Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

O2 интериор


angelll123

Recommended Posts

О2 е супер - много добре изглежда, двигателя 1.9ТДИ е пъргав, в същото време икономичен, ниво на оборудване елеганс - лети джанти, ел. стъкла, ел. огледала, темпомат и т.н. Проблемът е в интериора - много се цапа... Кола на 1 месец, а вътре е ужасно - лайсната до прага, лайсната в средната част на вратата, също и лоста за мигачите... По него пък се натрупва някаква мизерия - като коричка - трябва да я махам с шкурка... не е да я карам с мръсни ръце, но пък не е и да си вземам мокри кърпички и да си бърша ръцете преди шофиране. Все пак колата трябва да служи на мен, а не аз на нея...

Та ако мога да обобщя - високо ниво на оборудване, а качеството - като от евтини материали... И тази коричка по лоста с мигачите - преди карах Фабия1 - там същата работа... Почвам да се чудя дали не се образува от климатика - когато духа към лоста...

post-4560-138453104311_thumb.jpg

Като че ли мистерията е разкрита - работя на изключително запрашено място и явно прахоляка влиза в климатика и оттам директно върху лостчето. Всъщност въпросното лостче е единственото място върху което климатика духа директно, така че е логично въпросната мизерия да я няма другаде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ако мога да обобщя - високо ниво на оборудване, а качеството - като от евтини материали... И тази коричка по лоста с мигачите - преди карах Фабия1 - там същата работа... Почвам да се чудя дали не се образува от климатика - когато духа към лоста...

 

много странно,на мен за две години и половина не ми се е натрупала подобна коричка / мизерия / вероятно щото си мия редовно ръцете /всеки ден/ или щото не пускам мигачи. smile091 smile091

 

нищо лично колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,кво излиза......... :-k ,че интериора ти е виновен,че не ти е чиста колата.........! smile120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, тая коричка звучи странно. Случайно да ти се натрупват другаде корички - виж лекарите кво ше кажат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси палачора...пък взел и за качество на материали да говори smile168

не разбирам и се ядосвам вече..като кажат -качеството на материалите не е добро...щото се цапат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за високия дух - все пак очаквах смислени отговори. Другата ми кола е Нисан Примера - там такива проблеми нямам. Или според хипер професионалното ви мнение я карам без ръце?! Хайде моля селските изцепки да си ги оставите за вкъщи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на почистиш и после със силиконов спрей . След него повърхността става по-гладка , с което не би трябвало да се образува вече коричка...

Между другото материала на колонката лесно се дере ...също така и подседалищното пространство . Понякога се ритам в седалка или се опирам с г*з в колонката . Остават леки деруги , които не се махат... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангелчо, имаме 30-на шкоди във фирмата, карал съм 10-на от тях и НИТО ЕДНА НЯМА КОРИЧКА. Сам си прави изводите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОРИЧКА smile091 smile091 smile091 :lol::lol:

 

Добре ве човече все пак ти само за това ли се регистрира във форума , да кажеш , че има кУричка .... оле заливам се от смях . :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОРИЧКА smile091 smile091 smile091 :lol::lol:

 

Добре ве човече все пак ти само за това ли се регистрира във форума , да кажеш , че има кУричка .... оле заливам се от смях . :lol:

 

Регистрирах се във форума защото не е нормално да се цапа интериора в кола на 1 месец (и кола, която струва 35к). Според мен проблемът е сериозен и има резон да са го изпитвали и други. BTW колата е facelift, което означава промени по интериора спрямо О2... С модерните тенденции за еко- материали може и проблема да е някъде там...

 

Благодарности на dimon - ще пробвам със силиконовия спрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега angelll123, преди време използвах спрей за табло, който оставяше светли петна (оказа се много добър за почерняне на гуми :D )

Така че проблемът ти може да е и от някакъв шибан спрей... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе - смеем си се ние, но да не би да става въпрос за БОЯ по пластмасата на таблото. Мога да дам пример с Alfa Romeo 159, на която след шест месеца редовна употреба (10 000 км) лостовете от двете страни на волана бяха досущ заприличали на описанието на колегата. Само, че там не беше "коричка" от мръсотия, а олюпено покритие (боя) на пластмасата smile166 и при по- сериозно търкане на "КОРИЧКАТА" щетите станаха доооооо-о-о-о-о-оста видими.

 

П.С. Утре ще се опитам да я "папарак-ствам"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Голф 4 примерно пластмасите му бяха боядисани с гумирана боя , много приятна на допир , но не след дълго започваше да се лющи като КИР . Спасението беше един цял ден да лющя с пръсти , докато изтрих цялата боя .... :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при Суперба е така. Тръгне ли да се бели някъде ,трябва щялата да я свалиш. На дръжките и основата на скоростния лост и барчето са така поне при мен. Половината се наложи да ги махна и отдолу си е черна пласмаса. Право да си кажа не ми е ясна логиката да покриват пласмасата с такъв слой , който на второто година почва да се лющи. Ма щом и при Ауди е тъй ....... Аз поне вече го смъкнах тоя слой. :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, на колегите с Пасата и Голф 4-ка им беше задраскана и западала боята на ръкохватката на шофьорската врата..... Шкодата там ФАОПШТЕ няма боя и няма как да се надере/изтърка/лющи/пада. Пък отдолу пластмасата е все същата и при трите коли smile004 Не всеки път по-лъскавото наистина е по-добро!

 

Но не разбирам какви са тия корички де....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удари един по-здрав нокът на пласмасата отвътре на шофьорската врата дето са копчетата за прозорците и ще видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удари един по-здрав нокът на пласмасата отвътре на шофьорската врата дето са копчетата за прозорците и ще видиш.
HA OK2 HE E TAKA OT 2007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве пича не е усетил (май и повечето от другите тука), че на новите коли гладките пластмасови части са покрити с нещо като предпазен слой креда. Аз му се изсмях от начало, ама ся на снимката виждам ясно... и при мен имаше нещо такова. С повечко търкане с влажен парцал се маха - не се коркай!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, на колегите с Пасата и Голф 4-ка им беше задраскана и западала боята на ръкохватката на шофьорската врата..... Шкодата там ФАОПШТЕ няма боя и няма как да се надере/изтърка/лющи/пада. Пък отдолу пластмасата е все същата и при трите коли smile004 Не всеки път по-лъскавото наистина е по-добро!

 

Но не разбирам какви са тия корички де....

Мани ти тая работа Октавия1 се лющи по същия начин като Голф4 ,дръжката с ел.стъклата,лостчетата на чистачки и мигачи,всичко е 1 към 1.На Голфа и капака на жабката се прецаква и средната конзола и т.н.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.