Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Resize%20of%20P7317810.JPG

Снимката е тук!!!

 

Накратко:

 

1) Части:

1.1) Предни втулки (вдигнах я): 36.58

1.2) Масло: 90.00

1.3) Маслен филтър: 12.16

1.4) Горивен филтър: 45.22

1.5) Въздушен филтър: 24.52

1.6) Поленов филтър: 16.55

1.7) Ангренаж (комплект, т.е. + ролка): 332.58

1.8) Пистов ремък: 43.66

1.9) Две крушки: 1.77 + 1.77

Общо: 604.81 + 120.96ДДС = 725.77 лв

 

2) Труд

2.1) Приемчик: 5.4

2.2) Монтьор: 37.80

2.3) Сервизен инженер: 13.50

2.4) Смяна масло: 13.50

2.5) В. филтър: 6.75

2.6) Г. филтър: 12.15

2.7) Поленов филтър: 6.75

2.8) Ангренаж: 135.00

2.9) Стойка предна (е те това не го знам какво е!): 91.80

2.10) Маркуч задна чистачка: 13.50

2.11) Стопове: 16.20

2.12) Реглаж преден мост: 13.50

2.13) Реглаж заден мост: 10.80

Общо: 276.45 + 75.33 ДДС = 451.98 лв

 

Части + Труд = 1177.75 лв.

 

Малко или много не коментирам - мен ме устройва!

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    14

  • VALDO

    7

  • FAV135

    3

  • LACHO

    3

Най-много писали в темата

Публикувано

Кво значи предни втулки?!!!Само предницата ли е вдигната?

Публикувано

не много ...ами безбожно много

направо ще го заобикалям от 5 км...няма да се доближавам smile049

баси...добре че съм разбирал от коли...колко си спестявам... smile091 не е истина :lol: :mrgreen:

Публикувано
Кво значи предни втулки?!!!Само предницата ли е вдигната?

 

Да, повдига се само предницата. И аз бях учуден, но ....

Публикувано

Евалата че си потдържаш колата както трябва. :smt017

Поленовия филтър с маслото ли го сменяш или го засичаш по друг критерий? smile049

Публикувано
Кво значи предни втулки?!!!Само предницата ли е вдигната?

 

Да, повдига се само предницата. И аз бях учуден, но ....

И кво?Как изглежда дигната само отпред?Да разбирам ли,че не си сменил водната помпа?
Публикувано
не много ...ами безбожно много

направо ще го заобикалям от 5 км...няма да се доближавам smile049

баси...добре че съм разбирал от коли...колко си спестявам... smile091 не е истина :lol: :mrgreen:

 

Сами,

 

Който си има брадичка, да си има и гребенче! Ако направим груба сметка имаме:

1200лв/90000км = 1.33лв/100км. При сегашната цена на горивото това прави 0.75л/100км отгоре. За мен е приемливо.

 

А относно труда. Да 450лв са много пари. Но ако трябва да го направя сам колко време ще съм без кола? Ден или два за предницата (+ реглаж, който не мога да направя сам!!!). Ангренаж? Още поне два дни. Другите дейности - поне ден. То какво стана? Една работна седмица. Едно че не мога да си го позволя, второ, че това са доста пари. А като добавим и цената на инструментите за да станат нещата .... Абе цялата ми "икономия" ще я видя как излиза през носа :smt018

 

 

Valdo,

Сам прецени:

post-203-13845310317_thumb.jpg

post-203-138453103174_thumb.jpg

Публикувано

smile169 да де... кво да кажа

прав си си.....ама нали и майтап тр.да става :D

Публикувано
...

Да разбирам ли,че не си сменил водната помпа?

 

Според Шкода не се сменя на 90 а на 180к км. Прегледаха я (настоявах и бях приготвил пари и за нея), но всичко е ОК и не я пипаха. BTW връчиха ми стария ангренаж - не е мръднал!

Публикувано

PRR, повдигането само на предницата има ли добър ефект (на снимките изглежда поне 2-3 см по-висока)? и дали е ли възможна интервенцията при гаранционни коли? много сериозно се замислям и аз за същото...

Публикувано

Засега съм повече от доволен от ефекта. Колата не опира на местата на които преди пълзях (квартала ми е като минно поле!). Като стабилност засега не мога да усетя разлика (само 50-60км съм минал), но надали ще е фрапантна. Засега мнението ми е - задължително за Бг!!!

 

А гаранцията се запазва ... ако е направено в ЕТ.

Публикувано

Същата процедура направих и аз пролетта на 90 000 км. Също и при мен ми казаха да не сменям водна помпа /била ок/, също и аз повдигнах предницата - перфектно се получи и съм много доволен - бордюрите и ги превземам много по лесно! smile168

Публикувано

Aбе той бега4ката,а и не само,много роптяха за това,че съм си поръчал колата с ИЛП.Едно мога да кажа - смятам че е перфектното решение за България!

 

П>С>Между другото като ходих за Гърция минах през едно село преди Свиленград дето си ... мамата и беше 22:00 часа и ако бях с нормално или спортно окачване никога нямаше да мога да мина!

Публикувано

Кат за 90 000 цената е ОК!

Ремъците не може да ти ги сменя всеки, щот съм чувал секакви тъпотии - пренатягат ремъци нарочно та да се късат по бързо ... В ЕТ поне това си сигурен, че няма да го направят.

 

Ама аз друго не мога да разбера:

Що маслото и поленовия филтър са ти толкоз евтини а горивния филтър е толко скъп.

 

Маслото ако е синтетика ми се върти нещо от 30+ лв за литър, поленовите филтри хубавите са 30 >100 лева, а горивния на мен като ми го смениха в ЕТ беше нещо ~7.50лв. (става дума за 2.0 дизел 140 МК2)

Публикувано

Горивния за 7.50 е невъзможно!Нещо бъркаш!

Публикувано
Горивния за 7.50 е невъзможно!Нещо бъркаш!

 

Що бре?!?!? Труда е точно толкова smile092

Публикувано

small_%C5%A0koda%20120%20M%20(2).jpg.jpg

Estelle style :mrgreen: с вирнатия нос.

smile004 шегичка

Публикувано

Парите които са взели са много много, но щом за колегата не са, мога само да пожелая на всички колеги от форума тези пари и за нас да не са много за в бъдеще и колите убийци по пътя ще са по малко....

Публикувано
Засега съм повече от доволен от ефекта. Колата не опира на местата на които преди пълзях (квартала ми е като минно поле!). Като стабилност засега не мога да усетя разлика (само 50-60км съм минал), но надали ще е фрапантна. Засега мнението ми е - задължително за Бг!!!

 

А гаранцията се запазва ... ако е направено в ЕТ.

благодаря за бързия отговор, остава да се преборя и с ЕТ Пловдив и ще действам!

Публикувано
пренатягат ремъци нарочно та да се късат по бързо ... В ЕТ поне това си сигурен, че няма да го направят.
колега ...ти си некьв параноик бе.На новите технологии :lol: за които говориш в 1 друг пост....та там обтягащите ролки са главно пружинни и няма как да стане :!: Ако евентуално го пренатегнат-ще вие и ще го 4уеш :!:
Публикувано

колеги само за сравнение ще ви пусна схемата за обслужване на КИА ... на мен ми се струват прекалено много 1200лв за обслужване на 90000км

При КИА-та на 90000км излиза 470лв(с ДДС) с включен труд.

 

В прикачения е цялото Техническо обслужване на Ceed 1.6 дизел, цените са без ДДС ;)

post-111-138453103188_thumb.jpg

Публикувано

Сега погледнах на 2.0 дизелите на КИА, ангренаж се сменя на 75000км цената на обслужването е 989,78лв с ДДС

Публикувано
Сега погледнах на 2.0 дизелите на КИА, ангренаж се сменя на 75000км цената на обслужването е 989,78лв с ДДС

 

Ми като извадим от 1200 цената на повдигането, а именно 300лв, излиза, че за О1 е по-евтино! При това ангренажа се сменя на 90к (т.е. с още 20% по-евтино).

Публикувано

Мани мани!Колкото са по на изток,толкова по-скъпо става!

Публикувано
small_%C5%A0koda%20120%20M%20(2).jpg.jpg

Estelle style :mrgreen: с вирнатия нос.

smile004 шегичка

Не виждам нищо грозно в естел стила, с по висока скорост колата си ляга на пътя и без проблем се движи, освен ако няма проблеми с нерегулирана предница или изпуснал амортесьор

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.