Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с фабия 1.9 СДИ


sword

Recommended Posts

здравейте колеги искам да попитам относно един проблем на шкодата когато е студена има едно много неприятно придърпване притрисане около 1100 -1200 оборота но не на празен ход подобно придърпване когато караш с ниски обороти на висока предавка когато загрее изчезва до известна степен а може би не го усещам искам да добавя че съединителя ми отделя високо и вероятно е за смяна буксуване още няма дайте ми предположение къде вероятно идва тази не нормална работа на мотора или ако някой е срещал подобен проблем благодаря ви много предварително. Успех на всички и по малко проблеми с колите или поне по дребни както се казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами с центровката на помпата ще се затрудня утре съм на диагностика в еуратека дано излезе проблема според теб тези две неща могат да предизвикат това придърпване аз също си мисля за тази помпа понеже има и още едно нещо което се случва макар и рядко едно подскачане на оборотите на празен ход от 850 до 1100 тогава когато запаля колата и лампата за подгряването свети необичайно дълго вече си мисля че има връзка там мисля че помпата играе и предизвиква това играене на оборотите но ще видим на диагностиката утре дали тя ще покаже проблем с помпата или нещо друго а дали еуратек прави тези нафтови помпи или отиват в БОШ как мислите. бегачка благодаря за предположението като излезе резултат ще пиша отново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

опитвам се да реша този проблем с тресенето но не става и не става ходих в Шкода българия от многозначителното и побъркващо ме господине колата е наред. Ходих на друг дизел сервиз разбирам 4е не е лесна диагностиката но да питам поне от кои не6та би могло да тресе нафтова помпа ли друго ли засега така си карам с надежда да излезе проблема. а между впрочем къде се намира блока за управление на вентилаторите основния и на климатика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока за управление на вентилаторите се намира в по-големият вентилатор, той упр. по-малкият. А като цяло вентилаторите се управляват и от блока на двигателя, и от на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравей колега,преди два месеца си купих фабийка sdi и го имам същият проблем както при теб с придърпването на 1200-1300 оборота.И не мога да установя от каде е,а сега изкочи и още един сутрин като запаля пуши много синьо и мирише все едно сам в някой дап и люти на очите като загрее все едно нищо не е било,синьото изчезва карам само от ликойл и омв.Не вярвам да е от горивото според мен е нафтова помпа нещо датцик или нещо такова.Ако някой е патил или има предположения да помага. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами проблема ми с тресенето седи нерешен тоест не мога да си карам колата в ниските обороти даже направо си мисля 4е аз го предизвиках понеже карам в ниски обороти значи обаче мисля 4е разбрах защо тресе а именно което каза по нагоре бегачката файл за горивото при ниски обороти обаче при мен се появи загуба на мощност и съответно повишен разход по БК лесно се вижда като отидох в Шкода България ми казаха трябва да се промени този параметър които при мен е 1.6 мили грама на такт а трябва да поне 3 мг/т ама Шкода българия не го прави което на право ме стъписа и мисля да ходя във Варна при един човек които е много добър с дизелите познавам работата му от Фолксваген форума мисля че той ще го направи само да стигна до Варна.А между впрочем кое го изкарва този параметър от границите не знам може някои да каже от форума Извинявай за огромното изречение и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да се мръдне ел.главата на помпата с почуквания и да гледаш горивото как се променя/към стъклото и главата с тръбичките обогатяваш/

а триъгалния болт с камък звезда 10

успех-няма смисъл да се разхождаш дао Варна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

bega4kata ако закачиш такава кола на вагкома ще видиш, че количеството на впръсканото гориво е непостоянна величина, без да подаваш газ. С регулиране на положението на главата, няма да решиш този проблем. Можеш само да увеличиш и намалиш това количество, но си остава непостоянно! Проблема е в електронната глава на помпата, но по добре там да не пипа човек на който не му е работа, може да скапе всичко само с отварянето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така както е непостоянно,може и с вагкома да си го променяш :!:

да ти напиша ли как става

аз съм отварял ел глава,но това което и се поврежда,не може да се поправи трайно.

и при положение ,че по моргите е пълно с читави помпи по 350-400 лв,се обезсмисля ходенето по 100 майстора да я бъзикат и пак да не става....перфектно,защото може би,както обикновено става,са износени не 1 елемент вътре-да не ги изброявам ся

вземаш си 1 помпа и си решаваш проблема кардинално

при положение ,че на няколко места не могат да се справят....аз така бих постъпил/лично мнение/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata винаги уважавам твоето мнение понеже си един от малкото тука които са наясно с нещата!

Но може би в случая говорим за различни неща. Единия колега от сервиза е направил сигурно 10 такива електронни глави с ГАРАНЦИЯ и една не се е върнала. Не съм се интерисувал какво им сменя и прави, е вярно прави ги по един следобяд и си играе да ги настройва доста, но нещата както казва той ставали перфектно и било много по добре от използвана от моргата.

sword а относно "ето защо от Еуратек не го правят въпросното отваряне " Тука не съм съгласен! Обикновенно тънкитре неща се правят от хора които разбират. От собствено мнение мога да ти кажа, че кадърните хора обикновенно не работят за други в Б-я!!! По отношение на електроникта /аз се занимавам с елекроника/ във фирмените сервизи 99% от персонала са ГОЛА ВОДА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 :smt017За разл.работи говорим.Тоест за различни проблеми и следствия на ремонти.Точно този проблем като на колегата ли оправя вашия майстор. :idea:

В ел главата най-общо се намират процесор, памет, няколко мощни MOS-транзистора играещи ролята на електронни ключове, управляващи клапаните на помпата

Именно тези транзистори се претоварват топлинно и изгарят( по-често единият от тях) Често когато изгаря крайното стъпало управляващо клапана, по незнайни причини изгаря и датчика за ъгъла на ротация в помпата.Намира се вътре, свързан е с електронният блок с лентов кабел

Транзистора е MTD3055VL

колегата да се насочи към вашия майстор :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами напълно съм съгласен октавиян стз че нещата са такива с добрите майстори но тук някъде остава това че тези помпи така или иначе са резервна част с доста добра цена калкулирана от еуратек. а иначе дали това е точно въпросния проблем няма как да го разберем по интернета но ви благодаря момчета че го коментирате така заради мен но да допълня тресенето при тези ниски обороти започна да се придружава от едно тракане нещо като ''тк тк тк тк тк'' не характерна работа на празен ход не се чува а между впрочем карайки колата с този проблем какви са рисковете или вероятностите да дефектира нещо по сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

bega4kata май говорим за разли4ни неща! Това, за което пишеш се среща в Ауди 2.5ТДИ помпата. Тука нещата са други. Но за да сме точни колега напиши кода на мотора за по-сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напиши номера на помпата

вп 44 е на 2.5 тди-с радиалното бутало

същите са нещата-зависи от модификацията на самата помпа има различни електронни блокове на едни и същи модели помпи

примерно вп 29 и 30 са същите като 37-тоест с аксиално бутало,но са с ел блок като при вп 44,тоест са 37-ци осъвременени

Имат си свой компютър F.P.C.M.-/фуел помп контрол модул/и той си комуникира с компа на мотора,чрез кан шината

друг е въпроса,че аз пак си мисля за тди,вместо сди ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :oops: :oops: :oops: :oops: и за др.помпи ииииии нещо съм се чалнал ли,кво smile091

не знам,ама сди-тата са ми явно пренебрежителни :roll: щото не ги харесвам-опасно мудни таратайки smile175 -срам за дизела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами има резултат ходих при майстор той прегледа колата и каза че трябва да се вдигне горивото на празен ход при мен беше 1.6 мг той каза че трябва да е 2-7 при шкода българия ми дадоха границите там 3-9мг сега нямам това тресене разхода се увеличи мисля с 0.5 до 1литър макар че ми каза че увеличавйки тези мг няма да се увеличи разхода така ли е наистина? преди промяната разхода на празен ход беше 0.2 л/ч сега след промянат е 0.6 колко е при вас на Фабията заводски от Шкода ми казаха 0.5 до 1 с вклч4ен климатик явно не е строго индивидуално сега след като се повишиха грамовете на празен ход колата сякаш е една идея по бавна тя си е бавна по принцип и така два въпроса накратко: 1. колко ви е моментния разход на празен ход без вкл. консуматори

мотора е 1.9 СДИ кода ASY

2.коя е причината да се промени тази стойност от само себе си или при промяната на аванса на помпата се е променила

извините за дългото изречение . благодаря за мненията предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.2л.на час :o ами ти с това трябваше да започнеш бе колега

0.5 е нормално за сди

тди то са 0.6

а 2.0 мойта и 0.7

както и друг път съм казвал...виртуално не става да се правят ремонти-в такива филми се вкарваме един друг че....

важното е че колата е ок вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

придърпването изчезна остана още един странен шум но не на място и празен ход а само в движение ниска с скорост и ниски обороти прилича на някакво тракане не съм сигурен дали е от мотора или скоростите или полуоските или друго майстора ми каза че имам някакъв шум от обтегача на динамото но шяло да кара не ми сеярва така да трака друго е.Като позагрее го няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам съшия проблем на една от шкодите.Нормално трябва дадава 0.4 0.5 при загряла кола а едната дава 0.6 0.7 и не може да върви с 1200 1300 оборота на трета или четвърта.Изолирането на ЕГРи и дроселни клапи не помага.Съмнявам се,че е от центровката на помпата.Някой да има идея защо става така ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4ka искам да питам принципно тази порция гориво на празен ход разбрах че трябва да е от 3-9 мг за Шкода фабия 1.9 СДИ при мен беше 1.6мг сега след увеличението на 4 мг увеличава ли се общия разход и как се отразява на динамиката иначе казано къде е баланса когато тази стойност отива повече към 9мг разхода и динамиката как се променят намалява или увеличава защото като засекох разхода сякаш се увеличи с 0.5- 1 литър но майстора на когото оставих колата и му вярвам каза че не трябва да се промени разхода дори трябва да намалее зашото увеличавайки този параметър от 1.6 на 4 нафтата впръскана намалява.Благодаря за разяснението Ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-промяната е минимална и е само на празен ход и при наи ниски стоиности на натоварване и няма да усетиш разлика

-не се намалява

-по принцип,колкото на по ниски стоиности може да се настрои да работи,без да прави тези по горните номера-толкова по нервен и отзивчив е мотора-т.е. по-добре е да се настрои към по-долната посочена граница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

а още един въпрос при това коригиране на горивото тоест повишаване трябва ли и нещо друго паралелно с това да се увеличи или намали напр. входящ въздух или нещо друго като параметър които да има връзка с повишените стойности чувал съм за някакви настройки на дебитомера ама не знам. когато карам колата по БК се показват нереално високи стойности на нафтата понякога като карам по инерция тоест мотора не е натоварен показва примерно 5 литра моментен за разлика от ППХ които е 0.0 л моментен и много варира докато не спра на място и става 0.6. благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.