Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Задължително реглаж след промяна гуми,джанти,пружини!


Recommended Posts

Колата започна в последно време да вие отзад и да се усещат грайферите.След като погледнах по-внимателно,се оказа,че задните гуми са се износели от вътрешната страна и грайфера се е наострил/за това вие/.Естественао трябваше реглаж на задния мост.Ето как излизат регулирани от завода Шкодите :smt018 :smt018 :smt018 :smt018

post-2454-138453106965_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивам в ЕТ Варна и ги питам:можете ли да регулирате без да ми одраскате джантите?Отговора е НЕ,НАМЕРИ СИ ЖЕЛЕЗНИ И ЕЛА С ТЯХ.Но тогава ефекта се губи все пак...както и да е....отивам в Автотрейд.Ами там обслужването е :smt017 :smt017 :smt017 Дадоха ми да вляза,да си сложа хартиено тиксо където трябва и бяха много любезни.Що наще не са така???

След като въведеш Кола,марка и модел,въвеждаш размер гуми,джанти,включително и офсета им/изнасянето им/,както и ширината им!,въвеждаш и ОПЦИЯ СПОРТНО ОКАЧВАНЕ-и компютъра иска да се въведат растоянията между гумата и калника и на четирите колела :!: :!: :!: И компютъра си пресмята вече всичко как трябва да бъде smile126

post-2454-138453107205_thumb.jpg

post-2454-138453107212_thumb.jpg

post-2454-138453107218_thumb.jpg

post-2454-138453107227_thumb.jpg

post-2454-138453107234_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шукар-бибитка. :mrgreen:

 

Колко плати за упражнението (ако не е тайна)? В София къде правят качествен реглаж, че в ЕураШпек нямам желание да ходя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво сами, че си пазиш колата като очите, това ме кефи! тиксо срещу драскотини! =D> фенска работа!

само че според мен на връщане е трябвало пак да минеш през ЕТ и да кажеш на даскалов как го правят хората...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата започна в последно време да вие отзад и да се усещат грайферите.След като погледнах по-внимателно,се оказа,че задните гуми са се износели от вътрешната страна и грайфера се е наострил

 

 

май и аз трябва много скоро да повторя упражнението на bega4kata ,че иначе ще има ](*,) smile048

 

п.п вече знам за две нови супербета на които гумите за 15 хил. са станали,като на bega4kata :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май и аз трябва много скоро да повторя упражнението на bega4kata ,че иначе ще има ](*,) smile048

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! като се видим ще говорим

Роска,какво да се връщам да говоря...те не уважават нито клиента,още по малко пък колата му...присмиват ти се,с насмешка ти говорят....А във Фолксваген,още на приемчика като му стана ясно че колата е на ценител и е специална .Просто го оценяват и отношението им не е присмивно надменно,а като за автомобил манекен,с уважение и внимание към колата,защото оценяват и разбират че е гледана ,тунингована и специална за собственика.А в Шкода изобщо не им прави впечатление,все едно е някоя служебна фирмажийска.В Автотрейд се събраха и се кефиха на колата,разпитваха какво е правено и т.н.Наще са насила там навряни да ремонтират и само псуват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,те фолио на волана ли са ти сложили?....Не е истина.....! =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,те фолио на волана ли са ти сложили?....Не е истина.....! =D>

да,и на стелката картонче с емблема ,изрязано във форма на стелка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те и "нашите" слагат стелки и фолио,но какво от това като отношението е какато го е описал Бат Сами...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шукар-бибитка. :mrgreen:

 

Колко плати за упражнението (ако не е тайна)? В София къде правят качествен реглаж, че в ЕураШпек нямам желание да ходя?

40 платих за реглажа май,но това е с отстъпка от 30 или 50% ЩОТО ИМАМ ПОЗНАТИ ТАМ-значи или 52 или 60 лв. е.Купих си и една антенка за тавана от там и не знам точно кое колко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес и аз ходих в автотрейд за реглаж на геометрията,при мен най-голямото отклонение беше градус и 20 мин.,а другите по 20-тина мин.,но вече всичко е ОК.останах очарован от отношението и свършената работа,като във истински сервиз и пак благодарение на baga4kata,добре ,че беше той да каже за геометрията и автотрейд. =D> =D> =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Относно реглажа на задния мост в този саит http://www.octavia-vrs.com/technical/co ... oblems.htm препоръчват да се смени една стоиност която според мен е точно тази за която е писал колегата.

 

Old values are: -1°45' ± 30'

 

New values are: -1°20' ± 30'

 

 

Пише също че много хора се оплакват от шум от задния мост и неравномерно износване поне така ми го превежда гоогъл транслеит защото не съм много на ясно с англииския. Аз наскоро си направих реглаж и помолих човека които го правеше да я смени както пише в саита и смея да твърдя че се получи според мен доста добре доста по тихо се двиви колата. Тествах я на пефектен асвалт с 100 км/ч преди и след реглажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.