Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Питане за Felicia 1.3 - 99год


julian_84

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Едно приятелче е харесал една Фелиция (комби) Двигатела е 1.3 с газова уредва.Годината е 99.

Бих искал да помоля колеги който са имали подобно нещо за някакво мнение отностно тази кола.

Ако може да кажете и някакви мнения за този двигател.Мен ми се вижда малък за такова купе (комби)

Бих се радвал ако споделите, кой какво мисли.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1.3 има вариации. Аз от моята (1.3 карбуратор + газ) съм доволен. Слабичка е малко наистина но се свиква. Дано и парите са добри и колата е в добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карбуратор или инжекция? Инжекцията и моното са повечко коне от карб. Количката иначе е перфектна според мен. Мойта е моно, комби с климатик и мога да кажа че се представя пефектно, но ако искаш нещо бързичко за гонка, туй не е колата. За обслужване е перфектна ефтинки части \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатик няма, аз не съм и виждал колата та си нямам идея дали е карборатор или инжекция :roll:

Просто момчето ме помоли да поискам малко инфо за такава кола.Като го гледам е назрял да я взима и ако я взема ще драсна в последствие как е.

Благодаря Ви! smile126

Поздрави и безаваийно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият вариант е да го питаш каква точно ще е колата. Споделяш и от там нататък разчитай на лавина от мнения. А може и самият твой приятел да се регистрира във форума. Така или иначе Шкода купува. Все ще сме му от полза, колкото и да е малко. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето няма много значение дали е пълна, моно инжекция или карб. , защото има газова уредба, която 99.99% е обикновена, така че ще е малко тегаво, въпреки че от друга страна - ще събира много багаж, проста поддръжка и ще е икономична 7/100 газ на дълго. Зависи какво иска точно твоя приятел. С тази колица ще трябва засилки по баирите, по-често превключване на предавки, иначе е перфектно евтино возене според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето няма много значение дали е пълна, моно инжекция или карб. , защото има газова уредба, която 99.99% е обикновена, така че ще е малко тегаво, въпреки че от друга страна - ще събира много багаж, проста поддръжка и ще е икономична 7/100 газ на дълго. Зависи какво иска точно твоя приятел. С тази колица ще трябва засилки по баирите, по-често превключване на предавки, иначе е перфектно евтино возене според мен.

 

 

:smt017 много добре казано колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моята се вижда каква е с най-големия от 1,3 моторите.Преди седмица обаче се качих на комби 1,6 също на газ като моята(хечбек),да пробвам има ли разлика.Трябва да ви кажа,че няма нищо общо.Чел съм мнения,че няколкото коня отгоре не били от значение-да ама не.Тази кола дори и комби вървеше много повече от моя хечбек. smile068 Ако ми искаш мнението 1,3 е прекалено малко за това купе,в последствие ще се псуваш защо си я взел.За разхода на газ всеки се хвали,че колата му само мирише горивото.Моята 1,3 пълна инжекция под 6,5/100 газ не мога да сваля на дълго.Комбинацията малък мотор с голямо купе не е по мой вкус-гори много върви малко.За пример давам служебния Румстър с 1,4 TDI двигател.

Ако ти харесва обаче колата - взимай я и наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че малък мотор - голямо купе не си е баш работа, обаче колега как искаш да ти свали под 6,5 газ на дълго - то такава кола още не е произведена :)))) , на 7/100 газ с обикновена газова какво му е лошото.. По-малко - евентуално с газ инжекцион, ама там си е сумата за още една такава кола.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под 6,5 газ на дълго - то такава кола още не е произведена ))) , на 7/100 газ с обикновена газова какво му е лошото.. По-малко - евентуално с газ инжекцион, ама там си е сумата за още една такава кола..

незнам дали е произведена но пътувах с такава до Гърция /1,3MPI;99г.;хечбег/и разхода и беше 5/100 газ.Верно не вдигахме повече от 85км/h и където може пускахме поинерция, но е факт. И не е с газов инжекцион а обикновенна с някаква маймунка дето лъже компа.Такава е и мойта разликата е само в kw ,онази е 40 а моята 50kw.

Та такава кола колега, вече е произведена,и то преди 10 години smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 :) :) :) еее.. 85км/ч. Следващия път пробвайто по инерция, до Гърция е надолнище. :) :) smile159

 

Едит: Между другото - твойта както е пълна инжекция , ако и закачиш един газ инжекцион ми е много любопитно как ще се държи. според мен - доста добре.. Само дето се сещам че под 900лв няма - един комшия за толкова монтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее.. 85км/ч. Следващия път пробвайто по инерция, до Гърция е надолнище.

през Свиленград не е надолнище , но може да хванем някой да бута ако иска. smile106

аз също си мислех за газов инжекцион но ми се стори малко солено , казаха ми 1200лв.и се навих на варианта с това дето лъже компа за 650лв. Чисто нова Ловато, с гаранция .

Май доста се отклонихме от темата.

За мен 1,3 е малък мотор за комби,може и да греша.Някой колега дето е с такава да си каже мнението.

smile159 smile159 smile159 smile167 smile167 smile167 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моята се вижда каква е с най-големия от 1,3 моторите.Преди седмица обаче се качих на комби 1,6 също на газ като моята(хечбек),да пробвам има ли разлика.Трябва да ви кажа,че няма нищо общо.Чел съм мнения,че няколкото коня отгоре не били от значение-да ама не.Тази кола дори и комби вървеше много повече от моя хечбек. smile068 Ако ми искаш мнението 1,3 е прекалено малко за това купе,в последствие ще се псуваш защо си я взел.За разхода на газ всеки се хвали,че колата му само мирише горивото.Моята 1,3 пълна инжекция под 6,5/100 газ не мога да сваля на дълго.Комбинацията малък мотор с голямо купе не е по мой вкус-гори много върви малко.За пример давам служебния Румстър с 1,4 TDI двигател.

Ако ти харесва обаче колата - взимай я и наздраве smile159

 

Колко съм го обяснявал това за разликите в вървенето....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"... мого се разводни темата..." - да да ама не, та нали все пак даваме мнение за автомобилът който иска да си вземе човека , като споделяме наште впечатления за нашите подобни автомобили. Та нека споделя и аз: моята е Фелиция комби 1.3MPI на газ - с обикновенна газова. Колата е "добрата ламя Спаска" когато става въпрос за багажник и багаж, не е много широка за задните пътници, но все пак !!! Отнсно "малкият мотор , който е малко слаб за купето..." не съм много съгласен. разликата в ускорението м/у 1.3MPI и 1.6MPI възлиза на 2 или 3 десети от секундата - това се компенсира напълно от кадърноста на шофьора. Е да не може да потдържаш висока скорост в баир, но по светофарите е достатачно пъргава. Относно газовата - не е нужно да се лъже по никакъв начин компа, колата със сензор за детонации и сама си коригира аванса спрямо горивото а и няма лампа за чек на мотора , не записва грешка за ламбда сонда , само трябва читава плочка за газта (моята сам съм я изчислявал и конструирал - колата върви колкото на бензин - ако някой проявява интерс ще пусна тема в "газовите" за плочката ). Разхода на бензин на извънградско е 5-5,5л/100км, а на газ 6,5-7л/100км. на градско на бензинн отдавна не съм засичал , но газ градско харчи за 270км- 29л =10,74л/100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно газовата - не е нужно да се лъже по никакъв начин компа
така ли?и нямаш даже емулатор???
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , не е нужен в случая - грешката за прекъснати дюзи не бърка по никакъв начин работата на двигателя! Само трябва да се сменя въздушният филтър на 10000км. иначе като всяка газовица почва да пука в колектора, но нали е метален и не ме притеснява. Като пукне си знам - възд. филтър. Смесителят за газта (плочката) е многоважен елемент и като е сметнат(а) за автомобила , а не е хванат(а) от купа и е казано:"... е па тая точно е за тебе..." , ама какво е сечението на дифузура , колко надига филтъра (нагърчва тръбата и т.н.): "... нема страшно ше го резнем тука малко и ШЕ стане...". та като е сметнат(а) за автомобила колата си върви перфектно. Та който не вЕрва , че Фелата върви толкоз добре на газ , да застава с неговата до моятаи да "си мерим пишките"!!! :D smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Карам такава, комби 1,3 МПИ пълен инджексион. Колата е много икономична и като си направих сметка, че след 5 години сигурно ще я сменя, се отказах от газов инджексион. В сервиза ми казаха, да си слагам обикновено газово, само ако съм решил след време да си хвърля колата. Въпреки, че е комби много е пъргава и много рядко превключвам от 5та на 4 скорост на нагорнище. Разликата в предавателните числа на 4та и 5та предавка е много малка и почти не се усеща. Двигателят с пълен инджексион е с 15 к. с. по-мощен от карбураторния, което определено се усеща в пъргавината и икономичността. Извън градско гори окло 5,5 бензин, а градско с 10л изминава 130 км. Возията и е по-твърда от на френските коли, но стегната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си харесвам фелицията комби с 1.3 карбуратор мотор,2001 г,без никакви екстри,върви си ми добре,за 11 месеца от както я имам нищо не съм ремонтирал,добавил съм газова уредба ,релси на покрива и някои дребни спомагателни неща .

Не може да искате от тази кола да си правите гонки или да се набирате по баирите,съобразявайте се с възможностите които има и си правете сметка какво може да се постигне.

Който иска да се прави на юнак ,да си търси друг модел или друга марка .

 

012726277.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си харесвам фелицията комби с 1.3 карбуратор мотор,2001 г,без никакви екстри,върви си ми добре,за 11 месеца от както я имам нищо не съм ремонтирал,добавил съм газова уредба ,релси на покрива и някои дребни спомагателни неща .

Не може да искате от тази кола да си правите гонки или да се набирате по баирите,съобразявайте се с възможностите които има и си правете сметка какво може да се постигне.

Който иска да се прави на юнак ,да си търси друг модел или друга марка .

 

012726277.jpg

Е как да нямаш екстри .... ами тасовете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тасовете и рейките аз съм си ги монтирал,няма климатик,няма централно заключване,само като екстра pow ми каза, ръчка за отваряне на задната врата до шофьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта е 1,3 мпи и съм много доволен от нея. за 2.5 год.само сменям бензина-един път 95 ,втори път 100 октана.Като му сложа 100-тарка няма стигане нито по баир надолу ,нито по баир на горе.Аз на газова кола съм се накарал-нямаш багажник,пуснеш парно мирише,носиш си отверка да буташ оборотите и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на газова кола съм се накарал-нямаш багажник,пуснеш парно мирише,носиш си отверка да буташ оборотите и т.н.

[-X явно или не си попадал на майстори или газовите ти коли са били големи бангий ... а по отношение на багажника мога само да кажа - има и бутилки за резервна гума ( аз поне не страдам от липса на място във Фаворита ) smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.