Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Масло в антифриза


potassium

Recommended Posts

Датчикът се омаслява, изолира и започва да свири. Чистя го, но след малко отново. Дали бихте ми помогнали с предположения как това масло отива в охладителната система? Случвало ли ви се е някога? Дайте ми моля някаква идея! Благодаря предварително! :-k :-k :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от служебните ни коли Пежо Партнер взе да смесва масло с антифриз - като отвия капачката на разширителния съд и си потопя пръста - излиза черен!Покарахме я така известно време с надеждата да се оправи(все пак е служебна и работата е по-важна) :mrgreen: ,но уви....Закарахме я във Фирмения сервиз(разбирай сервиза,който обслужва автомобилите на фирмата) с цел ремонт.Оправиха я за ден-два,обаче главата не я стягали с динамометричен ключ - щото нямали такъв smile091 .Досега е минала около половин година оттогава и около 4000км,но не е направила беля smile021 .

Само си представете примерно като си дадете колата за ремонт на глава,дали после я стягат с динамометричен ключ или не :?: :? Иначе парите умеят да ги взимат - демонтаж еди колко си,монтаж еди колко си......Аз на 120-ката стягам коляновия вал и главата с такъв ключ,а те идиотите - с няква тръба :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо-на повечето съвременни автомобили,главите не се стягат на килограми ,а на градуси!

Смесването на бенз.и масло може и да е от топлообменника-оправя се за 2 минути...ама като не разбирате...може да ви кажат не главата че са сваляли ,ами и блока че са наваряли :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем се наблюдава в целият VW Grup. Проблема е лесно решим: Идва от охладителят на маслото при филтъра за маслото. Използван е алуминий агресивен към G12 и се пробива , а понеже маслото там е с налягане над 2,5 бара , а антифриза макс с 1.1 бара - маслото навлиза в антифриза. Решението е да се смени охладителя и да се промие системата. Никакви гарнитури на глави и ремонти на двигатели. В VW даже имаше акция за смяна на охладителите на доста от моделите безплатно.

 

П.П. Бегачка - преди да се премине към стягане на градуси винаги има първоначално стягане на някакво усилие с динамометричен ключ.Пример: болтовете на главата на FAV, FEL поредността за стягане е 17-20 Nm + 90гр +90гр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Бегачка - преди да се премине към стягане на градуси винаги има първоначално стягане на някакво усилие с динамометричен ключ.Пример: болтовете на главата на FAV, FEL поредността за стягане е 17-20 Nm + 90гр +90гр

 

мерси че ми каза
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да се заяждам, но когато има фактически грешки

... повечето съвременни автомобили,главите не се стягат на килограми ,а ...
се дразня. smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.