Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

въпросче


terzo

Recommended Posts

:-k от доста време вече не използваме Фаворитчето /от 11месец2008г/та от тогава още започна да ми прави разни номерца карбуратора.Първо смених тампона под карба които беше скъсан и от там прекъсваше ,също и разни игли и пласмасови чаркове за него от магазина на В Левски ,а ефекта е все същият когато загрее започва да гасне на ниски обороти?Разни квартални маисторчета го базикаха и нищо-евентуално било вакум на делкото? smile012 при кои маистор да отида да реши проблема ,да и права една гражданска и да я пускам за продажба,просто не ми трябва колата а искам да я продам читава ако някои има интерес.Благодарско :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто я пускай за продажба, пък който я вземе най-добре е той да си оправи проблема - дано се намери някой ентусиаст, че гледам всички сме поне с по 2 бараки... Ако някой е мераклия и се споразумеете за пари и я вземе... форума ще се отзове поне с акъл, ако не и с помощ направол Тоя карб е малко капризен знаеш, ама има си цака - я газ я други магарии така че...

 

А иначе конкретно по темата - един карбуратор клинер.. спрей и може да се оправи, зацапал е жигльорите може би.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен трътла ми направи същия номер и се оказа че е изгорял електро-магнитен жиглиор (или нещо от сорта беше), при мен се намира на карба от към купето.Смених го и колата си тръгна като нова (дет' се вика заспа като млад зет при баба си :D:D:D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и се оказа че е изгорял електро-магнитен жиглиор (или нещо от сорта беше), при мен се намира на карба от към купето.Смених го и колата си тръгна като нова (дет' се вика заспа като млад зет при баба си :D:D:D )

А при мен си седи изгорелия ама изключен. Върви си без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може да има изгорял ел. клапан, лоша връзка на някоя букса, изгорял бушон и т.н. Но може да има и нерегулирани малки обороти (скоро попаднах на Фаворит с оботи на празен ход около 550об/мин. - едевам работеше на светофар при спирсне все гаснеше) . Провери с пробна лампа или мултицет идва ли ток на зеленият кабел към ел. клапан.Ако да - проблем с регулирането на оборотите , ако не - проблем с тоците. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми ще пробвам да не е клапана ,дано да е това та да я подкарам малко да раздвижа кокалите й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

въпреки че го продадох/на братовчед на жена ми/проблема с гасненето си остава и просто искам да го реша -чувствам се ангажиран .Правиха й центровка на карбуратора оправи се за ден два и пак същият проблем.Смениха някаква мембрана незнам каква .но от голф била същата и пак работила два три дни и сега пак гасне.Казах му и за ел жигльора пробвал го е с монтьора дето потдържа колите на затвора защото там е надзирател-работел.Извадили го били днес дали му директно от акулмулатора + - "цъкал"което означавало според майстора че проблема не е и от там? Помагайте моля Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж термоклапата в тръбата на въздущния филтър се намира.на студено трябва да има някаква мин хлабина,а виж също дали се и отваря ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.