре управлението и внимавай че ще счупиш нещо.То и без това тоя мотор на налягане от 1.7,1.8 бара,свършва за 40 000км.

 

това не ми е проблем - и без това я карам много рядко - за 2 години съм минал 5000 км. преди да съм навъртал по 45 000 че и отгоре на година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.