Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предни мигачи за МВ - разновидности


Guest vankovarnata

Recommended Posts

Дъгите на всички модели са еднакви. Основната разлика е във формата на мигача на моделите след 1968г, чиято основа на мигача се "прелива" в предната лайстна с надписа S K O D A

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И във дъгите има разлика.Едните са с малките извивки до мигача/до 67г./ другите от 64 са дългите и застъпват мигача. Третите са след 68 с надписа шкода на пр. престилка. Явно има разликата в извивките на калниците, защото имам два модела и едните не пасват. Дали има разлика ляв/десен при дългите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ванка, няма разлика в дъгите, както миро е писал, т.е. предните калници са еднакви...

като форма мигачите са два вида, но основата на мигачите на най - първите серии МВ е метална, после е същата като форма, но пластмасова, третите основи за мигачи пак са пластмасови, но с друга форма.

относно дъгите - двата вида дъги си имат лява и дясна, за мигачите им не съм сигурен, но мигачите на последните МВ са различни, т.е. ляв не става за десен... първите като вид дъги са на две части - над и под мигача, съответно лява и дясна страна = четири различни части...

ето една снимка, на която си личи добре, че горната лява (лява за колата) дъгичка, май е долна дясна... оф много омотано го написах...

 

http://www.film-autos.com/fundus/fahrze ... ?fz_id=631

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги 3-те модификации подредени хронологично:

 

1.

Skoda_1000MB_1_Serie_5298_big.jpg?1197937616

2.

og06skoda1000mb66.jpg

3.

189864227_cdf86ccef3.jpg?v=0

 

Според мен м/у основите на мигачите при 1. и 2. няма разлика, различна е само лайстничката на калника - както се e опитал да обясни rsk по-старата е съставена от 2 отделни части, а новия модел е една цяла дъга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 1 и 2 има разлика. На 1 има канал за лаисната/знам го със сигурност/. Явно има разлика в извивката защото имам 2 и 3 и при налагането 2 пасва,а 3 не. Някой знае ли ориентирането на ляв и десен за 2? В предната си част извивката е лек бъбрек. Та въпроса ми е как е ориентиран? Имам мисъл и виждане за ориентацията спрямо лайсната, ама да питам все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Ванка, според мен не са много вариантите и комбинациите - пробвай ги една по една и все ще уцелиш... то и без друго се намират много трудно тия основи. Аз преди доста време случайно попаднах на един комплект пластмасови /май БГ производство/ но го дадох на Гогата, а той пък после продаде МБ-то, така че вече нямам база за сравнение освен снимката им - ето я, ако може да ти е от полза: http://bgphoto.net/photos/7158/o633279854100156250.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 1 и 2 има разлика. На 1 има канал за лаисната/знам го със сигурност/. Явно има разлика в извивката защото имам 2 и 3 и при налагането 2 пасва,а 3 не. Някой знае ли ориентирането на ляв и десен за 2? В предната си част извивката е лек бъбрек. Та въпроса ми е как е ориентиран? Имам мисъл и виждане за ориентацията спрямо лайсната, ама да питам все пак.

 

При мен 2 и 3 си пасваха на извивките на калниците. С разликата, че номер 3 го бях сложил наобратно, котаго сменях мигачите - тоест частта, която се "прелива" с лайсната на капака на резервната гума "гледаше" в посока гумата(т.е ТАКА. Също така не съм забелязал разлика между ляв и десен при номер 2 или 3 . :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, мога да ти дам №2 и №3 да си ги пробваш.

Имам ги и двата. В оригинал е 2 и той пасва. Явно бумбето за фара/към престилката/ което се заваря към калника и е нерзделна част от него е различно. Мойто е първично, а колата е хиблид в прехода 67-69г. Вчера ги паснах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 1 и 2 има разлика. На 1 има канал за лаисната/знам го със сигурност/. Явно има разлика в извивката защото имам 2 и 3 и при налагането 2 пасва,а 3 не. Някой знае ли ориентирането на ляв и десен за 2? В предната си част извивката е лек бъбрек. Та въпроса ми е как е ориентиран? Имам мисъл и виждане за ориентацията спрямо лайсната, ама да питам все пак.

 

При мен 2 и 3 си пасваха на извивките на калниците. С разликата, че номер 3 го бях сложил наобратно, котаго сменях мигачите - тоест частта, която се "прелива" с лайсната на капака на резервната гума "гледаше" в посока гумата(т.е ТАКА. Също така не съм забелязал разлика между ляв и десен при номер 2 или 3 . :-k

Така не съм пробвал ама обратно не пасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 2 е най сполучлив прави него :) третия феист лифт е баси и лаисната !! " ШКОДА" все едно по не се вижда че е !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.