Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Перо за премахване на капки след измиване-откъде?


tihoslav

Recommended Posts

Здравейте:) Искам да попитам някой знае ли къде се продават от тези гуми дето са за подсушаване на колата след измиване-дето си сушим колите от водата по автомивките с тях. Наподобяват тези гуми дето са за стъклата на колите ама са по-различни май:) ако някой знае къде се продава това нещо да каже:)Мерси:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перото трябва да е силиконово и задължително да е чисто преди да сваляш водата! Иначе, определено ще си разочарован...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И парцала не е никак добър вариант. Разбира се, всичко зависи от това на какво ниво искаш да си подържаш боята и лака.

Такова перо ако евентуално ползваш, то трябва да си сигурен, че си измил колата перфектно преди да я забърсваш, защото всяка песъчинка ще ти надере лака доволно. Същото важи и за перото - трябва да е идеално чисто и да го избърсваш на всеки два-три размаха.

Най-добре е, да си купиш истинска кожена гюдерия и след като подсушиш колата с нея, да я полираш с хубави микро-фибърни кърпи. И тук важи същото за чистотата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в момента ползвам микрофибърни кърпи, от гюдерията (Vileda) не съм доволен и я бракувах така да се каже.перото ми хареса заради това че с едно движение става всичко. Но кърпите някак си ми се струват по ненадрскващи, така че може би и на този вариант да остана. А че колата не може да е вечно като нова е ясно, както и да я мие човек боята си има естествено стареене , удрят я камъчета и прочее...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да предприемеш не можеш да защитиш на 100% лаковото покритие от драскотини. Всъщност можеш - купуваш си нова кола от магазина и я затваряш в гаража за радост на идното поколение... Затова дали ще използваш за подсушаване кожена гюдерия, микрофибър, силиконово перо или комбинация от изброените е все едно - избора е по-скоро въпрос на удобство. Колкото и добре да се измива колата, каквато и вода да се използва (от автомивка, питейна от гаража или бутилирана минерална), винаги ще се появи някоя по-едра, макар и невидима с просто око, прашинка. Да не говорим за атмосферните и пътни условия, на които е изложен лака. Частично проблема се решава с пастиране, два-три пъти в годината. Но само частично. Има и пасти, след работа с които лаковото покритие става като ново, без нито една драскотинка, но това може да се прилага до 2-3 пъти в живота на текущото лаково покритие, защото после ще се наложи посещение при бояджия :D Карам кола, взета от магазина. Какво ли не правих, как ли не я обгрижвах - финните драскотинки от миенето, видими предимно на слънце под определен ъгъл са факт. Ако Karaibrahim ми посочи конкретен и най-вече резултатен начин за поддържане на лака, на автомобил, който се кара ежедневно в студ и пек, съм склонен да мина покритието с абразивна паста, да махна всички драскотинки и да приложа метода му. Ако има такъв... Но само добро измиване и използване на чисти, току що изпрани микрофибър или гюдерия, не е достатъчно.

smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.