Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Обороти на място 2.0 ТДИ - ПРОБЛЕМА РЕШЕН!


radoslv

Recommended Posts

Да бе вярно, че е така. Това значи ли, че ако е по-рано натисната дюзата (от вала) ще вдигне по-голямо налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре пак в спама - що промени синхронизацията на +0.5 и какъв е ефекта от това (шум, тресене, вървеж)

 

Естетвено, че ШУМ !!! :D

Поради това , което прочетох...само че не открих никаква разлика ...:

 

http://translate.google.com/translate?h ... le-TDI.htm

А аз казах ли ти ,че няма да сетиш разлика!!!ДОРИ И ТИ С ТВОИТЕ УШИ :D

И обвини затапването на агр-а за повиш. на моментния разход :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса на @dadijor да кажа, че и при мен е абсолютно същото с разхода на място. В допълнение - разходът в движение на градско е малко по-висок (9 на сто), но това е относително - незагрял автомобил, къси разстояния, център, трафик и т.н. smile049

 

Смених синхронизацията от -1,8 на 0 и след това разходът на място се вдигна с 0,1, но пък двигателят разтегля доста по-добре на 0, отколкото ако е на предварение.

Естествено, подобен разход не е болка за умиране и според мен не трябва да се филмираме и да се пипа по колата щом си върви.

Като цяло и според мен нещата отиват към дюза/дюзи.

 

Колега @dadijor, аз бих погледнал показанията 4 канал в 4 колона, на 13 канал при загрял двигател. Мисля, че и на 23 канал има интересни данни, но аз моите там не съм ги поглеждал още.

До @pepino - а може ли причините да са повдигачи, вал?

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз се уплаших с тия ваши стойности 0,5-0,7л/ч :))) Моя моментен разход от половин година под 0,9л/ч не пада, а при включен климатроник отива към 1,0-1,1л/ч и това е при загрял двигател. Явно имам някакъв яд :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз се уплаших с тия ваши стойности 0,5-0,7л/ч :))) Моя моментен разход от половин година под 0,9л/ч не пада, а при включен климатроник отива към 1,0-1,1л/ч и това е при загрял двигател. Явно имам някакъв яд :?

 

Моя е същия, пада на 0.7-9 л/ч, но не и по-малко... Когато съм го гледал... колата беше загряла, карана 1 час и от 30 мин беше паркирана. Отидох, замерих разхода с VCDS-a и беше толкова - 0.7-9 л/ч (не помня кое точно 0.9 или 0.7, но не беше както при другите колеги).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След още 30-40 хил км като ти се разтегне още малко ремъка ще падне на 0.5 л/ч. Моят моментен разход в началото беше винаги 0.7 . Към 60 хил.км стана 0.5 и на загрял мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, на мойта понеже явно ремъка беше 200 000, разхода и беше 0.4 л/час преди да го сменя. Сега е 0.5 като е загряла. Най-високата стойност която съм виждал е 0.9 сутрин при -7 градуса.

 

Между другото има разлика в това показание на различните 105 коня мотори - BXE, BKC и BJB, явно настройките са различни. Масовите продавани в БГ са BXE. Докато BKC май идват предимно от Италия и там може би заради климата, има разлики...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен най-често виждам 0.5л./ч ако не е много студено, при запалване още - това е без климатик + фарове + радио.

Ако пусна климатика 0.6-0.9л./ч. зависи колко е топло предполагам.

Сега на тоя студ сутринта мисля че почна от 0.7л./ч. и тя даже не загрява до 90 С докато стигнах до работа, но със сигурност е паднало до 0.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навярно при 2.0 ТДИ-тата разликата е двойно по-голяма заради двата вала ... smile091 Ний сме с по един такъв . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се наблюдава нещо подобно.Когато колата е студена и пусна парното оборотите отиват на 1000.Това е само докато загрее на 90градуса.После си ги държи без да се променят каквото и да правя.Имаше и нещо странно.Като запаля колата и потегля и парното духа хладко,независимо как е поставена врътката.Ако обаче я разместя и почва да си духа нормално.В ЕТ казаха,че имали някаква грешка и били я изтрили и било ОК.Ще го видим колко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 години по-късно...

от къде си и при кой сервиз си ходил  защото моята кола също прави същите проблеми дори стига при обороти 1000 консумация 1,4 л.ч лошото че където ходя нищо не показва при закачане на компа

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, митко78 написа:

от къде си и при кой сервиз си ходил  защото моята кола също прави същите проблеми дори стига при обороти 1000 консумация 1,4 л.ч лошото че където ходя нищо не показва при закачане на компа

 

Разхода как ти е колега,аз имам една Фабия която на място като работи и показва че гори 1.0л на час и разхода и е доста завишен.Имам и Октавия която на топъл двигател показва 0.5л на час разхода си е напълно нормален.Та се чудя дали тоя разход на място като е висок ,дали средния разход ,зависи от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф 5 1.9 тди BKC на студен двигател при отрицателните температури тази седмица 0.9л. При топъл мотър 0.5л-0.6л.

Октавия 3 2.0тди CUNA на студен 1.0л-1.1л на топъл 0.7-0.8.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.