Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Yeti на пазара с оригинално решение .


The Best Forman

Recommended Posts

http://new.skoda-auto.com/SiteCollectio ... ue_ENG.pdf

Това според първоначалния замисъл би трябвало да е някакъв вид SUV ... да ама не - 4Х4 ще е опция на дълго чакания джип ... няма такава смешка - искаш го с мотор от миксер или прахосмукачка и получаваш Фаворит 2009 г. ... ако искаш все пак и на 4 -те колела полуоски трябва задължително да си вземеш нещо гоооолемо ... еб**** ти джипа smile175

Ето го и линка с всички екстри за модела:

http://new.skoda-auto.com/COM/model/yet ... .aspx?ff=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... :-k Аз друго гледам. При 4х4 нЕма аФтомат. Само 6 степена ръчка. А за 4х2 има 1.2TSI и 2.0TDI-CR. С други думи - има си всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах като правят нещо такова в ниския ценови клас да не го тъпачат с дивотий ... по - бих се зарадвал на това купе с диференциалите и раздатката на Лада Нива ... а това нещо направо ми изби зъбите smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman,не мога да те разбера!!! Какво си очаквал? smile049 При този малък клиренс да земат да му сложат и 3 блокажа ли?

То някой запознат да каже има ли VW нещо по-различно от Haldex и quattro(Audi)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си признавам , че нямам грам идея от тез нови технологий , ама ми звучат плашещо и другото , което не разбирам е на джип 1.2 мотор и предно предаване ( що за джипка е това ) :-k ... както писах и по нагоре на Фаворита ми му трябва един блокаж на диференциала и става Йети :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... както писах и по нагоре на Фаворита ми му трябва един блокаж на диференциала и става Йети :mrgreen:
...а аз ще мина с чука, да му направим формите обли smile091 ...да ме прощава модераторът...

а иначе личното ми мнение е, че Йети беше чудесна идея, докато беше концепция. После VW показаха,че нямат намерение да направят нещо наистина ново, а само ще модифицират разработeните си идеи отпреди.... 20 години? smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... както писах и по нагоре на Фаворита ми му трябва един блокаж на диференциала и става Йети :mrgreen:
...а аз ще мина с чука, да му направим формите обли smile091 ...да ме прощава модераторът...

а иначе личното ми мнение е, че Йети беше чудесна идея, докато беше концепция. После VW показаха,че нямат намерение да направят нещо наистина ново, а само ще модифицират разработeните си идеи отпреди.... 20 години? smile175

Поне на външен вид го уцелиха... долу-горе... ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на външен вид го уцелиха... долу-горе... ;)

 

Отпред едни изцъклени фарчета, все едно дизайнера първоначално ги е забравил и добавил в последната секунда, отзад форма на катафалка .... На снимки изглежда по-добре отколкото на живо smile011 А интериора с тия "водомери" дълбоки по 15см - [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на външен вид го уцелиха... долу-горе... ;)

 

Отпред едни изцъклени фарчета, все едно дизайнера първоначално ги е забравил и добавил в последната секунда, отзад форма на катафалка .... На снимки изглежда по-добре отколкото на живо smile011 А интериора с тия "водомери" дълбоки по 15см - [-X

Е, поне повече прилича на Шкода в сравнение с Joyster (ако Joyster някога види бял свят) ,а задницата на Yeti наистина е гадна, но отпред на мен лично ми харесва.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да е лошо, ако има повече мацки с yeti, вместо с банлните вече mini, tiguan, rav4... а на една яка мацка 1,2 й сига за из града, така че що не?

наистина ще е супер и ако има една яко проходима версия, но такава едва ли ще се купува толкова много. може би е стратегия, целяща повече продажби, докато модела е актуален. после ако поосвободят малко производствен ресурс, като започнат да падат продажбите, може и да вкарат нещо наистина джипско, кой знае...

да се помолим!

smile163

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като му гледам характеристиките на тоз мотор 1.2 никак не е зле , но това да го предлат само с предно предавне е малко извратено и май няма да е особено евтин т.е. мацките с RAV 4 -ки ще продължат да си ги търкалят , а тез с Туарезите няма да слязат от VW та да се качат на Шкода нищо , че са в една компания ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търсенето определя предлагането ......1.2то е толкова яко че немоо му качат толкоз халдекси и колела ,ама на една кака за кво и е !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В немското мобиле има и цени даже ... 15 старници със снежни човеци от 15 до 30 хиляди евра ... дали някой ще се прежали тука на такава цена :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В немското мобиле има и цени даже ... 15 старници със снежни човеци от 15 до 30 хиляди евра ... дали някой ще се прежали тука на такава цена :-k

виж tiguan колко струва и ще си отговориш. според мен yeti ще стане популярен, доколкото може в кризата...

Любопитно ми е окачването на Yeti на шаси ли е .... или е тип лада НИВА? :-k

не, разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.