Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 TURBO за драг рейсинг


Recommended Posts

Колеги моят съвет е когато преправяме шкодите си да запазваме максимално техния оригинален вид.

По моята кола е сменен само двигателя и то защото имам за цел да постигам добри времена на състезания,а със оригиналния двигател от 52 коня това за съжаление е невъзможно.

За пояснеени мога да кажа,че за да запаазя характера на Шкода съм оставил оригиналната трансмисия и окачване на купето,който понасят голямо натоварване. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • marti

    17

  • tyny

    5

  • bega4kata

    5

  • anastas

    4

Най-много писали в темата

Понеже си пуснал тема в раздела за тунинг би следвало да опишеш нещата, които си правил. Защото това се очаква и от заглавието, което си използвал за темата. В противен случай най-редно би било то да се промени на "Съвет" или нещо подобно и да се премести темата в раздела за модела. И друго - пишеш, че съвета ти е да се придържаме към оригинала на колата. Добре де, ама уточни защо даваш такъв съвет, какви минуси ще има при неспазването му (според теб) и т.н...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 smile126 smile126

 

A според мен така трябва да изглежда една бегачка, учукана, раждичка тук таме, някои пукнат прозорец, фар светещ само на габарит, счупен мигач, да изглежда все едно е изпаднала от кофата за боклук, а двигателя да е напилен и да мачка всички келеши наред които си мислят че като карат Golf 4 или Audi A3 или някакв Civic са си взели самолет.

 

Чесно казано мен ме беше жал да си оставя колите в такова състояни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, супер са чаркалаците.

Колата си е добре- да те ти пука какво казват другите "доброжелатели".

Всеки има различен вкус и визия-колата трявва за различни потребности на различни хора.

Ние Българите сме свикнали да гледаме кусури и да изпитваме таен неприязъм и "завист".

Кефим се на провалите на другите и си лаламе.

 

Успех в драг шампионата ти желая и нека тези които мислят,че колата ти е бавна и тн-да останат със завторена уста.

(имам предвид-да се представи достойно със сполучливи времена-тя самолет е ясно,че няма да стане)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, радвайте се,че Марти е избрал вашата марка да я тунингова пишете глупости.

Марти прави всичко сам и без спонсори.Всичко,което виждате е плод на много труд и много разбиране.

Не карам Шкода,но се регистрирах в този форум за да подкрепя една идея на едно момче,защото явно тук където е нормално да намери подкрепа.......

Успех Марти.Стискам ти палци.

от фен на ХОНДА smile001 :smt017

 

EDIT:Blackpearl- колега, редактирах ти лекичко мнението.Направих го,защото е предподставка за последващ спор и нападки.Не бъди толкова краен в някой определения и заключения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е добре сега,но преди имах много ядове с него.Не беше лесно да постигна такъв резултат.Това на снимките е още стария съединител,по натам ще пусна снимки на новия ми проект,който издържа цели две турбини.Като малката е на 0.5 а голямата на 1.5-2 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно външния вид:мога да се похваля,че си купих гаражна 105l с оригинална боя без грам ръжда по нея,84та година.Така ,че ште ви покажа уникална кола.Красива и мощна.... smile152 Много скоро ще започна да работя по нея,и когато я видите на някои светофар наистина ще оцените труда ми."надявам се" smile021 Иначе за старата ми кола,наистина е голям кеф да се подигравам с надутите дупенца които си мислят,че катат самолети,даже им давам преднина и им махам за довиждане. smile156 smile182 И все пак целите ми са далеч по големи.Колата е главно за драг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 бара на тоя мотор :lol: нали се сещаш че молко от малко и аз ги вдявам нешата на 2 бара ще е 300 коня и ако ми кажеш си нямал проблеми smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile152

може да се пробаме на сливен , ако не счупим пак полуоските - цели 2 литра атмосферна сила има под капака . може и с задномоторната да се пробваш :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече казах,че си имах проблеми преди но сега нямам.Мотора е тестван по всякакви начини,щом има богата горивна смес всичко е ок.Сащто така съм направил някои подобрения,но не мога да разкрия всичко. [-X smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.