Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Наш човек в планиския шампионат


Recommended Posts

Тази Фабиа се даваше под наем (от Рали Форума) за шампионатите.

Одавна обаче не съм скивал тази обява. Може би е купена от момчето(което я кара) или все още се дава под наем.

Иначе колицата е супер запазена и за своите хакартеристики си върви повече от прилично.

Колегата axl сигурно е доста по-запознат със ситуацията,като се има предвид статута му в Рали Форум.

(Майсторе,давай, прави бърза справка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Майсторе,давай, прави бърза справка)

 

пак ти започваш

и какви са и характеристиките?

без да правя справка-гледам че при Х-совете е подредена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрене направих справка,но не по форумите,а се обадих на приятелите си от този бранш!

Фабията е N1 и си е заводска долу горе.

А аз доколкото знам/с моите скромни не форумни познания/ за тази група могат да и се слагат хомологирани валове за н1,които са с най много около10-ина градуса по-големи от заводските.По окачването само амортисьори и пружини може да сменяш,нямаш право да я правиш с унибали и да променяш наклони.Електрониката трябва да е с оригинален жак-външно устройство.Изпускателната система може да е поразтоварена,но трябва да има гърне и да е изведена отзад/не отстрани/ и не могат да се слагат други изпускателни колектори.Мери се шумност.Трябва и да си е с оригиналния въздужен филтър.Дори картерните газове нямаш право да извеждаш от тръбата на филтъра/е те не че като минат техническия преглед с вкарана тръба във смукатела,не я махат и слагат в шише за състезанието ама... ;) /

Ако нещо съм сгрешил или пропуснал,провери в БриШкода и ме затапи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Фабия (най-вероятно бивша купа Фабия) ЕФКО РЕЙСИНГ ТИЙМ

 

Своге

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/bfas_files_89.pdf

Състезава се в клас А5.

 

Кюстендил:

Състезава се в клас Х1.

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_180.pdf

 

Следователно по регламент на БФАС:(не за друго,а за да могат колегите да видят изискванията за автомобили клас А,N, B)

http://www.bfas-bg.org/technical/art_252.doc

и

ЧЛЕН 251 – 2009 КЛАСИФИКАЦИИ И ДЕФИНИЦИИ

http://www.bfas-bg.org/technical/251.pdf

 

(това мнение е за да внеса малко повече информация -като класиране,мгрупи и изисквания към автомобилите, а не за опониране и заяждане )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа,група N и A5 са ги обединили на Своге.А правилно съм разбрал за Кюстендил,че е карал в хиксовете.Значи там е подал заявка в хиксовете-така е прецинил,въпреки че е грешка според мен щото хиксовете пък са най освободени от към правила и ограничения -там можеш да слагаш на Опел купе-Хонда мотор примерно и да си махнеш стъклата за олекотяване.То се вижда че е и последен.

Ето че като не се заяждаме,има по добро настроение и по добре зе разясняват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В доуточнение:

За Кюстендил съм пуснал линк само за Стартов лист-официална тренировка.

 

След първите тренировки. (първи манш)

28 от 41 ( и предпоследен в Х1- от 4ма участници-Дайхатсу Шарад,Ваз и Корса)

 

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_181.pdf

 

След 2ри манш:

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_182.pdf

30ти от 40

 

Фигурира в стартов списък състезание:

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_184.pdf

 

Фигурира в състезание 1ви манш:

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_185.pdf

 

На 2ри манш е на 31во място

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_186.pdf

 

И в крайно класиране е 3ти от Х1 и 29 в генералното.

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_189.pdf

Класиране на Х-совете

3то място на 9 секунди от 1 с Ваз2105.

http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_189.pdf

 

Като се има предвид времената показани от автомобилите Х1 на тренировките и на състезанието,напълно нормално е неговото класиране.

 

Иначе едно голямо браво на г-н Красимир Кирилов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрене направих справка,но не по форумите,а се обадих на приятелите си от този бранш!

Фабията е N1 и си е заводска долу горе.

А аз доколкото знам/с моите скромни не форумни познания/ за тази група могат да и се слагат хомологирани валове за н1,които са с най много около10-ина градуса по-големи от заводските.По окачването само амортисьори и пружини може да сменяш,нямаш право да я правиш с унибали и да променяш наклони.Електрониката трябва да е с оригинален жак-външно устройство.Изпускателната система може да е поразтоварена,но трябва да има гърне и да е изведена отзад/не отстрани/ и не могат да се слагат други изпускателни колектори.Мери се шумност.Трябва и да си е с оригиналния въздужен филтър.Дори картерните газове нямаш право да извеждаш от тръбата на филтъра/е те не че като минат техническия преглед с вкарана тръба във смукатела,не я махат и слагат в шише за състезанието ама... ;) /

Ако нещо съм сгрешил или пропуснал,провери в БриШкода и ме затапи

само да уточня че група А и N СА 99,9% ЕДНИ И СЪЩИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и аз да уточня че група А и N са коренно различни.Група А е сподобрения по двигател и всичко останало по стандартите на ФИА,а група Н си е заводска кола с подобрения предлагащи ги завода производител и отново по правилата на ФИА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак са едни и същи.

 

заядлив mod edit pow: Ъъъъ, Баш Майстор Сами, аз че не съм на кабел в момента, не значи, че не влизам и не следя кат цербер, :mrgreen: кви са тея латински буквички? smile027

Извинявам се,щях да ги оправя.Имаме нов лаптоп от Щатите и нямаше кирилица.

поздрави

А по темата....за мен са си еднакви в 99%-заводски бегачки.Примерно на Тошко Клиото е 230 коня група А, а Хондата на Данчо,от тази година на Росен-Гела е N-200коня ...и двете са си общо взето заводски бегачки :!:

Коренно различни са Хиксовете!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така ще ти кажа защо.В ралитата не винаги конете са предлог за бързина.Едно е Хондата на Данчо Атанасов в група N.Тя е с окачване което предлага хонда от завода.Има изисквания за цолаша на гумите,няма право да променя заводската електроника и всичко такова.Имаправо евентуално на чип тунинг, и няколко разновидности на спирачките пак предлагани само от Хонда.Докато на Тошко реното си е расова бегачка.Там са изпускателни тръби.електроника,окачване.Погледни времената на кола Н3 и на А7 и ще ти стане ясно.Нищо че и двете групи са 2000 кубика без турбо.Само да спомена че предната година на рали Твърдица Тошко взема етапна победа на митсубиши и пежо които са далеч по мощни и съвсем други групи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.