Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

проблем с лоста на скоростите


invisible

Recommended Posts

Знам че малко коли от общия процент са с автоматици,но все пак някой може да се е сблъсквал с такъв проблем или да има мнение по въпроса.Та-когато превключвам от задна към свободна и от директна към свободна се получи някакъв луфт,а преди лоста не мърдаше въобще като беше на тези две позиции.А най интересното е че не мога да включа на S по никакъв начин.Колата ми е на 40 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал такъв проблем. Среща се при мен друго явление при позиция "P" понякога трудно го превключвам. Но това става обкновенно когато сам оставил колата само на "P" без ръчна по наклон и се е "натегнала". Провери в книжката има опътване как да се разблокира блокирал лост. Става като се извади пепелника и отдоло се натиска някакво лостче. Може и да се оправят нещята. Това че не можеш да включиш на "S" за мен е по сериозния проблем и в прекия и преносен смисъл. (Ти нали натискаш и копчето на лоста за да превключиш? smile001 )

Поздрави и да споделиш как се развиват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в книжката има опътване как да се разблокира блокирал лост. Става като се извади пепелника и отдоло се натиска някакво лостче.

Това не е ли сервизен режим ако се наложи да се качи колата на платформа да отдели скоростите от колелата ( все едно ръчна скоростна кутия на неутрална ) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, Караш ме да се замисля. може и да си прав!

 

"In case of interruption of the power supply (e.g. flat vehicle battery, defective fuse) or defect of the selector lever lock, the selector lever can no longer be shifted from the position P in the normal way and the vehicle can no longer be moved. The selector lever must be unlocked in case of emergency.

Apply the handbrake firmly.

Open the stowage compartment in front centre console* or the front ashtray.

Carefully pull up the front left and right cover.

Pull up rear cover.

Press with a narrow object (e.g. ignition key) the yellow plastic hoop » Fig.158 to the left.

Simultaneously press the shiftlock button in the handle of the selector lever in the position N1).

 

1) If the selector lever is moved again into the position P, it is once again blocked."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах от къде идва проблема-в двигателния отсек точно където свършва жилото за превключването на скоростите има една 3-4см пластмасова джаджа в която има нещо като ябълковиден болт.Точно там се е разбило уплътнението и от там идва луфта.И си мисля че това е дошло от един теч на антифриз,поради разхлабена скоба на маркуча към изпарителя на LPG-то,който се намира точно над края на жилото.Няма я само пластмастката и поръчах цялото жило-118лв.

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си намерил проблема, макар и 118-те лв. пак по добре от ремонт на DSG :mrgreen: .Пиши, след като го монтираш, дали проблема е изчезнал. Стискам палци!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.