Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изисквания за ретрокола


shotik

Recommended Posts

Търсачката даде два резултата,но нищо точно в тях.В Google също общи неща.

Искам да попитам какви са изискванията колата да е ретро-навярно оригинални части,боята трябва ли да е оригиналната или пребоядисвана,тасове на джанти,уреди,лайстни и др.

Може ли такава кола да е освободена от данъци и др,за тех.преглед едва ли ще я освободят.

Който има списък с изискванията ,нека го качи или даде линк за него,а НЕ за сайтове,клубове и др.където да се търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложно запитване колега.

От германия само се сещам че имаше изискване моделът да е спрян от производство, и никъде по света да не се произвеждат негови модификации. разказваха ми какк до неотдавна някъде преди 1995та година жигулите не са ги регистрирали като ретроавтомобили нищо че са на по 20-30 години, само и само защото още се произвеждат. Освен това имаше изискване за някакъв максимален процент неоригинални части нещо такова ми се върти в главата май бяха около 5% не съм сигурен. Но предполагам че всеки ретро клуб сам си определя изискванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за немски ретропарад ето малко от колекцията ми, годината е 2006 градчето Цвикау, само в това градче, докато учех там за 4 месеца се проведоха 2 автомобилни и един мотоциклетен парад.

 

 

КОГА НАШАТА МАРКА ЩЕ ЗАПОЧНЕ ПАК ДА ПРАВИ КАБРИО...

010247739.jpg

 

010247743.jpg

 

вартбург също е имал серийно кабрио

010247715.jpg

 

010247718.jpg

 

НО НАЙ ГОЛЯМАТА ГЪЗАРИЯ Е БИЛА ДА ИМАШ СЪВЕТСКА КОЛА

 

010247744.jpg

010247721.jpg

 

А ТЕЗИ СА ОТ МУЗЕЯ НА ТРАБАНТ

010247637.jpg

 

010247633.jpg

 

010247597.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам какви са изискванията колата да е ретро-навярно оригинални части,боята трябва ли да е оригиналната или пребоядисвана,тасове на джанти,уреди,лайстни и др.

Може ли такава кола да е освободена от данъци и др,за тех.преглед едва ли ще я освободят.

Който има списък с изискванията ,нека го качи...

една кола може да е ретро и без да е с оригинални части, т. е. ретро я правят само годините й, а те трябва да са поне 25. съществуват и т. нар. йънгтаймери, за които не съм сигурен какво е условието, което ги определя като такива, но по спомен са коли над 20 години, или коли, чиито модел е поне на 20 години - ifa trabant 601, mini, vw костенурка...

според това колко е оригинална една кола, тя си получава оценка и сертификат, но това е в нормалните държави. в бг това удоволствие, всъщност е мъчение, няма никакво облекчение...

ето го сайта на FIVA - Международна Федерация за Ретро Автомобили:

http://www.fiva.org/Index_EN.htm

тука пък има разни документи, може сред тях да са и изискванията, но не знам дали ги има:

http://www.fiva.org/E/Downloads/Docs.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един сайт, в който има инфо на българдки език - http://bacretro.com/main_bg.html

И друг път съм го пускал, за повече подробности който желае може да се свърже с ръководството на клуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.