Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Шеста смяна на масла (90000км)


Recommended Posts

Resize%20of%20P7317810.JPG

Снимката е тук!!!

 

Накратко:

 

1) Части:

1.1) Предни втулки (вдигнах я): 36.58

1.2) Масло: 90.00

1.3) Маслен филтър: 12.16

1.4) Горивен филтър: 45.22

1.5) Въздушен филтър: 24.52

1.6) Поленов филтър: 16.55

1.7) Ангренаж (комплект, т.е. + ролка): 332.58

1.8) Пистов ремък: 43.66

1.9) Две крушки: 1.77 + 1.77

Общо: 604.81 + 120.96ДДС = 725.77 лв

 

2) Труд

2.1) Приемчик: 5.4

2.2) Монтьор: 37.80

2.3) Сервизен инженер: 13.50

2.4) Смяна масло: 13.50

2.5) В. филтър: 6.75

2.6) Г. филтър: 12.15

2.7) Поленов филтър: 6.75

2.8) Ангренаж: 135.00

2.9) Стойка предна (е те това не го знам какво е!): 91.80

2.10) Маркуч задна чистачка: 13.50

2.11) Стопове: 16.20

2.12) Реглаж преден мост: 13.50

2.13) Реглаж заден мост: 10.80

Общо: 276.45 + 75.33 ДДС = 451.98 лв

 

Части + Труд = 1177.75 лв.

 

Малко или много не коментирам - мен ме устройва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    14

  • VALDO

    7

  • joro_kem

    3

  • LACHO

    3

Най-много писали в темата

не много ...ами безбожно много

направо ще го заобикалям от 5 км...няма да се доближавам smile049

баси...добре че съм разбирал от коли...колко си спестявам... smile091 не е истина :lol: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво значи предни втулки?!!!Само предницата ли е вдигната?

 

Да, повдига се само предницата. И аз бях учуден, но ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата че си потдържаш колата както трябва. :smt017

Поленовия филтър с маслото ли го сменяш или го засичаш по друг критерий? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво значи предни втулки?!!!Само предницата ли е вдигната?

 

Да, повдига се само предницата. И аз бях учуден, но ....

И кво?Как изглежда дигната само отпред?Да разбирам ли,че не си сменил водната помпа?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не много ...ами безбожно много

направо ще го заобикалям от 5 км...няма да се доближавам smile049

баси...добре че съм разбирал от коли...колко си спестявам... smile091 не е истина :lol: :mrgreen:

 

Сами,

 

Който си има брадичка, да си има и гребенче! Ако направим груба сметка имаме:

1200лв/90000км = 1.33лв/100км. При сегашната цена на горивото това прави 0.75л/100км отгоре. За мен е приемливо.

 

А относно труда. Да 450лв са много пари. Но ако трябва да го направя сам колко време ще съм без кола? Ден или два за предницата (+ реглаж, който не мога да направя сам!!!). Ангренаж? Още поне два дни. Другите дейности - поне ден. То какво стана? Една работна седмица. Едно че не мога да си го позволя, второ, че това са доста пари. А като добавим и цената на инструментите за да станат нещата .... Абе цялата ми "икономия" ще я видя как излиза през носа :smt018

 

 

Valdo,

Сам прецени:

post-203-13845310317_thumb.jpg

post-203-138453103174_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Да разбирам ли,че не си сменил водната помпа?

 

Според Шкода не се сменя на 90 а на 180к км. Прегледаха я (настоявах и бях приготвил пари и за нея), но всичко е ОК и не я пипаха. BTW връчиха ми стария ангренаж - не е мръднал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, повдигането само на предницата има ли добър ефект (на снимките изглежда поне 2-3 см по-висока)? и дали е ли възможна интервенцията при гаранционни коли? много сериозно се замислям и аз за същото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега съм повече от доволен от ефекта. Колата не опира на местата на които преди пълзях (квартала ми е като минно поле!). Като стабилност засега не мога да усетя разлика (само 50-60км съм минал), но надали ще е фрапантна. Засега мнението ми е - задължително за Бг!!!

 

А гаранцията се запазва ... ако е направено в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата процедура направих и аз пролетта на 90 000 км. Също и при мен ми казаха да не сменям водна помпа /била ок/, също и аз повдигнах предницата - перфектно се получи и съм много доволен - бордюрите и ги превземам много по лесно! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе той бега4ката,а и не само,много роптяха за това,че съм си поръчал колата с ИЛП.Едно мога да кажа - смятам че е перфектното решение за България!

 

П>С>Между другото като ходих за Гърция минах през едно село преди Свиленград дето си ... мамата и беше 22:00 часа и ако бях с нормално или спортно окачване никога нямаше да мога да мина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат за 90 000 цената е ОК!

Ремъците не може да ти ги сменя всеки, щот съм чувал секакви тъпотии - пренатягат ремъци нарочно та да се късат по бързо ... В ЕТ поне това си сигурен, че няма да го направят.

 

Ама аз друго не мога да разбера:

Що маслото и поленовия филтър са ти толкоз евтини а горивния филтър е толко скъп.

 

Маслото ако е синтетика ми се върти нещо от 30+ лв за литър, поленовите филтри хубавите са 30 >100 лева, а горивния на мен като ми го смениха в ЕТ беше нещо ~7.50лв. (става дума за 2.0 дизел 140 МК2)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния за 7.50 е невъзможно!Нещо бъркаш!

 

Що бре?!?!? Труда е точно толкова smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите които са взели са много много, но щом за колегата не са, мога само да пожелая на всички колеги от форума тези пари и за нас да не са много за в бъдеще и колите убийци по пътя ще са по малко....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега съм повече от доволен от ефекта. Колата не опира на местата на които преди пълзях (квартала ми е като минно поле!). Като стабилност засега не мога да усетя разлика (само 50-60км съм минал), но надали ще е фрапантна. Засега мнението ми е - задължително за Бг!!!

 

А гаранцията се запазва ... ако е направено в ЕТ.

благодаря за бързия отговор, остава да се преборя и с ЕТ Пловдив и ще действам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пренатягат ремъци нарочно та да се късат по бързо ... В ЕТ поне това си сигурен, че няма да го направят.
колега ...ти си некьв параноик бе.На новите технологии :lol: за които говориш в 1 друг пост....та там обтягащите ролки са главно пружинни и няма как да стане :!: Ако евентуално го пренатегнат-ще вие и ще го 4уеш :!:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги само за сравнение ще ви пусна схемата за обслужване на КИА ... на мен ми се струват прекалено много 1200лв за обслужване на 90000км

При КИА-та на 90000км излиза 470лв(с ДДС) с включен труд.

 

В прикачения е цялото Техническо обслужване на Ceed 1.6 дизел, цените са без ДДС ;)

post-111-138453103188_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах на 2.0 дизелите на КИА, ангренаж се сменя на 75000км цената на обслужването е 989,78лв с ДДС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах на 2.0 дизелите на КИА, ангренаж се сменя на 75000км цената на обслужването е 989,78лв с ДДС

 

Ми като извадим от 1200 цената на повдигането, а именно 300лв, излиза, че за О1 е по-евтино! При това ангренажа се сменя на 90к (т.е. с още 20% по-евтино).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

small_%C5%A0koda%20120%20M%20(2).jpg.jpg

Estelle style :mrgreen: с вирнатия нос.

smile004 шегичка

Не виждам нищо грозно в естел стила, с по висока скорост колата си ляга на пътя и без проблем се движи, освен ако няма проблеми с нерегулирана предница или изпуснал амортесьор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.