Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Skoda 100 / 110 стана на 40 години


rsk

Recommended Posts

Този любим модел вече е 40 - годишен!

 

skoda100.jpg

 

Поздрави на всички късметлии, притежаващи го!

 

http://new.skoda-auto.com/COM/about/inf ... da100.aspx

 

За мен един от най-успешните модели на Шкода. Според мен само 1000МБ е по-добър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен един от най-успешните модели на Шкода. Според мен само 1000МБ е по-добър...

така си мислиш, щото не си карал octavia, т.е. старата octavia да кажа, 1959-та модел smile001

но каквото и да си говорим, бих си купил няколко 100 / 110 с най - голямо удоволствие!

 

дали не може да измислим нещо, в чест на модела? най - лесното например е всеки собственик на такъв екземпляр, да пусне по една хубава снимка на гордостта си тук... после може и срещи да се организират... снимки на не клубни 100 / 110...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че ми е набор 100с-ката, но няма да черпя - за разлика от нея с годините не ставам все по-привлекателен и желан :lol:

Все пак, за да почета юбилея пускам снимка на моята /за съжаление вече покойна/ с100:

post-24-138453106747_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, това да не е от първата обща екскурзия до Етър-а бре? Егати якото! Как ме върна във времето - не е истина ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Велко - доброто старо временце, а бяхме млади... :)

А МБ-то е по-красиво определено, но не бих го предпочел за ежедневна кола /за каквато всъщност ползвах 100с-ката/, нали знаете как се превежда съкращението? :mrgreen: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А съкращението значи МБ - млада болеслав :)

Това е официалната версия, за неофициалнатa виж подписа на vankovarnata ;)

 

гледам за МБ си говорите май повечко... то е модел 1964-та, т. е. може и на него да му измислим юбилей...

 

След 5 годинки живот и здраве, и пак ще отбележим колко млади сме били към днешна дата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧРД и от мен на всички собственици

Идеята за снимките е мн. добра , но не и в моя случеи до момента колата изглежда така.

014444031.jpg

Дано не гледа никои проектант на модела от чехия че ще се обеси на жило за ръчна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не гледа никои проектант на модела от чехия че ще се обеси на жило за ръчна.

може пък да се изкефи, че това нещо е прибрано в гараж! =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧРД иот мен на модела.това е велика кола.с нея съм обиколил България надлъж и на шир.моята за разлика от други не е "погребана" и е в добро здраве и върви чудесно.ето малко снимкиhttp://dianstanev.snimka.bg/automobiles/skoda-100s.414327.14401536

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧРД иот мен на модела.това е велика кола.с нея съм обиколил България надлъж и на шир.моята за разлика от други не е "погребана" и е в добро здраве и върви чудесно.ето малко снимкиhttp://dianstanev.snimka.bg/automobiles/skoda-100s.414327.14401536

Броните и тасовете изглеждат зашеметително. Удари й една боя,докато не е напреднала ръждата и ще стане много хубава С-ка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като знам дидо какво е постигнал с octavia-та си, силно се надявам скоро да го засърбят ръцете и да метне и 100 S-ката!

дидо, между другото твоят цвят не е особено популярен за модела, малко такива съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
ЧРД иот мен на модела.това е велика кола.с нея съм обиколил България надлъж и на шир.моята за разлика от други не е "погребана" и е в добро здраве и върви чудесно.ето малко снимкиhttp://dianstanev.snimka.bg/automobiles/skoda-100s.414327.14401536

 

Колега пусни един тел. за връзка на ЛС. Иам един въпрос.

 

Лично от старите машини най ми харесва Фелицията ама трудно човек може да се дореди до нея. А с любилеината машина имам наи-много килметри като дете, тя беше и първата кола на която съм държал волана по време на движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни един тел. за връзка на ЛС. Иам един въпрос.

 

Васко, за огромно съжаление това вече е невъзможно :(viewtopic.php?f=1&t=15692&start=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един маратонец от варна - тази кола не си знае километрите. не изглежда много добре, особено за "юбилейна" тема, но тази е последната 100S, която съм снимал:

014696244-special.jpg 014696245-special.jpg 014696246-special.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не гледа никои проектант на модела от чехия че ще се обеси на жило за ръчна.

 

Той е трябвало да се обеси още при слизането на 1вата 100S ка от конвейра. А лошото е че не е имало и при 1вата 120ка кой да го спука от бой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го разбрах - по твоята логика сигурно и Фердинанд Порше е трябвало да се обеси :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го разбрах - по твоята логика сигурно и Фердинанд Порше е трябвало да се обеси :-k

 

Просто Сашо май (отново) е в период, в който мрази Шкода smile049. Аз поне така го разбирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един маратонец от варна - тази кола не си знае километрите. не изглежда много добре, особено за "юбилейна" тема, но тази е последната 100S, която съм снимал:

014696244-special.jpg 014696245-special.jpg 014696246-special.jpg

тази кола не я спират-пукват я от каране

често я засичам някъде

нооо-Голям кенефффффф е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.