Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна стоп машинка - как ?


gogo_251

Recommended Posts

Някой може ли да опише как се сменя стоп машинката ... лесно ли е ?

Не ми се занимава със сервизи и искам да си го направя сам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е точно на шкодата, но съм сменял на различни други коли - лесно е.На педала е (поне на колите на които съм сменял) залегни отдолу и ще я видиш, обикновено се слага със завъртане, или нещо като щипки и има кабел с букса, включен - влиза в нея.Много е лесно, залягай при педалите и ще се справиш ;) успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път пробвай с чичко Google! Пишеш "site:skodaclub-bg.org/forum стоп машинка смяна" и ти излиза на второ място!

 

А иначе темата ти е ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразчистих малко... smile004

 

Темата вече я има в полезни теми-архив. (една от закачените теми)

 

Поздрави smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за темата "PRR", задължен съм ти! Вчера колегата ми купи от Еуратек Сливен нова сто машинка (25,60 лв), но едва днес се прибирам от родното Черноморие. Така че утре сутринта се гмуркам при педалите и дано имам успех. Още преди да си купя Фабията изчетох много за тези Шкодички и наистина тези стоп машинки са им голям недостатък. Но се надявам да е до тук, иначе като цяло съм доволен от колицата. Още веднъж благодаря на всички за отговорите... 8) :D smile126 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата може да се заключи, успях да си сменя Стоп - машинката с помощта на един приятел-монтьор. Става лесно, но който не я е сменял преди или поне не е виждал самата смяна по-добре да отиде в сервиз, където са извършвали тази процедура и преди! Все пак мерси на всички от форума, които са написали поради каква причина светва лампата "EPC", точно заради конкретната Стоп - машинка! Не успях обаче да накарам лампата да угасне, явно има натрупана грешка, но утре чичо доктор ( лаптопа) ще я изтрие предполагам 8) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

А защо да се заключва темата? Ако някой друг има въпрос по същата тема, защо да не я ползва?

 

По темата - лампата би трябвало да изгасне. Ако не гасне най-вероятно причината все още е там. Дано не съм прав де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата може да се заключи, успях да си сменя Стоп - машинката с помощта на един приятел-монтьор. Става лесно, но който не я е сменял преди или поне не е виждал самата смяна по-добре да отиде в сервиз, където са извършвали тази процедура и преди! Все пак мерси на всички от форума, които са написали поради каква причина светва лампата "EPC", точно заради конкретната Стоп - машинка! Не успях обаче да накарам лампата да угасне, явно има натрупана грешка, но утре чичо доктор ( лаптопа) ще я изтрие предполагам 8) :)

Натискаш завърташ и си готов. :) за какво ти е сервиз? Обратната процедура е същата. Лампата не свети от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разбира се, че може да не се заключва темата :lol: А относно лапмпата някой беше писал, че след смяната на Стоп машинката трябва да се откачи акумулатора за Restart но не мисля че след конкретното изключване ще има някаква промяна?! Както и да е, явно може и от други признаци да е светнала тази лампа EPC - ще трябва да се установи! Но тя ми светна преди няколко дни, когато бях към Бургас. А днес се прибирам от Плевен и още на отиване ми светна пък лампата "Check Engine" :roll: При влизане в Ловеч колата закова оборотомера на 1100 об/мин (все едно е на смукач) и загуби ума и дума. Не иска да върви изобщо! Фас пауза 5 мин точно и все едно нищо не е станало, пак светва след известно време но не губи мощност?! Четох по темата - или ланда сонда или и аз не знам какво... Днес на връщане абсолютно същата случка и така. Само по веднъж и после върви безотказно...Някакви идеи и по този въпрос :?: Ако някой с нещо може да помогне - благодарности... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си? Ако си от София може да се видим и да я закачим на VAG-COMа да видим какво пее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че съм от провинцията, чак от Ямбол...карай...така или иначе утре ще ходя при едно майсторче, то ми слага и алармата. Тогава я закачахме и имаше някви незначителни грешки и ги изчистихме, но и с тях не беше ми светвала никаква лампа...а сега 2 наведнъж - вече сами в повечко. Все пак мерси че попита от къде съм... От месец и половина я имам, не ме е разочаровала още сериозно - надявам се и за напред да е така! Освен утре като разбера какви са симптомите да пиша пак какво е било... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колега има ли някакво развитие по твоя проблем? Питам защото и на мене оня ден ми се случи нещо странно. Отивайки на работа в понеделник сутрин изведнъж ми светна (започна да мига) една лампа за подгряващите свещи. Викам си аха, ясно стопове и наистина нямах стопове. От там бегом в Еуратек една нова стоп-машинка (26,7 BGN цена от оня ден) и на обратно. След работа се "гмурнах при педалите" :D, и я смених. Ама нямаше промяна т.е. пак нямах стопове. Хммм странно, пак залегнах сложих старата машинка и всичко светна, а и лампата угасна (тая за подгревните свещи). До сега проблеми със стоповете нямам. Но забелязах, че от време на време ми премигва осветлението на таблото, ако някой знае защо ще съм му благодарен да го сподели. Единственото което смених е предпазител който се намира на 10-та позиция (5А), но пък не знам за какво е, така и не успях да се ориентирам по картинката.

Блаодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей "karaul", аз след като смених Стоп машинката ходих на VAG-комп. да ми изчистят грешките. Защото ми светна и "check-engine" и сега вече не е светвала тази лоша лапмпа. Но когато мина 3000-3500 оборота ми светва отново лампата EPC. И забелязахче го прави само като премина тези обороти. Другото което ми прави впечатление е, че стоповете ми светнат доста късно - едва когато натисна педала на спирачките доста надолу?! Не знам каква е причината, но дано не се вгради някой в мен случайно... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора :)

А иначе на VAG-комп. не съм ходил защото не ми изписва никаква грешка. Хмммм дали няма някакъв "чалъм" да се понастрои малко тоя датчик за да светват по рано стоповете!?

Поздрави и безаварийни и дано никой не се "вгражда" в тебе :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има чалъм "karaul" - снощи се гмурнах при педалите и извадих новата стоп машинка. Поразгледах оста,която се движи и опира в педала и разреших проблема с една ситна пила. Изтрих може би към 2 мм от върха на оста и така стоповете заработиха както си трябва. Самата ос увеличи хода си с тези 2 мм повече,така всичко вече е нормално. А иначе лампичката "EPC" продължава да ми се появява над 3500 об., но колата си върви и за това няма да се занимавам да я закачам отново за диагностика. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има чалъм "karaul" - снощи се гмурнах при педалите и извадих новата стоп машинка. Поразгледах оста,която се движи и опира в педала и разреших проблема с една ситна пила. Изтрих може би към 2 мм от върха на оста и така стоповете заработиха както си трябва. Самата ос увеличи хода си с тези 2 мм повече,така всичко вече е нормално. А иначе лампичката "EPC" продължава да ми се появява над 3500 об., но колата си върви и за това няма да се занимавам да я закачам отново за диагностика. :D

защо си пилил оста...като я издърпаш с прищракване излиза и като я натиснеш с прищракване влиза навътре.

има си зъбчета

като я слагаш издърпваш оста и при самото слагане тя се прибира колкото трябва от натиска който и прилагаш-така автомат.се регулира оптимално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така беше с оригиналната "bega4ka", но при тази която купих нямаше такъв филм. Аз добре огледах старата преди да поставя новата, но новата е просто малко по-различна. В/у оригиналната пише "Made in Germany", а в/у новата единствено щампи на VAG семейството и нищо за произхода. Така че, който си купува нова стоп машинка е добре да провери дали има възможност за регулиране на оста, в моя случай не си я купих аз а и не е имало друг модел в момента. Но след побългаряването се надявам да нямам проблеми. Старата я разглобих - има капаче отзад с 3 крачета. Има 3 пружинки и нищо кой знае особено. Триенето в нея е м/у PVC повърхнини, за това я смазах с крем за лице Nivea и я сглобих отново. Позаработи по-добре, за това я прибрах дълбока резерва :D .

P.S. Случайно иначе в бързината свалих без да искам първо на съединителя машинката, на нея си пишеше направо "Made in Turkey" - явно беше сменена?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е сменена

доста работи са Турски/например тампоните на макферсоните/ ,Румънски/напр.турботата/,унгарски полски и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте колеги, имам следния проблем и ако някой е имал същия, ще съм му благодарен ако ме насочи. Колата е Фабия 2007г. комби 1.4 ТДИ, стоповете изчезнаха и двата, мига постоянно лампата за подгрева, Проверих крушките, здрави са и двете, а най странното е че третия стоп на задното стъкло свети при натисната спирачка, поради това изключвам проблем със стоп-машинката. Проверявах и всички бушони, и те са здрави. Всички други светлини отзад си работят, габарити, мигачи и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на диагностика, но съм почти сигурен че е стоп машинка.

И при мен беше така със третия стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 1 машинката е с два контакта. Има вероятност двата стопа да се управляват от единия контакт, а третия от другия. Въпреки, че втория контакт принципно е за ECU-то ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта я закарах при моя майстор. Понеже преди два дни сваляха задната броня да я пръснат, са забравили да закачат някакъв кабел, поне така ми каза майстора. Вече всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела е на платката на някой от стоповете- махат се, за да се отвият винтовете под тях smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.