Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предпазни средства за руските шкоди през зимата


Recommended Posts

"по-бавно изстиване на радиатора" може би е имал предвид за около час или нещо такова, при по-ниски температури,

ако се затвори и долната част пак ще изстине рано или късно(това е ясно),но вероятността да прегрее е доста голяма.Най-вероятно затова въпросния капак за през зимата е само от 1 част а не 2.

Относно чистотата, мисля ,че все пак ще има някакъв ефект.

Харесва ми като идея, но незнам до колко ще е ефективна. smile049

Веднага щом влезне в употреба ще споделя впечатления

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    12

  • chant

    8

  • BlackPearl

    5

  • VALDO

    5

Най-много писали в темата

...Веднага щом влезне в употреба ще споделя впечатления smile027

колега, нямаш ли вече впечатления, захладня вече? пиши ако имаш, че живо ме интересува (а предполагам и не само мен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега, нямаш ли вече впечатления,...

Все още не съм я сложил.

Искаше ми се да покарам без нея известно време, за да мога да направя разлика след това

Тези дни го дават още по-студено и ще я сложа.Скоро ще добавя първи отзиви smile124

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте Колеги,

определено не управда очакванията ми за по-бързо загряване smile021

Мога да кажа, че отсека на двигателя ми е абсолютно чист, с оглед на мръсотията,

в която се движех тези дни и че изстива малко по-бавно

smile124

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бре мама му и прасе... аз тъкмо се бях запалил да взимам и то точно заради по-бързото загряване, ама явно няма да я бъде. мерси за инфото, колега.

и весели празници на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че този капак щеше да е по-ефективен,ако беше за долната решетка.Особенно що се отнася до чистотата.Моя радиатор,като го погледна е мръсен и набит с боклуци само отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как очаквате да загреее по-бързо? От какво? Нали докато термостата е затворил водата се върти в двигателя и не минава през радиатора. Т.е. с или без решетката все тая. Виж за изстиването има логика. Все пак топлия въздух седи в горната част. Ама пак ми се струва, че ще е слаб ефекта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...т.е. с или без решетката все тая. Виж за изстиването има логика. Все пак топлия въздух седи в горната част. ..

По-скоро визия, малко по-бавно изстиване и малко по-чисто

Не съжалявам, че съм я взел smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките ми се струва най-доброто решение за дизелчетата ни при -15 ;) След по малко от минута и вече ми е топло, пък колата когато иска да си загрява smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките ми се струва най-доброто решение за дизелчетата ни при -15 ;) След по малко от минута и вече ми е топло, пък колата когато иска да си загрява smile021

Калориферчето във парното си върши чудесна работа при ОК2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките ми се струва най-доброто решение за дизелчетата ни при -15 ;) След по малко от минута и вече ми е топло, пък колата когато иска да си загрява smile021

:smt017 и не само за дизелите май...

Моята с новото масло при -5 градуса на въздуха загрява за 7 км или 30 минути.

Без отоплението на седалките щях да си зъзна яко, защото дългия маршрут ми е 5 км, и горе-долу топло започва да духа последния километър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките ми се струва най-доброто решение за дизелчетата ни при -15 ;) След по малко от минута и вече ми е топло, пък колата когато иска да си загрява smile021

:smt017 и не само за дизелите май...

Моята с новото масло при -5 градуса на въздуха загрява за 7 км или 30 минути.

Без отоплението на седалките щях да си зъзна яко, защото дългия маршрут ми е 5 км, и горе-долу топло започва да духа последния километър.

 

 

аз пък си имам топло гаражче smile004 и не ми трябва подгрев на седалките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз имам гараж, но не е много топъл - при външна температура +0 вътре е +10, а при външна -20 вътре е +0.

Проблема със зъзненето се случва най-вече вечер, на тръгване от работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да ти се свари! smile004

При -20 ща видя как ще седнеш на кожен салон!А и при TDI докато чакате печките ви да загреят това нещо върши чудесна работа! smile027

 

П>С>Пък и те нивите ще имат подгряване едва през 3010 година! smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на Нивата не и трябва! Тя след 200 метра вече е на 50 градуса при -20 навън smile004 А дизеляка хич не го мисля. В гаража рядко е под 0та. Пък и аз не карам колата по боксерки, та не ми е студено smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.