Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шеста смяна на масла (90000км)


Recommended Posts

Саше,

 

Стига! Всички знаем, че 120ката е бегачка, но темата тук е друга!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    14

  • VALDO

    7

  • bega4kata

    3

  • joro_kem

    3

Най-много писали в темата

Ми като извадим от 1200 цената на повдигането, а именно 300лв, излиза, че за О1 е по-евтино!

хм, аз четох уж документа, който си приложил и с всичките видове труд в ЕТ (инженерен, ядрено-физичен, монтьорски, дюлгерски и забрайх кви бяха другите 15 вида) ги докарах до 120-130 леФа, тва 300 ме стресна някак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо по дяволите са ти взели повече от 16 лева за смяна на двете крушки на стоповете? Не че сумата е фрапираща, ама за работа дето не струва и 2 лева..... тия са за smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като извадим от 1200 цената на повдигането, а именно 300лв, излиза, че за О1 е по-евтино!

хм, аз четох уж документа, който си приложил и с всичките видове труд в ЕТ (инженерен, ядрено-физичен, монтьорски, дюлгерски и забрайх кви бяха другите 15 вида) ги докарах до 120-130 леФа, тва 300 ме стресна някак...

 

37лв втулки, 91лв преден мост, 14лв реглаж предница, 10лв заден мост = 150 + ДДС = 180. Добавяме приемчик (ако си само за това си го плащаш) + сервизен инженер = 200+. Но си прав - далеч под 300 е smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз предната седмица бях за първи път в Еура тек за масло на 15000.Смяната ми излизаше 300 лева с най-скъпото масло и всички филтри,а като отидох да плащам ми взеха 420.И ги питам защо толкова много и като погледнах разпечатката то излиза че от предаване от ръка на ръка частите струва пари.Не знам дали трябва да е така.но докато са монопол така ще бъде.Иначе съм доволен макар да ме убеждаваха че само маслен филтър трябва да сменям.На този въздух,на тия хубави горива как да не ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Да не си пропуснал ДДС-то? +огледа на колата (окачване, спирачки, etc)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E да гледах го по цени и доста ми се вижда,но пак казвам че докато е монопол така ще е.Иначе да преглед окачване един човек сменя маслото,друг масления филтър,друг полиетиленовия филтър и така нататък.И като ги сборуваш толкова излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E да гледах го по цени и доста ми се вижда,но пак казвам че докато е монопол така ще е.Иначе да преглед окачване един човек сменя маслото,друг масления филтър,друг полиетиленовия филтър и така нататък.И като ги сборуваш толкова излиза.

...няма ли да им е тесничко на трима механици едновременно да работят... smile056 Такова чудо още не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е нормално 1200лв за година, всяка година ще си взимам по една Мазда 323 '94г. (толкова струва цяла кола в момента) Е - ще додам и още 80лв. за хубав ремък + ролка и 60 лв. за труда - т.е. още 140лв, като добавим и 70лв за 3л. хубаво масло, като сменя и спирачките и се събират макс. 1500лв. При горното обслужване минавам 90к без друг проблем с вероятност поне 97%. Ще икономисам и каското, защото просто 'такава кошница на никой за нищо не му трябва' . Все пак ще ми се наложи да си платя и големия данък от 11лв.

Извинявам се предварително за леко сектантския пост.

PRR - материалите не ги коментирам - все пак се очаква да са истински, но труда? - сменил си единствено ангренажа и едни втулки - другото са глупости - филтри разни - ами повече от 150 за ангренаж и 50 за тия втулки...си мисля, че някаква излишна 'горница'./.

Всъщност като гледам цените разбити изглеждат добре, но сумарно има нещо като 'такса обслужване' - сервизен инженер ?? - що за животно .. - някакъв който може би трябва да закачи колата на компютър? - дали го е правил или си е бъркал в носа.. - не е ясно. Откровено съм учуден от 8лв за смяна на крушка на стоп. При положение, че това е операция за не повече от 1 минута от неопитен човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е нормално 1200лв за година, ...

 

Чакай, чакай! Това е за 90к км. При мен 3 и 1/2 години! При други може да отнеме и 10!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAV135, определено не съм съгласен с теб. На първо място защото за всеки влак си има пътници. Не всеки си взима евтина кола само защото струва точно определена сума и защото му е достатъчна за придвижване от точка А до точка Б. Чета някои постове по-горе и недоумявам, защото в крайна сметка всеки се разпростира според чергата си. Да се коментира, че смяната на подобни консумативи е скъпо също не го разбирам. В крайна сметка човек когато си избира нов автомоби, ако е разумен, ще си направи поне приблизителна сметка за това колко ще оставя в сервиза, а от там пак се връщаме на чергата, спомената по-горе. Ти даваш пример за стойността на някакъв модел Мазда, макар и да се разбра, че примера ти не е верен. Аз пък не бих си купил тази 15 годишна бангия, на какъвто и консуматив да я сравняваш. И пак се връщаме към чергата, нали?

Мисля, че Пепи е пуснал тази тема с цел предоставяне на информация и кратка равносметка. Ясно е, че винаго на някои ще им е скъпо, за други нормално, а за трети - евтино. И пак отиваме към чергата smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли,

 

Идеята на темата (както и на останалите 4) е да могат хората да прочетат колко пари да приготвят за всеки 15к км. За съжаление тоя път нещата се обърнаха на "много или малко са парите". Е, можеше да не взема ангренажен комплект а само ремък (-200лв), да не сменя всички филтри (според Шкода се сменят на 30к), т.е. още -30лв, да не повдигна колата (грубо 250лв) и т.н. и т.н. Е да, ама аз искам всичко в колата ми да е наред и като тръгна от точка А да знам, че ще стигна до точка Б без проблем! Иначе съм карал и 12-15 годишен Опел и пак съм купувал само нови части за него! Въпреки, че според майсторите носач няма какво да му се износи! Накратко - когато обслужвам колата го правя така, че да съм сигурен, че съм направил най-доброто! И колите досега са ми се отблагодарявали порядъчно - не съм имал случай кола да ме остави на път!

 

С това мисля, че темата се поизчерпа. Мисля след ден-два да и тегля катанеца, да я позачистя и да остане като история за тези които са заинтересувани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли и Пламен, прави сте, че се отвлекох с пример, който няма връзка с темата, аз никога не съм си взимал чисто нова кола, освен служебна такава, може би затова не мога да се поставя на ваше място. Не ми е ясна юридическата страна на въпроса - знам единствено че в периода на гаранцията си длъжен да я водиш в точно опр. сервиз(изключително неудобно, вредно и опасно нещо) Мисля си все пак, че определено не става дума за простирането според чергата. Мисля си, че имаме нещо леееко посбъркано като мироглед в България по отношение на колите. В момента в зап. Европа има реална криза(за разлика от у нас) и хората там си карат старите коли, въпреки всички мерки които взимат от техните си държави да ги накарат да ги сменят. Наскоро говорих с един, който се оказа си търкаля VW от 95-та г. разбира се перфектно поддържан. И изобщо не става дума за чергата, защото 12к Евро на месец не е малка заплата. Но те си правят сметка на стотинките. За поддръжката - ами то се вижда - като дойде кола нов внос от Германия или Австрия - да обслужена е перфектно!. Но - би ли се доверил някой ей така на общо основание да отиде в някой официален сервиз в България и да си остави колата за сезонно тех. обслужване. Както разбирам PRR го е направил, или се лъжа? Ако е бил "длъжен да го направи" заради гаранцията, аз нещо не съм в час. ?!?! и се извинявам.

Мисълта ми е, че операциите които са извършени не са голяма философия, за сметка на това сумичката си е набъбнала. Има толкова примери по автофорумите как официален сервиз не знае какво да направи с колата, но за сметка на това пък генерира касови бонове.

Това всъщност което не мога да разбера е - защо си поверявате колите на Еуратек, Миркат, Митвас и който е да е там официален сервиз - единствената причина е гаранцията на колата или и наистина си мислите, че те са най-добрите? Определено не съм съгласен, че са най-добрите. За някои специфични неща може би имат техниката, но за стандартни работи - ангренаж , носачи и т.н. Разбира се ако разликата е малка - а и както разбирам става дума за 3г. и половина - определено излиза направо евтино 1000лв. Но - пак да си дойдем на дума та за стотинките, които онези на запад си смятат. Ама ние сме си такива.. видим ли се с малко пари и ставаме ларж. Психология. За добро или лошо.

Айде smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, аз искам да питам, защо не сменяте семеринги, нали се сменят на 50к ?

 

max,

 

Няма такъв филм! Аз и на 100S-а не съм сменял семеринг заради километри, а само заради изпускане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината софийските майстори може да ви вземат доста по-скъпо и от официален сервиз,както и ф официален да не ви сменят нещо като хората или да счупят нещо и да се правят на заспали.Относно оригинални,нероригнални части-на всички е ясно,че взимането на Махле/Кнехт/Ман за филтри,качествени ролки и ремък на Гейтс си е същото.Даже доста неоригинални части са по-добри,въпросът е,че не са по-евтини.Но пък може да се вземат с 15%-20% остъпка,която влиза обикновенно в джоба на монтьора,който нестига,че ви товари с частите,а товари и с труд,Според мен за едно обслужване на ТДИ 1000+ лева са множко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Werz,

 

В нормално обслужване не влиза повдигане на предница! И като извадиш паричките за тази дейност се оказва, че обслужването на 90к км е под 1000лв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено си мисля вече, след толкова приказки, че тех. обслужването е ок за 1000лв. Сумата е малко стряскаща на пръв поглед, но все пак ако това е всичко за годината си е повече от ОК. И аз давам почти толкова за по-стари коли на година, за да имам добро обслужване, така че.

А и най-хубавото е, че човек се чувства удовлетворен и по-спокоен, че е направил каквото зависи от него. Останалото - божа работа.

Много безпроблемни километърчета от мен. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се намесих в темата не заради тези 1000 лева обслужване,а за това че всяко действие в еура тек се заплаща и като кажеш да не са скъпи частите,а е скъп труда.И колегата по горе е прав за това че ако колата не ми е гаранционна няма да стъпя в официалния сервиз.Изхвърлих бележката да ви я сканирам и аз за да разберете за какво говоря.Примерно 30 лева приемчик.Какво е направил той,ами от паркинга е вкарал колата в сервиза и така нататък.А наистина е според чергата и аз съм си го избрал и не се оплаквам а споделям че така ще бъде докато еура тек са монополисти.Това е от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

До "PRR" - Здравей. Прочетох, че от "Еура Тек" отново не са проявили здрав разум и не са ТИ сменили водната помпа. И при мен беше така - само, че аз не ги потах дали да я сменям или не, а им казах "Пълен ангренажен комплект, без оглед на цената!" Моя грешка си бе, че не се поинтересувах допълнително, дали са я сменили. Подведох се, защото при всички останали марки, от "VAG", в "Пълен ангренажен комплект", влиза водната помпа. Прекалено евтина е, с оглед скъпоструващия ремонт на тези двигатели! Е.. от ~90000 километра, до ~108000 километра, нямах проблеми, но за моя зла участ, ~108000 километра, водната помпа, буквално за 50 метра (нямаше как да спра на едно кръстовище.. трябваше да го премина) се раздроби! Колата ми влезе на следващия ден в "Еура Тек", където твърдяха, че имали коли на по ~300000 километра, на които не са сменяни водните помпи и нищо им няма, все още. Пиша ТИ това, с единствената цел да внимаваш с този агрегат, че въпреки всичко, е и от някаква странна пластмаса, а аз живеех с убеждението, че е метален smile021 Всъщност, дано и други колеги обърнат внимание на този си чарк..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези суми ми изглеждат просто космически, аз на моята120-ка на 5000 и сменям маслото с масленият и въздушният филтри за 40 лева и ..пей сърце. Явно новите модели са много напред, но пък нещата, които сам можеш да ремонтираш и поддържаш стават все по- малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И M10Д ли ти е маслото? smile091

Имаме познал верният отговор :oops: =D> Явно самата кола си го харесва, понеже си хапва доволно :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И M10Д ли ти е маслото? smile091

Имаме познал верният отговор :oops: =D> Явно самата кола си го харесва, понеже си хапва доволно :smt032

 

Еми по-добре и за теб и за нея да и сложиш масло което да не го харесва и похапва... Сега само да ме ми кажеш че всички шкоди си хапват, защото не е така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.