Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Как да победя Ината на един обикновен данъкоплатец


filipkarolev

Recommended Posts

Пиша тази малко шантава тема, да споделя една моя мъка. Днес ходих на вилата ми на село и пак видях един *** от съседното село, който вече половин година го кандардисвам да ми продаде тази красавица, а той говедото гледай за какво я ползва.

Снимките са малко стари, днес я беше натоварил с торби цимент.

30-35 годишна 100% оригинални части, направо ми се плаче.

 

013024863.jpg

013024869.jpg

013024883.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека няма нужда от пари явно.Трябва му комби(магаре за товарене)Предложи му да направите бартер за някакво друго комби.Все ще се разберете някак.Иначе ми се реве като гледам как я мъчи Шкодичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ,предложението на PRESIAN е вариант.

Предложи му УАЗ -ката на вуйча,ще я вземе като топъл хляб. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хора, които не обичат да си продават нещата.Все пак,ако не иска пари му предложи нек'ъв пикап или баничарка.

Дано се навие. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За уазката не бях се сетил, тя и на цвят го докарва smile091

 

 

Но най интересното поне за мен е, че отзад има врата само от дясната страна, като базовите модели на съвременните микробуси.

А нашата любима марка, в деня когато я снимах така натоварена с дърва като карах зад нея на връщане държеше безпроблемно 60 - 70 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нашата любима марка, в деня когато я снимах така натоварена с дърва като карах зад нея на връщане държеше безпроблемно 60 - 70 км/ч
smile126
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, но в крайна сметка колата си е негова и човекът може да си я прави каквото иска :mrgreen: Ясно че е грехота да ползваш класика за товарно магаре, ясно и какви са причините, но инатът си е инат и не мисля че има лек срещу него :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе,малко пари си му предложил ти-ЗА ТОВА

я го засшлеви с 2 бона...и да видим няма ли да избяга с парите пеша smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото, това е първата skoda 1202, за която научавам в бг... и никога не съм виждал 1202 на живо. а смея да твърдя, че съм виждал и знам за доста дърти коли в бг, не само от нашата марка. наскоро си говорихме с един колега точно за това, че не знам дали въобще са ги внасяли в бг. после намерих една стара снимка, на която се вижда такъв модел, но никога не съм виждал такава на живо и никой от моите познати в ретро средите не ми е "снасял" за такава... наистина съм изненадан... а преди да попадне колата в тоз ---, явно е била в страхотно състояние...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda 1202 STW има само дясна задна врата, щото е била предназначена за линейка, а отляво е стояла носилката ;) За жалост обаче май не са били разпространени у нас... дано имате късмет да я вземете, изглежда доста запазена и комплектна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие как сте ги запоплаквали тези коли, товарел я карал я незнам какво си-ми да то това е идеята на колите да се карат и товарят. Вие виждате в тази кола ретро автомобил човека от село вижда кола която му върши работа да си поддържа стопанската дейност- товарене на торби, возене на дърва и прочее. Тази ситуация е аналогична във всяко едно българско село-могат да се видят 40 годишни коли, които изглеждат като излезли от автосалона защото дядовците са със мислене че по-добро от руското и чешкото няма и за 200 лева те не си дадват колите макар че обективната им цена често е дори под това равнище. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tihoslav, едно е да возиш дърва, цимент и бали сено с Лада, Москвич и тн (каквито се срещат под път и над път в родните села и не само там), съвсем друго е да го правиш с рядък колекционерски модел. Който в това си състояние, дори и след всичките издевателства, които е понесъл, струва доста. smile049. Факт е, че всеки е свободен да прави каквото му душа иска, но доста интелектуален недоимък се изисква, за да вършиш подобно нещо(няма да ползвам други нецензурни думички, че вече ме цензурираха веднъж :oops: ). Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С такава кола се свиква, още повече ако я е карал дълги години, сам е правил ремонтите, /то няма как да не ги е правил/, събирал части и го е бъз да се качи на друга- щото тая колкото да върши работа може да я оправи с пилата и шкурката, а на другата трябва да купува пластмасови части на "добри" цени, иначе може и да не тръгне ;) Де да знам дали са му такива доводите но е логично.

Пък и убедени ли сте че не и знае цената за да смятате че му липсва интелект ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga чак пък интелектуален недоимък- човека който я кара тая кола не я възприема по този начин -като колекционерски модел. Тва че лади и москвичи има под път и над път е ясно, но човека навремето примерно тва си е купил и тва мисли да кара-докато може и си я ползва както си иска. А и не вярвам въобще да не я поддържа-все пак като за толкова години и има екстра вид. Така че пак казвам-не може всеки да гледа с погледа които примерно аз, ти , иван, петкан гледаме на колите. За теб като фен тва е уникален колекционерски модел, за него това е кола със сантиментална стойност, която му върши работа във всекидневитео защото е проста по устройство например. А всекиденвието на село е товарене на дърва и возене на торби с фураж, не е работене в офис-ако беше така щеше да е сниман човека как слиза с куфарче и костюм от нея.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и убедени ли сте че не и знае цената за да смятате че му липсва интелект ;)

 

Като гледаш дървата в багажника, дали й знае цената? :mrgreen: Съмнявам се... Иначе, с парите, които би взел ако я продаде, ще си купи поне 2 читави Жигули Комби(примерно). Които, със същия успех ще товари, докато гумите им залепнат за калниците и пак ще ги ремонтира с чук, тел и червен пипер. Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея за общо между дървата и цената на колата, трупи може да се возят и с ML ;) Що се касае до какво може да си купи с тия пари- избора не е мой, на мене не ми тряат Жигули, може би не и на него и затова си я стиска smile027 П.С. Той ако е искал Жигула или нещо подобно- предполагам досега е имал много възможности да се сдобие с такова или подобно. Но в крайна сметка не го познавам лично за да коментирам какво и що от негова страна.

-Така наскоро ме нападнаха "купувачи" да продам едно наследствено МПС, което не исках да продавам- ама се наредиха на опашка чак, чакаха ме пред вратата да се прибера и да ме врънкат. Хем им разправям, че не се продава, хем ме врънкат "ъма чакай сая...", "ъма за колко пари ш-го дадеш". Оказа се че дават толкоз, колкото бих взел на кило желязо. Пък и ме питат "ми ко ш-го прайш тогава". Абе тва чия работа е, не разбрах ? Сигурен съм- нямате си и на идея каква досада е това. Накрая се принудих да го преместя за да не се вижда и се приключи с въпроса. Ся ако е съгласен - лошо няма, опраят се някви пари там и айде- по живо, по здраво, ама като не ще- кво... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те хем я искат и я прехвалват...хем искат без пари да я вземат щото е сара...луда работа

пак казвам-дайте му пари на чичката и ще скочи с 200 от нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, наистина вие колко пари му предложихте? Мислите, че ще я даде за 500лв ли? Какво ще си вземе за 500лв, което да замести сегашното возило? Не бъдете смешни. Бегачката е абсолютно прав дайте му четирицифрена сума и е готов ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен човекът сам трябва да определи цената, на която е готов да се раздели с колата си. Не си правете експерименти - ако му предложите малко ще се обиди и ще ви обяви за несериозни, ако пък му се види много пак ще размисли и дори може да реши, че колата е много ценна и да почне да ви изнудва за повече. Най-добре му обяснете, че става въпрос за фен клуб на марката и го убедете, че колата ще попадне в добри ръце и ще се реставрира наистина качествено, дори обещайте да му я покажете след като стане готова. Виждал съм уж непреклонни собственици да омекват при този предтекст и да продават на неочаквано изгодна цена.

3550246903_a86c3cb479.jpg?v=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен човекът сам трябва да определи цената, на която е готов да се раздели с колата си. Не си правете експерименти - ако му предложите малко ще се обиди и ще ви обяви за несериозни, ако пък му се види много пак ще размисли и дори може да реши, че колата е много ценна и да почне да ви изнудва за повече. Най-добре му обяснете, че става въпрос за фен клуб на марката и го убедете, че колата ще попадне в добри ръце и ще се реставрира наистина качествено, дори обещайте да му я покажете след като стане готова. Виждал съм уж непреклонни собственици да омекват при този предтекст и да продават на неочаквано изгодна цена.

3550246903_a86c3cb479.jpg?v=0

еееххх,мечтиии

човека ще я продаде ако с парите може да си купи друго свястно комби да му върши работа

а за 1000 лв. няма такова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е да купите една Ладичка комби, или нещо друго, което би му свършило работа и да се уговорите с човека за бартер за Шкодичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е да купите една Ладичка комби, или нещо друго, което би му свършило работа и да се уговорите с човека за бартер за Шкодичката.

 

Нещо такова, примерно, на цена колкото 130 литра ракия: :mrgreen: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.