Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за масло MOTUL


Recommended Posts

За да не отварям нова тема, бих искал да попитам запознатите относно масла Bardahl. Читава марка ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

 

Bardahl, съм използвал само на мотори, както на пистови, които се развъртат до 16к обороти, така и на по - бавно оборотни и не съм имал проблем, даже бих казал, че съм доста доволен. Около мен приятелите също използват такова масло за мотоциклетите си.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Препоръчайте ми сайт от където да си поръчам масло, което не е менте. И аз съм се спрял на Мотул, Мобайл и Тотал. Мисля дизелака да го минавам на пълна синтетика 5в40. До сега все с 10в40 полусинтетика е карана(не го гори, като изключим последното, което беше някакво менте), но нещо ми е много шумна при първото палене...

 

П.С. Също така стои варианта и за Пентосин, откъде мога да си го поръчам?

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...

3700 км. с Motul 5w40 8100 x-cess. Поръчах го от bparts Пловдив, много точни, след 24 часа тубата беше при мен. :) По - тихо работи като я запаля сутрин, турбото не вие толкова силно като е студена и не го е бутнала изобщо. Вече само пълна синтетика ще слагам. Затворих и плювалника на един ''разбирач'', който твърдеше, че до 1000 км. след слагането на пълна синтетика щяла да счупи турбото, понеже неговата Зафира така направила и заедно с това счупила и колянов вал....... но шкодата не е опел, дори и да е на тройно повече километри.... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да навлизам в спора кое е най-доброто масло, но винаги може да се използва едно основно правило. Отваряш сайта на производителя и търсиш дилъра в съответната страна /Примерно България/, намираш му телефона и го запитваш от къде в търговската мрежа можеш да си закупиш доставеното от тях масло. Това да кажем в 95 % от случаите ще ти помогне да избегнеш купуването на фалшиво масло. Скоро гледах снимки на производството на фалшиво масло VW /оригинално/ , така че гаранция никога няма. А относно кое е най-доброто Колкото видове масла се произвеждат толкова мнения /стига да не го гори колата/. И най-важното смяна на максимум 10000 км.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си вчера"Мотул" x-clean+ 5/30,vw 507.00 спецификация.Ще го видим след 10к км.след смяна.Засега обаче подържа много по -ниска температура от предното ми масло ,а шума на двигателя е същия,както преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво означава много по-ниска температура?! 20 градуса?! Всякакви други чудеса съм чувал, но чак пък да поддържа по-ниска температура? Според мен впечатления от 1 ден каране не са обективни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,че с предното ми масло на магистрала със 140 и натоварена кола при околна температура 30 градуса маслото качваше до 123 градуса ,а вчера на същатата тази магистрала и скорост,но с новото масло вдигнах мах.108 градуса,като и в двата случая нямаше никакъв вятър.Прочете може би внимателно поста ми ,че ще видим как ще е след 10к км.Вероятно си чувал също,че и свойствата на маслото се променят значително със пробега.Все пак с "Мотул"колата ми се движи за първи път,а ако не се лъжа темата е точно за него!Ако бях сложил пак "Кастрол"нямаше въобще да пиша в тази тема,нали:)

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз свалих градусите като махнах ЛЛ кастрола миналата година. С колко не помня, но Мотула като че ли е ОК за Шкодите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам с Кастрол ЛЛ 5w30 и на магистралата държи между 110 и 120 градуса на маслото. Над 120 още не съм виждал. Зимата като катеря някой баир също загрява над 110. При мен започва да загрява когато оборотите са над 2500 (1.6 tdi). Зимно време пък едвам стига 70-80 градуса ако се кара около 2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Motul 5w30 x-clean+ ,за 8500 км. турбината сутрин започна да се чува и двигателя стана малко по-шумен.Сега сложих Motul 5w40 Specific - няма го това свистене и двигателя не трака толкова (може би защото все още е ново маслото).В температурата разлика не намирам,ако го отчитате по прибора в таблото.Това което аз забелязах на моят автомобил е: след смяна с 5w30 и 1,2 агресивни карания по магистралата , светна лампата за маслото (като е изгорило 100-200мл.) ; сега с 5w40 от София до морето и обратно ,с няколко напъвания,маслото не е мръднало.И двата пъти е пазарено от един и същи човек. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.