Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Обороти на място 2.0 ТДИ - ПРОБЛЕМА РЕШЕН!


radoslv

Recommended Posts

Колеги нормално ли е при празен ход на двигатела на място, когато се включи перката за охлаждането да вдига оборотите на 900-1000 и разхода от 0.5 л/ч да става 0.8-0.9. Все едно съм включил климатика тогава ми паказва същия разход и обороти. Толкова ли е голям консуматора за да мени оборотите. Просто нямам наблюдения върху други октавии и затова питам има ли смисъл да ходя на диагностика за подобно нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии..., щом този консуматор може да отнема топлината от мотор 140 к.с. навярно е доста голям ...Помисли !!!

Между другото на 1,9 TDI не съм забелязал повдигане на оборотите на п.х. при ник'ви вмешателства на консуматори , дори и на климатик. Наистина показанията на компа се изменят но помпо-дюзирането остава същото-непроменено , както и оборотите на празен ход.

 

п.п. Абе кви са тия разходи от 0,5 л/ч ? При мен 0,5л/ч е в интервала от 30-85 градуса. После , при 90' става 0,7 и нищо не е в състояние да го промени ...Явно нещо програмно се различават някои модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я запаля студена до към 80 градуса показва понякога 0.4 л/ч разход а в повечето време 0.5, а на 90 градуса пак 0.5. Съмнява ме да не би генератора да не зарежда както трябва или акумулатора да е разреден. Включването на фарове и други консуматори не влияе на оборотите само климатика и перката за охлаждане. Щом спре веднага си падат на 800 и така докато не се вклучи пак. Смятам да опитам с зареждане на акумулатора и ако не се оправи наи вероятно ще я закарам на диагностика в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е нормална промяната на оборотите, както казва колегата Димон. А и другото интересно, как ги карате тия коли, аз бях с товар 500 кила в горещото преди и то в града няколко дни не съм чул изобщо вентилатор да се включва (ако трябва да съм честен изобщо не съм го чувал досега smile049 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,

 

Всеки консуматор вдига разхода! Перката за охлаждане (т.е. те са две) са към 400-500W (т.е 1/2kw!). Това хич не е малко и двигателя го усеща. От друга страна, ако всичко по колата е наред, ECU-то трябва да държи постоянни обороти, т.е. с покачване на натоварването да увеличи подаваното гориво и така да възстанови оборотите.

 

Иначе при мен стойностите са:

1) Запален двигател при температура под 7 градуса: 0.8-0.9 л/h

2) Запален двигател при температура между 7-10 градуса и 60-70: 0.6-0.7l/h

3) Запален двигател при оптимална температура (без включена перка): 0.4-0.5l/h

4) Въртене на волана на място: +0.1l/h

5) Фарове: +0.05l/h (мени се межу 0.1 и 0.0l/h отгоре)

6) Подгряване на задното стъкло: +0.1l/h

7) Климатик: +0.2l/h

8) Заден фар за мъгла: 0.05l/h (като при 5)

9) Включена перка на охлаждането: +0.1l/h (наблюдавал съм го само веднъж-дваж)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не трябва да променя оборотите и разхода на място си е 0.7 и не се променя ако включи перката

нещо не му е добре колата на колегата явно smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готов съм да се обзаложа какво ще ти кажат в ЕТ ! Ако колата е в гаранция ще кажат , че е перфектна и че всичко е О.К. :evil: :evil: :evil: Сякаш от джоба си правят ремонтите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разход- не мога да кажа компетентно мнение(мн-рядко гледам моментен разход).

За обороти (справка с колата на сестрата 2.0ТДИ 140к.)- оборотите не мърдат въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и разхода на място си е 0.7 и не се променя ако включи перката

...

 

[-X

 

Сами, кажи като не се промени разхода откъде ще дойде допълнителната енергия за въртене на перката? Че почва да ми понамирисва на перпетум мобиле и вече се подготвям да правя патент skodasmile031.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и разхода на място си е 0.7 и не се променя ако включи перката

...

 

[-X

 

Сами, кажи като не се промени разхода откъде ще дойде допълнителната енергия за въртене на перката? Че почва да ми понамирисва на перпетум мобиле и вече се подготвям да правя патент skodasmile031.gif

 

Моя комп също не усеща включването на перката. Само климатика се улавя. Пък той и вентилатора е един безшумен , едвам се чува. Не е като на старите коли дето се чува от съседното кръстовище , че е с набримчен климатик. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда точно като режима на регенерация на DPF-филтър, обаче не ми се вярва този автомобил да има такъв :-k .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след диагностика се оказа че проблема е в генератора и по точно в зареждането. Ще се наложи смяна на четките, който си вървят с реле регулатора и се надявам проблема да изчезне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Проблема е решен. Четките имаха още много живот но реле регулатора беше заминал. Сега след смяна зарежда 14,4V без промяна. И параметрите на разхода ми станаха както е описал по горе колегата. С включване на перката не се наблюдава промяна стои си 0.5 l/h, а с климатика 0.7l/h.

Благодаря на всички отзовали се за отговорите. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Не исках да отварям нова тема. Моята Октавия на моментен разход дава 0.8 като е студена ( до 70 С ) и след това става 0.9 :( и по някога 1 О2 2.0 140 коня. преди като беше със спукан маркуч на турбото.. даваше 0.7 дори 0.6 на моменти.... този разход който е написал 0.5 а с клипатроник 0.7... нормален ли е ? ако е .. значи моят не е нормален и трябва да търся проблема :( . Колата ми е 2008г. на 26 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята си беше повишила разхода защото вдигаше оборотите на празен ход иначе при 800 об/мин пак си беше си е 0.5 л/ч. И моята преди да е загряла нацяло пак показва малко по малак разход но стигне ли 90 градуса си става 0.5 а иначе преди това 0.4 л/ч. Разбира се когато е примерно под 7 градуса температурата навън когато я запаля ми показва 0.7 до 1 л/ч но за около 20-30 секунди си става 0.4 и така докато загрее на 90 градуса. после е 0.5. При сключен климатик показва 0.7 на място но като вече е достигнала зададената темпетарура и само поддаржа иначе при самото включване докато достигне темпетатурата може да покаже много. Не знам защо ти показва чак толкова много. Вигдал сам и други октавии които показжат стоиности различни от моите и мога да гарантирам че са били изправни. Примерно една ми направи впечатление че показва 0.7. Не ми е ясно на какво се далжат тези разлики. Иначе мотора ми е 2.0 ТДИ 140 к.с. но е 2006 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

привет колеги, да ползвам малко темата и да ви попитам какъв моментен разход дават вашите октавии и по-специално 2.0 140кс. тук чета за стойности 0.4-0.7, а при мен по-малко от 0.8 при добре загрял мотор и никакви допълнителни консуматори. 0.9 с включени дневни светлини. колата е 2008-ма и от както съм я купил от еуратек, все така е. Разликата не е болка за умиране, просто ми е любопитно от къде би могла да дойде разликата.

приятна вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет колеги, да ползвам малко темата и да ви попитам .......

Може да е от много неща,дюзи,настройки и т.н.Най-добре е да направиш диагностика и да видиш какви грешки има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет колеги, да ползвам малко темата и да ви попитам какъв моментен разход дават вашите октавии и по-специално 2.0 140кс. тук чета за стойности 0.4-0.7, а при мен по-малко от 0.8 при добре загрял мотор и никакви допълнителни консуматори. 0.9 с включени дневни светлини. колата е 2008-ма и от както съм я купил от еуратек, все така е. Разликата не е болка за умиране, просто ми е любопитно от къде би могла да дойде разликата.

приятна вечер!

 

Забелязах подобен ефект при мен. Синхронизацията на ангренажния ремък до скоро ми беше на -1.5 ' КW и разхода на място беше 0.5 l/ч . След като бе променена на +0.5' KW компа започна да показва 0.7 l/ч. Преди показваше почти непрекъснато 0.5 , сега се колебае между 0.5 и 0.6 до около 50 градуса , после си кове на 0.7 l/ч. Не знам каква е връзката ( бегачката ще каже , че няма връзка :D ) , но в действителност е така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре пак в спама - що промени синхронизацията на +0.5 и какъв е ефекта от това (шум, тресене, вървеж) ? Аз на мойта понеже не знаех колко трябва да е и го сложих на 0. Тъй ми се видя най-справедливо smile091

 

Иначе по форумите всеки пише различно, незнам на кой да вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре пак в спама - що промени синхронизацията на +0.5 и какъв е ефекта от това (шум, тресене, вървеж)

 

Естетвено, че ШУМ !!! :D

Поради това , което прочетох...само че не открих никаква разлика ...:

 

http://translate.google.com/translate?h ... le-TDI.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма разлика, няма да го бъзикам, да си седи на 0 :)

 

А чисто информативно положителните стойности, предварение ли дават на пръскането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискането на помпа-дюзите от вала е едно, а пръскането е друго. Затова явно няма ефект гимнастиката.

Натискането изменяме с ъгъла на зацепване (по-рано или късно да се натиснат), а пръскането си идва от компа. Когато той реши. Затова от -3 до +3 градуса компа може да компенсира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискането от вала само нагнетява горивото и моментът му не е променим. Единствено компютъра може да предизвика впръскване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.