Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбината на Октавия 1,9 TDI !


димон

Recommended Posts

Ей! Стига сте спамили бе! За турбина говорехме все пак! Не за DPF.
:smt017

file.php?id=4421

основния дефект е че се износва основната втулка и то към топлата част,луфта става гялам-сетмента задира /в корпуса/ и се стопява,започва да пуска масло.......и после луфта като стане още по голям-задират и парките И ТОВА Е КРАЯТ :mrgreen:

оста с топлата перка,лагерната втулка,топлия сегмент,студената перка,охлюва и понякога и колектора са за БОКЛУКА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес започна да ми се чува и турбото :mrgreen: . Досега не бях го чувал - чуваше се само едно изсъскване в момента на отнемане на газта и толкова. Днес колата стана на 24000км и я карах 10-на минути на около 4000 об/мин . След като се прибрах и пооспокоих достатъчно дълго оборотите при вкарването в гаража ми направи впечатление след изфорсирване как вие . Примерно форсирам до 2000 об и отпускам газта и в този момент се чува виене , което се чува малко след отпускането на педала и после изчезва...Такова , само че по-силно виене съм чувал на турбо двигатели на по-стари коли . Нормално ли е на тези км да започва да се дочува вече така и има ли място за притеснение ?

Ще се радвам да чуя bega4kata .

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

димон-нямаш обсолютно никакво основание за притеснение :!: ако се чува свирене от турбото,това изобщо не означава че е износено или нещо подобно-дори напротив-означава че геометрията работи акуратно smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК , ясно . Все пак ме интересува на какво се дължи появилия се звук , който до вчера не се чуваше :) . Всъщност звука е от преминаващия въздух през турбината или от въртенето на основната втулка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема се оформя разговор по премахването на DPF и софтуерното изолиране - http://briskoda.net/octavia-ii/has-anyo ... rs/152553/

wega3k - My Mods: Milltek DPF delete downpipe, C-C DPF-off remap

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко за турбото! :) Според майсторите във VW сервиз значително се намалявало свиренето на турбото чрез поставянето на една черна кутийка на тънкото маркуче , което излиза от въздушния филтър . Дори казват , че в последните версии на ПД се поставяло в завода. Информацията е от сервизния бюлетин , който им спуска VW. Не се споменава за вътрешността ...дали е някое клапанче ?!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е заглушителя на турбо свистенето!!!!

file.php?id=4349

поставен е в турбо пътя веднага след изхода на студената част

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.