Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изпуснал климатик или поне така си мисля


Dimitrovdimi

Recommended Posts

Колеги днеска стана нещо с Фабиата прибирайкисе от работа във Варна на едно от крастовищата излезе някакъв пушек от предния капак без мирис. Когато отворих капака видях, че по перката на радиатора и маркучите има някаква течност която не мога да определя от каде е не е антифриз не е масло. След което потеглих отново при което осетих странен шум от климатика в копето като свистене на въздух под налягане.Климатика продължава да работи, но сякаш по слабо.Може ли да е изпуснал част от фреона или от маслото си. Ако някой е имал сходен проблем да помага.Колата е Фабия 1.4 TDI 75к.с 2004г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова положение от веднъж да изпусне част от фреона, Това е като да има МАЛКО бременна жена :D .Ако изпусне фреон изведнъж е всичкият. По - добре да се закачи на VAG COM за сигурност. Но най - вероятно е самовнушение или позадръстен поленов филтър. а течноста по маркучите на климатика си е чист конденз което си е нормално да се получава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Климатика на колата има клапан, който изпуска фреона при вдигане на високо налягане в следствие на не добрата цирколация на въздуха на радиатора. Причините са няколко:

1. Напълнени отвори на радиатора с мохички и други техни роднини - решава се като с водоструйка от по далеко разтояние се измива радиатора.

2. Не работещ вентилатор на радиатора - подменя се с нов

3. Каране на вътрешна вентилация в големите жеги - избягвайте

4. Прекалено завиране в колата отпред в задръстването - оставяйте по не 2-3 метра ако има възможност

 

Като се съберат няколко от изброените фактори се повишава налягането в системата на климатика и когато достигне 25 bar клапана изпуска и сам се затваря. При мене бяха останали 150 гр. фреон, което позволява на климатика да работи, но не и да охлади копето. Срещо 80лв. се пълни на ново със стенд на BOSH което включва профилактика изтегляне на стариа фреон, изтегляне на маслото, херметизиране, слагане на масло, и напълване с фреон в моя случай 550 гр. по лепенката на климатика на гредата на преднич капак.

 

Тази процедура е добре да се прави на всеки две години.

Толкова по моя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.