Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Искам да питам,че не ми е ясно?Знам ,че след 84г. съединителите се различават и също мисля,че имаше още една разлика в притискателите :roll: Та въпросът ми е: ще стане ли 130 двигателя на мойте скорости,които са от 80г.

Публикувано

да

Публикувано

Ще стане.

Стига да си купиш новия съединител.

всичко друго си е същото.

Публикувано

Ще стане и със стария, скоростите са еднакви от 1966 до 1990. и 5 ци и 4ки и све. Достатъчно е само да са комплект, примерно ако на 130 мотора имаш само маховик 190мм ти трябва и огледало + феродо 190мм. Моя съвет е разглоби и 2та съединителя и разгледаи огледалата, което е по здраво слагай него, ако е напукано значи е за изхвърляне.

 

На сваления мотор можеш да отвиеш лесно притискателя като сложиш дървен клин между зъбите и болта 10мм на блока. После за центровката на феродовия диск ще ти трябва ос от скоростна кутия. Мисля че имам в кашона, ако ти потрябва звънкай, ще мръдна до студенски

Публикувано

Мерси за отговорите smile159 ,значи ще слагам смело :D Ако се появи проблем ще пиша тук за помощ,но преди това съм захванал едни други неща по колата та двигателя ще почака 1-2 седмици :mrgreen: Сашо,мерси за съветите smile027 и за предложението,ако имам нужда ще ти пиша ;)

Публикувано

За да не пускам нова тема ще пиша направо тук.Въпросът ми е следния: Става въпрос за 5-ца скоростна кутия(то едва ли има значение в случая).Валът ,който се зацепва в маховика на двигателя малко го размърдах и сега лостът е като заключен и не иска да включва нито една скорост :( Ако някой се е сблъсквал с този проблем ще съм му много благодарен ,ако сподели как го е решил. smile012

Публикувано

пробвай да го завъртиш, случвало ми се е на загасена кола да застане зъб срещу зъб и да не мога да включа 1ва 2 ра, но чак пък сичките не ми се е случвало

Публикувано

Ще се справи говорихме с него вече за това.Успех! smile027

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Искам да питам шпилките на главата на къде се развъртат?С нормална резба ли са?За да не стане недоразумение да уточня: като съм с лице към колекторите на ляво или дясно?

Публикувано

С нормална резба

Публикувано

кажи какво стана с скоростите. Хубаво е болтовете да се сменят, но са доста скъпички 2 или 2.50 бройката бяха

Публикувано

Мерси за отговорите smile159 Скоростите не са за мен иначе си работят екстра :D Още не са сложени за сега си почиват и чакат

трансплантацията :mrgreen: ,но незнам още колко време.

Публикувано

Eeee няма какво да им се плашиш, мойте ги взех от донора на гелков, нали знаеш, пък чак юни 2009 си намериха място. Важното е да има, да не е да няма ;)

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Добри,има ли развитие по "проекта" - сложи ли вече 130-ковия двигател?

Публикувано

Събота и неделя беше извършена трансплантацията :mrgreen: ,но още не мога да споделя сериозни впечатления ,защото не са правени никакви настройки на запалване ,карб... и т.н. и го карах само 20 км,но се усеща разлика в сравнение със 120-ковия мотор.Има още доста неща за изпипване,но за съжаление няма да са тая събота и неделя ,щото се насъбра вече много за четене покрай ТУ , все пак то е по-важно за сега :D Жалкото е че си забравих апаратчето ](*,) и имам само 3 снимки на операцията направени с телефон от колегата Alexander.Тях ще ги кача през някой от следващите дни.

Публикувано

Не искам да те плаша, ама аз като минах от 130-ков мотор към фаворитов и направо колата полетя. Не знам, може моя стария мотор да е бил поиздухан, но не вървеше изобщо. Живот и здраве догодина на събора ще се пусна с някой рапид с оргинален 130 ков мотор и ще се види кой повече бяга smile117

Публикувано

Ето обещаните снимки въпреки,че от тях не може да се добие представа :oops:

015271191.jpg

015271198.jpg

015271202.jpg

 

Иначе то вървежа не е чак кой знае колко повече,но се усеща не е толко зле като 120-ковия.Набира малко повече и катери малко повече.Това са ми началните впечатления,но както писах по горе има още доста работа по него.А за спецификата на операцията,ако някой реши да прави подобно нещо като мен ще споделя какво научих и къде са "тънкостите":

1.Сменя се лагера на съединителя,защото на моделите с палците е по-различен от колкото тези след това;

2.Шпилките на 130 мотора бяха и 4-те по 10мм,а на моя две от тях бяха 8мм и затова разширих отворите на скоростите;

3.Една от шпилките на 130 мотора беше много по-дълга и резбата не стигаше затова си развих мойта(най-дясната шпилка пада се от страната на стартера малко под него ;) ).

Това са основните разлики,които срещнах иначе ползвах и всмукателния и изпускателния колектор от 120 мотора,защото и на донора,от който свалях мотора също бяха от 120 колекторите,а по принцип знам,че има разлика между 120 и 130.

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано
.... Живот и здраве догодина на събора ще се пусна с някой рапид с оргинален 130 ков мотор и ще се види кой повече бяга smile117

Пепи, то май не останаха рапиди с оригиналния мотор. Моя засега седи де, но съм нагласил и един фаворитов за всеки случай.

Сори за off-a smile190 smile067

Публикувано
...

Много ми се иска някои да ми покаже "типовете" лагери аксиални, защото аз съм готов да си отрежа *** че са само 2 - пластмасов и метален съответно за 5 ца и за 4 ка, и съм сигурен че и да се прекина пак ще са си взаимозаменяеми заедно с вилката!

А за шпилките да в повечето случай трябва да се нагаждат и като минаваш от 4 ка на 5 ца

Публикувано

3 вида са аксиалните лагери.

Публикувано

За мен металните са едни и смятам да си умра с тая мисъл :)

Публикувано

Колеги , за единият /по стар модел /притискателният диск е с палци а на новите модели е слънце.Много ясно е че лагерите са различни.

Публикувано

Да така е.За притискателите с палци лагера с равно чело , а за този със слънцето челото е заоблено това е разликата. smile027

Публикувано

и спред тебе тая разлика дали въобще е нещо различно реално ? Искаш да потвърдиш че диафрафмата не може да я натиска плоско чело или обратно :lol:

 

моля ви се стига глупости .... 2 модела лагери .... та шкода нямат и скоростни кутии 2 модела от 1966 чак до 1990 :smt004

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.