Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Странно поведение на показанието за горивото О1


PRR

Recommended Posts

Днес си седя в задръстването, а резервоара на малко повече от 1/8. След 10-15мин в задръстването изведнъж резервоара се напълни до 1/2. Понеже трафика се размърда тръгнах и всичко си дойде на мястото, т.е. показание почти 1/8. Постоях минута-две без изменение. И така до следващия застой от около 5мин. И стрелката отново тръгна нагоре. Този път реших просто да натисна газта и да вдигна оборотите. И резервоара веднага се изпразни. На следващия светофар реших да видя какво става ако си поиграя с консуматорите когато почне да се пълни. Резултата е че при включване/изключване на климатика резервоара се пълни/изпразва, но като цяло се пълни. И така докато вдигна оборотите с което всичко си идва на мястото.

 

Понеже съвсем наскоро смених ремъци проверих да не би да не е опънат добре ремъка на алтернатора, но поне на пръв поглед (колкото успях да го докопам де) е добре опънат.

 

Ами това е. Всякакви идеи са добре дошли. При всички положения утре ще чуя и мнението на хората от ЕТ, но и други мнения ще са от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ме съмнява при мен да е поплавък. Ако е той или стои на пълно или на празно или играе. А при мен зависи от оборотите на двигателя! Ако са високи проблем няма, ако останат дълго време ниски - зарежда ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ: Проблем със сондата, но все пак не е лошо да я видим преди потвърждаване на "диагнозата". Сондата - поне 450лв + 1-2човекочаса труд... Ама нещо не ми се връзва сондата да се влияе от оборотите ...

 

Тия дни ще следя какво става и пак ще го мисля. Сега резервоара е пълен и не мога да имам наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR , след като пишеш , че резервоара се пълни когато климатика работи да не би да ти пуска конденза там :D:D:D ! майтап... Най-вероятно е нещо свързано с регулирането на борд напрежението...Я хлабав ремък , я някоя връзка (маса) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега стрелката на оборотите разхожда ли ти се ? Ако да имаш проблем с генератора :smt032 А пък може и да замасява некаде,но е по вероятно от генератора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомер, скоростомер и температура са абсолютно адекватни! Няма проблем с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен нещо подобно ми се е случвало с Жужката ама се оказа от корозирали контакти по таблото - като ги оправих и проблема изчезна. Ама при тези стари машини нещата са доста по-опростени. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомер, скоростомер и температура са абсолютно адекватни! Няма проблем с тях.

Тез всичките уреди минават през кома и тогаз отиват в таблото , а нивомера може да е директно вързан към индикатора и да се влияе от лош заряд или калпави връзки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомер, скоростомер и температура са абсолютно адекватни! Няма проблем с тях.

Тез всичките уреди минават през кома и тогаз отиват в таблото , а нивомера може да е директно вързан към индикатора и да се влияе от лош заряд или калпави връзки ;)

 

[-X И тоя уред минава от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоцитееееееее smile001 Няма от какво друго да е! Ако не карай го някъде да ти го закачат на VAG!

 

VAG си имам. Грешки си нямам! Освен това почти всички в съвремените автомобили по един или друг начин е свързано с тоците! С други думи израза "тоците" е като да кажеш "проблема е в колата"!

 

По темата - захладня, не ползвам климатика и засега стрелката се държи перфектно. Чакаме затопляне smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоцитееееееее smile001 Няма от какво друго да е! Ако не карай го някъде да ти го закачат на VAG!

 

VAG си имам. Грешки си нямам! Освен това почти всички в съвремените автомобили по един или друг начин е свързано с тоците! С други думи израза "тоците" е като да кажеш "проблема е в колата"!

 

По темата - захладня, не ползвам климатика и засега стрелката се държи перфектно. Чакаме затопляне smile021

Пич,като ти казвам тоците имам предвид да вдидиш дали някъде не замасява.Нямам опит с ел.инсталациите на Шкода ,за да ти кажа къде точно е проблема.

Другият вариант е да караш с албански климатик! smile092 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за грешка сигурно няма да има във вагкома но имаше някъде тест на таблото светка мига стрелките мърда и такива екстри да не е в нивомера на таблото проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да VAG COMа има тест на изпълнителните звена , пусни го и провери дали всичко се движи нормално , провери моментното показание на литрите в резервоара(ВАГ- а показва с точност до литър) дали отговаря на твоето очакване и т. н. , ако не можеш сам обади се , с радост ще помогна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешо няма , а Шкодаджия в нушда се познава и помоща си предлага ... :) А пиенето на студена бира си е задължителен табиет smile159 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за предложената помощ smile027 А иначе откакто е студено проблем няма. Или пък откакто заредих :-k Накратко - като има новини ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

при мен вчера се появи същия проблем както при колегата резервоара ,ту показва че е пълен,ту че е на полвината,ту е под полвината има ли някъкво копче за обезвъздушаване резервоара на дизелите и къде се намира то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Копчето" на О1 е в гърловината от лявата страна. Дефакто е нещо като пъпка която се бута навътре (т.е. по протежение на гърловината).

 

Но проблема не е от там. Ако при теб го прави рязко най-вероятно кабел. Ако е плавно - имаш проблем като моя. Въпреки, че вече маса време не се е появявал пак проблема. Предполагам, че нещо е било позацапало потенциометъра за нивото и сега се е позачистило smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен вчера се появи същия проблем както при колегата резервоара ,ту показва че е пълен,ту че е на полвината,ту е под полвината има ли някъкво копче за обезвъздушаване резервоара на дизелите и къде се намира то

не е от обезвъздушаването,а е от платката на поплавъка-140лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.