Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Blow-off valve-INFO


fatrat

Recommended Posts

Е колеги,виждали ли сте такова животно,и ако може да ми дадете малко информация като за по-простоват човек smile025 какво е блоу оф и за какво служи освен да съска.И най-вече може ли да се сложи на Шкодилак Октавиа 1.9 TDI!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blow-off - клапан който изпуска налягането създадено от турбото когато надвиши едно определено налягане. При дизелите това рядко се случва, още повече при тези с турбини с променлива геометрия. Има смисъл при бензиновите двигатели, където с отпускането на газта се затваря дроселовата клапа и налягането се качва доста и турбината бързо губи обороти (това е основната причина да се слага).

 

И като прочетеш горното ще разбереш, че на дизел е безмислено да се слага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blow-off - клапан който изпуска налягането създадено от турбото когато надвиши едно определено налягане. При дизелите това рядко се случва, още повече при тези с турбини с променлива геометрия. Има смисъл при бензиновите двигатели, където с отпускането на газта се затваря дроселовата клапа и налягането се качва доста и турбината където с отпускането на газта се затваря дроселовата клапа и налягането се качва доста и губи обороти (това е основната причина да се слага).

 

И като прочетеш горното ще разбереш, че на дизел е безмислено да се слага.

Мхм smile027 Мерси колега.Значи трябва да си купя шкоде 1.8тфси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оня ден едно приятелче от търговище което живее в чехия и има сервиз за след гаранционна подръжка на шкоди и всички от групата на vw се прибра с една октавия 1.8 Т 150 к.с. с чип на 180 к.с. и рс пакет това ми направи впечетление че имаше такъв blow-off и много готино като караш страхотен звук вади само да слушаш турбото как работи като превключваш сскоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и специални за дизели-дето съскат

Взима сигнал от ЕКУто.

А как се прай това колега smile001 ;/.Казвай ,че може да ми се отвори път към Варна! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Blow off СПОРЕД МЕН се слага на обикновените двигатели,които са тди пример 110 к.с,защото новите са с променлива геометрия и играе същата роля,а и самия педал на газта на новите е електронен.Иначе е много газарско.Да ме поправи някой ако греша.Поздрави smile027 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blow off СПОРЕД МЕН се слага на обикновените двигатели,които са тди пример 110 к.с,защото новите са с променлива геометрия и играе същата роля,а и самия педал на газта на новите е електронен.Иначе е много газарско.Да ме поправи някой ако греша.Поздрави smile027 s_flag

 

Да грешиш,и обикновенните TDI мотори имат променлива геометрия,а и с педала малко....ма нищо де smile049 ,важното е да има дискусия. :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blow off СПОРЕД МЕН се слага на обикновените двигатели,които са тди пример 110 к.с,защото новите са с променлива геометрия и играе същата роля,а и самия педал на газта на новите е електронен.Иначе е много газарско.Да ме поправи някой ако греша.Поздрави smile027 s_flag

Като не разбира човек е по-добре да си мълчи по принцип.

1-110 коня -всички са с променлива геометрия

2-няма отношение с каква геометрия е турбото за разтоварващия налягането в турбопътищата след компресорното колело клапан

3-няма значение дали газта е с жило или не

4-дизела няма дроселова клапа която при връщане на газта тряба рязко да затвори постъпващият към мотора въздух и за това няма нужда от такъв клапан.Имат клапи които редуцират ,но не затварят напълно след като е бил напълно натоварен мотора и веднага има режим на 0% тротъл

Знаеш ли защо се слага това нещо?За какво служи?И че са 2 системи на разтоварване-в атмосферата/много рядко/ и в интейка след въздушния филтър и дибитомера преди компресорното/най-често/-ЗАЩОТО ТОВА КОЛИЧЕСТВО ВЪЗДУХ Е ВЕЧЕ ИЗЧИСЛЕНО от МАФ-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blow off СПОРЕД МЕН се слага на обикновените двигатели,които са тди пример 110 к.с,защото новите са с променлива геометрия и играе същата роля,а и самия педал на газта на новите е електронен.Иначе е много газарско.Да ме поправи някой ако греша.Поздрави smile027 s_flag

Като не разбира човек е по-добре да си мълчи по принцип.

1-110 коня -всички са с променлива геометрия

2-няма отношение с каква геометрия е турбото за разтоварващия налягането в турбопътищата след компресорното колело клапан

3-няма значение дали газта е с жило или не

4-дизела няма дроселова клапа която при връщане на газта тряба рязко да затвори постъпващият към мотора въздух и за това няма нужда от такъв клапан.Имат клапи които редуцират ,но не затварят напълно след като е бил напълно натоварен мотора и веднага има режим на 0% тротъл

Знаеш ли защо се слага това нещо?За какво служи?И че са 2 системи на разтоварване-в атмосферата/много рядко/ и в интейка след въздушния филтър и дибитомера преди компресорното/най-често/-ЗАЩОТО ТОВА КОЛИЧЕСТВО ВЪЗДУХ Е ВЕЧЕ ИЗЧИСЛЕНО от МАФ-а.

Благодаря за изчерпания отговор smile126 Ето,че научих нещо ново за което съм се заблуждавала,макар и да ми се поскарахте :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блоу офф-а е хубаво нещо, но като цяло се слага на наточени коли.

 

А иначе да го боднеш на октавия 150-180 коня си е по-скоро за кеф и гъзариика!

 

П.С: Както казах и на някой колеги, това че трещи и съска, не значи че много върви! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа.Има тук едно Subaru,дето като го понастъпят така съска и трещи,че пиклите се напикават,пък такива като мен получават оргазъм на душата! \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Blow-off е нещо като уест гейта при по старите тди- AGR, 1Z...? Или пак съм неразбрал... :oops:

 

Неее,уесгейта е между изходящия колектор и турбинното колело а блоуофа си го имат всички бензинови коли от завода и е на другото място ,което съм посочи по-горе.

Само външните блоуофи съскат защото освобождават налягането в атмосферата и тогава това количество въздух,което е изчислено че е постъпило в двигатела от мафа,се губи,но компа на колата впръсква гориво за него и за това става много гориво,което не може да изгори в горивната камера и за това гърми в ауспуха.

обяснение с 2 думи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отнасяйте се по почтително с колежката де. Колко жени дето се интересуват от блоу-оф клапана има около вас? smile035

 

Уф, а сега като се загледах в играта на думи и ми се завъртяха едни простотии в мръсното подсъзнание... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее,уесгейта е между изходящия колектор и турбинното колело а блоуофа си го имат всички бензинови коли от завода и е на другото място ,което съм посочи по-горе.

Само външните блоуофи съскат защото освобождават налягането в атмосферата и тогава това количество въздух,което е изчислено че е постъпило в двигатела от мафа,се губи,но компа на колата впръсква гориво за него и за това става много гориво,което не може да изгори в горивната камера и за това гърми в ауспуха.

обяснение с 2 думи

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О боже ! шкода форум = гугъл ! Стига сте пускали безмислени теми

 

За сметка на това човек може да чуе обяснения, които са много по-смислени от тия в гугъл! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,някои се присмиват...че чак ми става неудобно да пиша :oops:

иначе щях да обясня и как се управляват различните видове разтоварващи клапани,какви са им устройствата,пружини ,мембрани и ел. клапани и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако визираш мен, ще се гръмна виртуално за компенсация. Жега е, морето е далеч, изпушваме... и леем простотия.

 

Обясни за клапана, все едно ме няма. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.