Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

За Фабия 1.4 MPI


Nikolayrd

Recommended Posts

Привет на всички. Най на края ми остана време да опиша приключенията с Фабията, която наскоро си купихме. Като горд собственик на Фелиция водих война с съпругата новата ни кола /втора ръка/да бъде Шкода. Купихме Фабия 1,4 MPI .

И сега за проблемите:

- светеше лампата за airbag –а гледаха я няма следи от удар по колата на компютър даде “грешка в пиропатрона на водача” грешката се изчисти и лампата угасна. Вчера обаче реших да си вдигна седалката и да я преместя малко и лампата пак светна. Вече имам кабел за включване към компютър но не мога да определя серийния номер на airbag – а VAG-COM дава, че ако е с определен номер може да има проблем, а не мога да намеря този номер и не ми се разглобява, че ще счупя нещо по пластмасите. Имате ли идея как без да свалям управлението мога да разбера номера.

- Когато я взех акумулатора на втория ден не даваше никакви признаци на живот, купих Bosch 62A/h и ужас на втория ден и той тотално изтощен. След престой при един приятел в сервиз проблема се установи ключе под волана което включва нещо по климатика когато е ON 1,5A/h консумация на OFF 9mA/h. И до сега не мога да разбера какво е преправяно но климатика работи само когато е на ON макар от фабричния бутон да се пуска ако не съм пуснал от копчето не духа студено. Ще съм благодарен за всякакви идеи по въпроса.

Иначе съм доволен от колата нормален разход , прилична возия, отговори на очакванията ми /първи впечатления/.

Ще приключвам, че доста дълго стана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , казваш нормален разход.

Интересно ми е какъв ти е , защото аз имам фабия със същия мотор и не съм много доволен от разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В седалката има датчик за наличие на човек на седалката и ако неговият кабел прекъсва ще светка лампата за проблем. Номерът за който питаш се намира в/у упр. блок, който се намира под срената колона пред скоростният лост- трябва малко разглобяване.

По вторият въпрос ключето спира тока към упр. блок на климатика - това е решение с което се спира консумацията на ток(блока има повишена консумасия което си е проблем) , вместо да се сменя блока, решението е ала "Бай Пешо Жицата". Това ключе може да се замести с едно обикновенно реле което да спира тока след вадене на ключа. Но все пак правилното решение е смяна на дефектният блок.

 

 

П.П. защо си купувате VAG COM-и(те че са евтини - евтини са, но...) като единственото за което можете да ги ползвате е да прочетете грешките и да ги изтриете , НО ТОВА НЕ ОПРАВЯ КОЛИТЕ. Според мен това са хвърлени пари на вятъра, след като пак ще отидете на майстор за да ви оправи проблема.тези системи за диагностика са за хора които след като прочетат грешките знаят какво да правят. Пример: ако ви запише грешка за хол сензор -няма сигнал , а колата не пали - ще смените датчика и колата по вероятно отново няма да запали и се започва голямото главоблъскане и ходене по маистори.... (тази грешка се записва задължително при въртене на стартер и незапалване).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , казваш нормален разход.

Интересно ми е какъв ти е , защото аз имам фабия със същия мотор и не съм много доволен от разхода.

 

Този мотор май е "известен" с по-големия си разход. Май имаме вече няколко теми по въпроса.

А ти си недоволен от градския или извънградския разход?

В моя случай, градският беше около 12,3 л/100км. Сега през лятото е около 10, което е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , казваш нормален разход.

Интересно ми е какъв ти е , защото аз имам фабия със същия мотор и не съм много доволен от разхода.

 

Копривщица Велиград и обратно нормално каране климатик 7,3 среден разход според компа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...П.П. защо си купувате VAG COM-и(те че са евтини - евтини са, но...) като единственото за което можете да ги ползвате е да прочетете грешките и да ги изтриете ...

 

ми това малко ли е?!?!?!

я се пробвай да идеш при някой майстор да видиш колко пари ще ти вземе...а е един кабел струва 20 - 25 лева с доставката от eBay

още на вторият път когато се закачиш и кабела вече ти се е изплатил!!!!

никои не казва че трябва сам да си ремонтираш колата...въпреки че и това е вариант, във форума има много колеги които са знаещи и можещи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , казваш нормален разход.

Интересно ми е какъв ти е , защото аз имам фабия със същия мотор и не съм много доволен от разхода.

 

Този мотор май е "известен" с по-големия си разход. Май имаме вече няколко теми по въпроса.

А ти си недоволен от градския или извънградския разход?

В моя случай, градският беше около 12,3 л/100км. Сега през лятото е около 10, което е нормално.

 

Редно е да добавим че освен с разхода е известен и като най евтиния и лесен за поддръжка мотор при Фабия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
шкода фабиа 1.4. мпи 68кс

градско-12

извънградско-6,5 според компа

 

Звучи като съвсем нормален разход.... градско обаче не значи нищо само по себе си... И София е град и Габрово... а разлика в трафика "почти няма" smile021

 

Ако става дума за Търговище е доста висок разход...

 

Извънградско - 6.5 ми се вижда въвсем добре за магистрала 120-160

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм не еднократно (Fabia 1.4 MPI - жаден за гориво мотор), че разхода на този тип мотори не е нисък (убеди лъм се лично). След определен брой десетки хиляди километри започват и да тресат непоправимо..... :). Прочел съм обаче, че колеги са ги карали над 300 000 км без да влагат особено средства в ремонта им.

С пожалания да се сбъддне последното и за нас...

поздрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за тресенето на двигаеля - поправимо е! Тресенето идва обикновенно от две места- ангренажна верига или гарнитури на смукателният колектор. Така стана и с моята Фелиция 1,3 МРІ (двиателя е напълно идентичен)- наложи се да сменя и двете неща за да се оправи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не само

bega4kata пак почна да си пишеш в стил:ТЕЛЕГРАМА или SMS , ограничението на символите за един пост е 60 000 букви , т.е. можеш и да пишеш малко по дълго :D . Е да появяват се и други потропвания, но не съм открил такова което да не може да се отстрани. [-X Важното е на каква цена се отстранява!!! smile049 smile027 smile027 smile027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не само

bega4kata пак почна да си пишеш в стил:ТЕЛЕГРАМА или SMS , ограничението на символите за един пост е 60 000 букви , т.е. можеш и да пишеш малко по дълго :D . Е да появяват се и други потропвания, но не съм открил такова което да не може да се отстрани. [-X Важното е на каква цена се отстранява!!! smile049 smile027 smile027 smile027

няма време...сърди се жената като влизам във форума ](*,)

ако пиша по всички въпроси....трябва да не излизам от тука

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.