Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предпазни средства за руските шкоди през зимата


Recommended Posts

Ето на какво се натъкнах в един руски сайт.Това приспособление е монтирано както на решетките на Фабия, така и на Супърб. Напомня ми на някогашните кашони дето хората си ги слагаха на жигулите :D =D>

post-2586-138453102372_thumb.jpg

post-2586-138453102378_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    12

  • chant

    8

  • BlackPearl

    5

  • tihoslav

    5

Най-много писали в темата

За колегите с октавии-лоша новина.Прегледах целия superskoda.com и такова живото не видех ](*,) .Ся верно съм си кьорав аама до там пак... Инак има доста интересни работички!

Например http://www.superskoda.com/skoda/octavia ... ghts-black тези фарове.Видях,че сайта е Инглишки.За колко време ли ще ми ги доставят? smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и за Октавия2,но за какво ви са???ако ви работи термостата smile021това да не е Москвич с жалузи :lol::lol::lol:

това е като туниинг,не за предпазване от студ :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка май си е и заради студа, тва бяха ключовите думи към снимките като ги намерих в нета :) Те там хората в зимния сезон си имат специални гуми с шипчета, така че студа има други измрения при тях :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,ако е супер бахър...може и да помага да ке затопли мааалко по бързо двигателния отсек....въпреки че през бронята ще си постъпва студения въздух към радиатора.трябва и там да сложат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този "тунинг" замества добре познатите от Уаз,Газ,Ифа и тн. мушами и брезенти,които се слагат на предните решетки! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм лично такъв "капак" сложен на О1 собственост на вносителя на тия неща(капаците). Няма да споменавам имена, щото незнам как стоят нещата с рекламата. Тая джаджа се води "Зимен капак, предна въздушна решетка" и струва съгл. ценовата листа на фирмата ... 46.80лв. за моделите :

Фабия (от 2000г)

Фелиция

О1 и О2

Супер Би ( :D ) от 2002.

М/у другото и аз си мислех да пускам такава тема, но формулирана по друг начин...

Ако сте обърнали внимание на последните "еко" изпълнения на VW - Bluemotion май бяха, там с цел подобряване на аеродинамиката имше подобни капаци.

Аз се чудя дали това нещо наистина ще пази от студа зимата. Бих си сложил по други причини - въпросното подобряване на аеродинамиката и като щит за прахоляка, който се отлага в двигателния отсек.

Чудех се как ще се отрази на охлаждането и разгледах под капака - пеперуди и други мизерии има полепени в долната половина (по-скоро в долната третина) на радиаторите, т.е. по мое мнение няма да попречи много. Другото което ме притесни е отворът, за засмукването на въздух за ДВГ-то, но като разгледах и неговата к-ция, предполагам, че не му е нужна струя под налягане.

Дайте малко мнения "ЗА" или "ПРОТИВ" тия капаци. Аз съм 94,8% - "ЗА"

 

П.С.: Нека някой от модераторите ми пише в ЛС, дали мкога да пост-на линк към страницата на тази фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на новия Суперб-половината му решетка е запълнена между ребрата-за по-добра аеродинамика-и без това под половината маска няма реално радиатор

а ето и 1 2 снимки-да видите че е като тунинг повече за аеродинамика,отколкото за топло

file.php?id=2982

file.php?id=4871

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изкажа моето мнение колега .

 

Ако беше за подобряване на аеродинамиката...досега всички (или повечето) производители на автомобили да ги използват, а не всички да ги правят с предни решетки.

Лично мое мнение,е че предната решетка е за това- да се обдухва добре радиатора на колата.

Една такава джаджа( лятото поне ) би спряла част от потока на въздуха към радиатора(ще трябва да влиза само от долната средна решетка.(лявата решетка за халоген на ТДИ е изолирана и насочва въздух към кулера, а дясната-айде и на нея ще сложа малък дял към радиатора).

По въпроса за постъпващ въздух във въздушен филтър. Интейка на фабия (самата основа на тръбара) е направена с лека извивка заемаща половината тръба с цел да се създаде (може би така мисля, може и да греша) по силно влизане сгъстяване на постъпващ въздух.

 

Аз не виждам въобще къде е приложението на тази решетка. Единствено ще помага (може би) колата да загрее по-бързо.

Не играе роля в опазване от замръзване на нафтата-тръбопроводите на Фабията и кулера за горивото са под колата-при ниски температури нафтата(парафин) си замръзва по тръбите ......

Аз на Субърб незнам да му е затворена половината решетка.......

Това е лично мое скромно мнение....3491646387_b61d4e72c8.jpg

1233929653_5e700fed0f.jpg?v=0

skoda_octavia_08.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интейка на фабия (самата основа на тръбара) е направена с лека извивка заемаща половината тръба с цел да се създаде (може би така мисля, може и да греша) по силно влизане сгъстяване на постъпващ въздух.

на Фабията да ,но не и на Октавията-виж тук какво съм правил за да е така:

file.php?id=1601

file.php?id=1600

file.php?id=1598

file.php?id=1597

viewtopic.php?f=44&t=9909&start=15 и това съм го правил не заради някакви налягания дето си ги измисляш,а за да засмуква студен въздух

 

основното охлаждане на радиаторите е от бронята колега

виж колко е малък процепа между бронята и челната дъска

file.php?id=4857

 

некомпетентно изказване пак направи smile004

 

Аз на Субърб незнам да му е затворена половината решетка.......

Това е лично мое скромно мнение.

ами обърни внимание-нали си Шкодажия спец

post-2454-138453102429_thumb.jpg

post-2454-138453102437_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

karamba,дай координати на вносителя!

П>С>Мойте ветробрани На Фабияна са на тази фирма и на сайта им ги бях разглеждал всички артикули!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лично мое скромно мнение.[/quote]
ами обърни внимание-нали си Шкодажия спец

Май някой е отсъствал в часовете по български език и литература!

 

За интейка-ко да гледам отрязал си точно наклона на пластмасата......

Аз мисля,че ти имаш Октавия, а аз Фабия- нямаме Супърб.

Що не питаш колегата tarmacfrenzy-той кара такъв...дали му е затворена половината решетка отпред за аеродинамика???

2009-skoda-superb-front-angle-picture-588x441.jpg

skoda2.jpg

къде е затворена-отвътре зад ребрата-голяма аеродинамика се получава???

(ако бъркам-ще се извиня най-публично-понеже мен не ме е срам да си призная ,че съм сбъркал)

А и за разлика от теб, аз никога не съм писал,че съм спец и ЕСТЕТ във форума.

Забравих,че твоите мнения не се коментират и само ти си прав. smile009

 

smile091

 

Като говорим за разстояния за въздух кое е достатъчно и кое не, нека да се замислим какво разстоянието за въздуха имат странично разположените кулери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не виждаш ли,че по-голямата част от решетката е затворена бееее!!!!!!!!!!!!!!!Виж ,че между ребрата е запълнено!!!!!

skoda2.jpg

ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ АЗ СЪМ ПРАВ!

ТИ СЛЯП ЛИ СИ...ИЛИ КВО?Естествено,че като е запълнено между ребрата,постъпва по-малко въздух в двигателния отсек и КОЛАТА Е ПО АЕРОДИНАМИЧНА smile175

АМА НАИСТИНА НЕ ГИ РАЗБИРАШ

П.П.аз като сгреша си признавам и не продължавам да филосовствам и да извъртам нещата.Наскоро се бях объркал за зачопването на разпред.вал на помпа дюзата и колегата Spido Rapido ме поправи,аз се замислих по добре точно как беше и се извиних.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да вземам страна,но и аз мисля,че въпросното нещо е за аеродинамика,защото на някой от новите коли има монтирани автоматични жалузи които се затварят за да подобрят аеродинамиката за да се пести гориво.на супербето/супърба/наистина му е затворена половината решетка.по въпроса за нещото което се слага на маската,според мен зимата едва ли ще помогне,защото с него или без през радиатора минава много въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маисторе, нали си спец, обесни ми каква е тая невероятна аеродинамика. Ваздухьт минава през ребрата на решетката(2-3 см) и после какво......... удря се в преградата враща се обратно и минава през капака - голяма аеродинамика ще е. Не е ли по-добре да се затвори от вън и по тоя начин да се получи по малко сьпротивлиние.Открехни нас невежите мейсторе, открехнини.Изкажи естетско компетентно мнение smile004 Поне аз така мисля.Що не помислиш, тая преграда може да насочва ваздушния поток на доло кам радиатора, както(преградата на интеика).

Пак за бравих че с гурото на шкода и голям маистор не трябва да се спори и тои винаги е прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,

 

Кажете какво ви става!?!? То жегата, че не прощава ясно! Ма и двамата имате климатици - ползвайте ги!

 

Сега по-сериозно! Не е необходимо да има пряко обдухване на цялата пита на радиатора. Дори това е вредно. НО! Това важи САМО когато колата се движи, т.е. при такива обстоятелства е достатъчно да се обдухва само част от питата за да се получи достатъчно охлаждане. В момента в който колата спре и се включи вентилатора се ползва и "закритата" част от питата.

 

Накратко - и двамата сте прави. Аз лично не бих причинил страданието на колата да и огранича количеството въздух за охлаждане! Пробвайте се вие да дишате през половината си уста! А може и да не съм прав smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile027

няма значение smile159

Но,Искренчо винаги ще го следя от близко какво пише и ще го поправям :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.