Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

5та предавка/скорост се изключва сама


cbf657

Recommended Posts

Колеги, имате ли идея защо пета предавка се изключва сама? не е правила до сега този проблем?

 

 

Мерси предварително за предложенията.

 

 

колата е фелиция 1.3 карбураторна на 180 хил. КМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно се е износил фиксатор,но не мога точно да пиша къде е ,не съм отварял скоростна кутия на форман и фелиция,споделям от опит на скоростна кутия на трабант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при самоизключване на предавка най-често причината е износен синхронизатор ;)

 

Какво общо има синхронизатора? Дали не става въпрос за фиксатор? :-k

 

А аз имам и подозрения за тампони ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - скоро пружина на фиксатор ... те имат тоз навик да се разместват ... ако са тампони мотора ще подрипа и ще присецва при тръгване или спиране на скорост ... при всички случаи трябва да се свали задния капак и да се види какво ще изпадне от вътре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ейй, "The BEST FORMAN'' , като не разбираш поне не ми трий мненията!!! Като го изтри, колегата как да разбере ,че са му развити гайките на колелата??? Направи му мечешка услуга!!!Трай си по-добре!!! Айде трий и това мнение, като си модератор много важно!!! Поне кажи на колегата да си притегне гайките!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грдоре , тонът ти хич не е приятен за четене ... докарва конюктивит на четящите ... а ти като толкоз "разбиращ" обясни как се разхлабва гайка , която се законтря с чук в канал на вала ( трудно е когато е развивана и сигурно още по - трудно когато кутията не е отваряна ) ... не мислиш ли , че ако колегата беше правил нещо по скоростите нямаше да напише :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ейй, "The BEST FORMAN'' , като не разбираш поне не ми трий мненията!!! Като го изтри, колегата как да разбере ,че са му развити гайките на колелата??? Направи му мечешка услуга!!!Трай си по-добре!!! Айде трий и това мнение, като си модератор много важно!!! Поне кажи на колегата да си притегне гайките!!!

 

 

За какви гайки на колелата става дума?

Нещо не разбирам ,какво общо имат гайките с изключването на 5 - та скорост ?

 

А колкото до това дали разбира или не ,не си запознат с възможностите и знанията на човека !

Бъди по - сдържан в писанията си,за да те уважаваме всички и когато ти се наложи помощ да имаш очи да я поискаш !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грдоре , тонът ти хич не е приятен за четене ... Тона ти ми го докарваш такъв!!! Това ,че не си виждал развита гайка си е твой проблем!!! Колегата да си свали капака на пета и да стегне и законтри гайките( гайката) наново!!! За пояснение на неразбиращите пояснявам : гайките се саморазвиват ,зъбните(зъбното) колело се измества осево и изключва муфата! Друго нещо неясно????????????????????????????? Исках да помогна на колегата,но правите от мухата слон и ОСПАМИХТЕ ТЕМАТА НА ЧОВЕКА!!!!!! Повече няма да пиша, оправяйте се!!!!!!!!!!!!!!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грдоре , тонът ти хич не е приятен за четене ... Тона ти ми го докарваш такъв!!! Това ,че не си виждал развита гайка си е твой проблем!!! Колегата да си свали капака на пета и да стегне и законтри гайките( гайката) наново!!! За пояснение на неразбиращите пояснявам : гайките се саморазвиват ,зъбните(зъбното) колело се измества осево и изключва муфата! Друго нещо неясно????????????????????????????? Исках да помогна на колегата,но правите от мухата слон и ОСПАМИХТЕ ТЕМАТА НА ЧОВЕКА!!!!!! Повече няма да пиша, оправяйте се!!!!!!!!!!!!!!!!!

Аааааа тука стана интересно ............ smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв проблем на по дъртата Фела(но изключваше мн. рядко).В същото време ск. лост си ходеше из купето както си иска.Смених всички втулки и тампони по скор. механизъм и лоста стана по стегнат,а баща ми вече 2 год. не ми се е оплаквал,че му изключва 5-та. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грдоре , тонът ти хич не е приятен за четене ... Тона ти ми го докарваш такъв!!! Това ,че не си виждал развита гайка си е твой проблем!!! Колегата да си свали капака на пета и да стегне и законтри гайките( гайката) наново!!! За пояснение на неразбиращите пояснявам : гайките се саморазвиват ,зъбните(зъбното) колело се измества осево и изключва муфата! Друго нещо неясно????????????????????????????? Исках да помогна на колегата,но правите от мухата слон и ОСПАМИХТЕ ТЕМАТА НА ЧОВЕКА!!!!!! Повече няма да пиша, оправяйте се!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

И бре, курорте! Неврата ли те е треснала или просто ти зациклят клавишите "?" и "!" та ги има толкоз много тези знаци smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

здравейте и благодаря за мненията.

бях далеч от нета и затова помолих колегата да попита.

решението се оказа гениално просто.

значи колата и този път мина 120 км без проблем и после започна да си се изключва петата.

стигнах до края на пътуването и вече примирил се че ще се ремонтира скоростна кутия намерих майстор със знания и инструменти.

и какво да видим отваряме кутията -СУХА.

няма грам масло по зъбчатките.

майстора огледа петата. това където казвате за гайката и всичко друго си беше наред.

нямаше изронено, нямаше стружки в кутията.

синхрона на пета в добро състояние за километрите.

затворихме, наляхме масло и фертиг.

извод - не правете като мен.

 

НЕ КАРАЙТЕ БЕЗ МАСЛО В СКОРОСТНАТА КУТИЯ.

 

няколко въпроса да задам ако може.

- откъде се налива масло.

- откъде се проверява нивото на маслото.

- колко масло се слага. ние сложихме около 1.7л най обикновено 90 ЕР.

автомобила е фелиция 1.3 карбуратор но скоростите предполагам са еднакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се прави през привода на километража ... сваляш планката , която го държи , измъкаш го и зейва една голяма дупка с едно ръбче с дупка по средата ( до там стига маслото на макс ) ... наливаш 2.4 л. и караш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грдоре , тонът ти хич не е приятен за четене ... Тона ти ми го докарваш такъв!!! Това ,че не си виждал развита гайка си е твой проблем!!! Колегата да си свали капака на пета и да стегне и законтри гайките( гайката) наново!!! За пояснение на неразбиращите пояснявам : гайките се саморазвиват ,зъбните(зъбното) колело се измества осево и изключва муфата! Друго нещо неясно????????????????????????????? Исках да помогна на колегата,но правите от мухата слон и ОСПАМИХТЕ ТЕМАТА НА ЧОВЕКА!!!!!! Повече няма да пиша, оправяйте се!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Между другото, колегата е напълно прав. Много често на ск.кутии на Фелиция гайката на 5-та се саморазвива. И идват проблемите. Гайката се саморазвива въпреки че е смачкана на в 2-та противоположни края за законтряне. Чупи се малко и пак се развива. Така и не ми стана ясно поради каква причина, но инженерите от Шкода най-вероятно вече знаят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря отново. особено за типа на маслото.

уловката е че като си в един северозападнал край http://severozapad.org/ купуваш и слагаш каквото има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те скоростите на масло се не сърдят ... сърдят се шофьорите зимно време , га им требват няколко километра да се разбърка маслото , та да почнат да влизат предавките .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.